Follow
Nataliia Manych
Nataliia Manych
Associate Professor, National University of Food Technologies
No verified email
Title
Cited by
Cited by
Year
Медіа конвергентність і нові медіа як тренд сучасної журналістики
ТА Бодрухіна, НЄ Манич
Мас-медіа України на зламі епох: реалії та перспективи розвитку, 20-21, 0
3
КОНЦЕПТ “МЕТАЖАНР” У СУЧАСНОМУ ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВІ
НЄ Манич
ВІСНИК, 80, 2007
22007
Творчість Микити Чернявського: проблематика, стильові модифікації, інтертекстуальність
Н Манич
Луганськ, 2006, 0
2
Національно виразні елементи у редизайні упаковки українських товарів на прикладі молочної продукції
Ю Соловйова, О Антонова, Н Манич
Економіка та суспільство, 2022
12022
Демонічні образи в сучасній українській рекламі
О Кравченко, Н Манич, Н Фєдотова
Сумський державний університет, 2022
12022
Ключові елементи фірмового стилю бренду дитячого харчування «Агуша»
НЄ Манич, АС Пінаєва
12020
Деякі особливості дистанційного викладання рекламознавчих дисциплін в умовах гібридної війни на сході України
НЄ Манич
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка …, 2017
12017
Тестові завдання як форма модульного контролю в дистанційному навчанні (на прикладі дисципліни Основи реклами та зв’язки з громадськістю”)
НЄ Манич
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка …, 2013
12013
Сучасна реклама та РR: методичні рекомендації до вивчення дисципліни та проведення практичних занять для здобувачів освітнього ступеня “Бакалавр” спеціальності 061 “Журналістика”
НЄМ Н. М. Федотова
Київ : НУХТ, 32 с., 2021
2021
Дизайн у рекламі та PR: методичні рекомендації до вивчення дисципліни та виконання лабораторних робіт для здобувачів освітнього ступеня “Бакалавр” спеціальності 061 “Журналістика”
НЄМ О. В. Антонова
Київ : НУХТ, 117 с., 2021
2021
Право в галузі реклами та PR: методичні рекомендації до вивчення дисципліни та проведення практичних занять для здобувачів освітнього ступеня “Бакалавр” спеціальності 061 …
ООЛ Н. Є. Манич
Київ : НУХТ, 26 с., 2021
2021
Вступ до спеціальності: конспект лекцій для здобувачів освітнього ступеня “Бакалавр” спеціальності 061 “Журналістика” освітньо-професійної програми “Реклама та зв’язки з …
ООЛ Н. Є. Манич
Київ : НУХТ, 95 с., 2021
2021
Вступ до спеціальності: методичні рекомендації до вивчення дисципліни та проведення практичних занять для здобувачів освітнього ступеня “Бакалавр” спеціальності 061 “Журналістика”
ООЛ Н. Є. Манич
Київ : НУХТ, 23 с., 2021
2021
Дизайн у рекламі та PR: конспект лекцій для здобувачів освітнього ступеня „бакалавр” спеціальності 061 „Журналістика” освітньо-професійної програми „Реклама та зв’язки з …
НЄ Манич
Київ : НУХТ, 79 с., 2020
2020
Макетування і системи верстки: конспект лекцій для здобувачів освітнього ступеня „магістр” спеціальності 061 „Журналістика” освітньо-професійної програми „Реклама та зв’язки з …
НЄМ О. В. Антонова
Київ : НУХТ, 103 с., 2020
2020
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД З ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ ЖЕСТОВОЇ МОВИ ЗАСОБАМИ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ
НЄ Манич, ЛО Горда
ІННОВАЦІЙНІ НАУКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ: ТЕОРІЯ, МЕТОДОЛОГІЯ, ПРАКТИКА, 110, 2020
2020
Роль фірмового стилю у просуванні освітніх послуг (на прикладі приватних шкіл вивчення іноземної мови)
НЄ Манич, КО Галенко
2020
Семантичний аналіз реалізованих за кордоном зразків соціальної реклами на підтримку сортування сміття
НЄ Манич, ВВ Король
2020
Особливості окремих елементів фірмового стилю закладів швидкого харчування (на прикладі «Форфуд»)
НЄ Манич, АО Тріщ
2020
Текстильна продукція як складова фірмового стилю підприємств харчової та нехарчової промисловості
ІІ Оверченко, НЄ Манич
2020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20