Підписатись
Факультет журналістики
Факультет журналістики
Київський університет імені Бориса Грінченка
Немає підтвердженої електронної адреси - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
PR у маркетингових комунікаціях: навч. посіб.
ОВ Курбан
К.: Вид-во «Кондор, 2014
104*2014
PR у маркетингових комунікаціях
ОВ Курбан
1042014
PR у маркетингових комунікаціях:[навч. посібник]
ОВ Курбан
Київ: Кондор, 2014
104*2014
Сучасні інформаційні війни у мережевому он-лайн просторі: навчальний посібник. Покажчик змісту
СО Курбан
Інтегровані комунікації, 109-110, 2016
862016
Соціальна реклама: держзамовлення, ринок маркетингових комунікацій чи сфера громадянської відповідальності суспільства
О Курбан
Дзеркало тижня 28, 25, 2007
522007
Діагностика та моделювання PR-процесів: монографія
ОВ Курбан
К.: Українська конфедерація журналістів, 157, 2012
392012
Диференціація навчання в профільних класах біологічного спрямування (на матеріалі курсу" Загальна біологія")
ЯС Фруктова
Вид-во НПУ ім. МП Драгоманова, 2003
232003
Соціальна комунікація в системі сучасного наукового знання
ОВ Курбан
Інформаційне суспільство.–2009.–Вип 10, 64-66, 2009
202009
Проблеми формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців
ТС Єжижанська, МП Осадча
Наукові записки [Національного університету Острозька академія]. Сер …, 2012
192012
Основні підходи до вивчення комунікації
ТС Єжижанська
Наукові записки [Національного університету Острозька академія]. Сер …, 2010
192010
Історія української журналістики: становлення та розвиток рекламно-довідкової преси на території Східної України (ХІХ–початок ХХ ст.): навч. посіб.
ВВ Георгієвська, НМ Сидоренко
К.: АДЕФ-Україна, 2010
182010
Сучасні інформаційні війни в соціальних онлайн-мережах
ОВ Курбан
Інформаційне суспільство, 85-90, 2016
162016
Соціальні комунікації в роботах українських дослідників
ОВ Курбан
Інформаційне суспільство 11, 58-62, 2010
162010
Музей у системі сучасних комунікацій
ТЮ Бєлофастова
Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, 36-39, 2009
162009
Сучасні форми позакласної роботи з учнями/Яна Фруктова
Я Фруктова
Біологія і хімія в школі, 29-31, 2007
16*2007
ЗМІ у соціальних мережах: тенденції, можливості, перспективи
ТС Єжижанська
Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2015
142015
Використання соціальних мереж у професійній діяльності викладача ВНЗ
КЄ Балабанова, ЄС Вакарєв
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2013
142013
Бренд у системі сучасних соціальних комунікацій
ОВ Курбан
Інформаційне суспільство, 56-58, 2014
132014
Професійна комунікація як фактор розвитку книжкової галузі
ВЄ Сошинська
із соціал. комунікацій: 27.00. 03/Сошинська Вікторія Євгенівна.–Київ, 2013.–20 с, 2013
132013
Професійна комунікація як фактор розвитку книжкової галузі
ВЄ Сошинська
із соціал. комунікацій: 27.00. 03/Сошинська Вікторія Євгенівна.–Київ, 2013.–20 с, 2013
132013
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20