Анна Лемберг (Г.Г. Полішко)
Анна Лемберг (Г.Г. Полішко)
Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара
Подтвержден адрес электронной почты в домене dnu.dp.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Теоретико-методологічні основи брендингу територій
ГГ Полішко
Глобальні та національні проблеми економіки.–2014.–Випуск 2, 126-129, 2014
102014
Національний брендинг у глобальній економічній системі
ГГ Полішко
Полішко Ганна Геннадіївна, 2016
92016
Теоретико-методологічні основи глобальної фінансової кризи
НВ Стукало, МВ Литвин, ГГ Полішко
Економічний простір, 51-61, 2015
42015
Nation branding and its stakeholders: analysis of European and Ukrainian approaches
GG Polishko
Вісник Дніпропетровського університету. Серія: Світове господарство і …, 2015
32015
Світовий досвід створення національних брендів
ГГ Полішко
Бізнес Інформ, 80-85, 2015
22015
Глобалізація як передумова брендингу країн світу
МВ Литвин, ГГ Полішко
Економічний простір, 24-33, 2015
22015
Міжнародні рейтинги національних брендів
ГГ Полішко
Бизнес Информ, 2015
12015
Міжнародні рейтинги національних брендів й оцінка бренду України
ГГ Полішко
Крымский экономический вестник, 109-112, 2013
12013
Удосконалення регулювання діяльності системних банків в контексті стабільного розвитку фінансових ринків
ГГ Полішко
2017
Валютний вплив на параметри розвитку економіки України
ГГ Полішко
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017
2017
Национальный брендинг и его стейкхолдеры: анализ европейского и украинского подходов//Національний брендинг та його стейкхолдери: аналіз європейського та українського підходів …
GG Polishko
Вестник Днипровского Университета. Серия: Мировое хозяйство и международные …, 2015
2015
ВАЛЮТНИЙ ВПЛИВ НА ПАРАМЕТРИ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ CURRENCY INFLUENCE ON PARAMETERS OF ECONOMY DEVELOPMENT IN UKRAINE
ГГ Полішко
Розрахований на науковців, викладачів, студентів, підприємців-практиків …, 0
ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВАЛЮТНОЇ БЕЗПЕКИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ
ГГ Полішко
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНОГО МЕХАНІЗМУ …, 0
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ БРЕНДИНГУ ТЕРИТОРІЙ THEORETICAL AND METHODOLOGICAL FRAMEWORK OF PLACE BRANDING
ГГ Полішко
Довідка про авторів
АІ Горячка, ОВ Дзяд, КВ Жиліна, КВ Карплюк, МВ Литвин, ІА Марчук, ...
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–15