Подписаться
Світлана Віталіївна Чернобровкіна Chernobrovkina Svitlana (ORCID:0000-0001-6309-6466)
Світлана Віталіївна Чернобровкіна Chernobrovkina Svitlana (ORCID:0000-0001-6309-6466)
Другие именаSvitlana V. Chernobrovkina, S.Chernobrovkina, SVITLANA CHERNOBROVKINA
National Technical University “Kharkiv Polytechnic Institute” (grid.18192.33/ROR 00yp5c433
Подтвержден адрес электронной почты в домене kpi.kharkov.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Сучасний стан та проблеми металургійної та машинобудівної промисловості України
СВ Чернобровкіна
НТУ" ХПІ", 2015
92015
Маркетингові комунікації промислових підприємств: теоретичні аспекти
СВ Чернобровкіна
Національний технічний університет" Харківський політехнічний інститут", 2019
72019
Маркетингова діяльність підприємств
ОП Косенко, ПГ Перерва, СО Васильцова, СВ Глухова, ТА Дяченко, ...
ТОВ" Оберіг", 2023
62023
Дослідження особливостей формування програм мерчандайзінгу компаніями-дистрибуторами
МВ Літвиненко, СВ Чернобровкіна, ОВ Великодна
НТУ" ХПІ", 2014
62014
Власні торгові марки в роздрібній торгівлі
ГМ Удянська, СВ Чернобровкіна
НТУ" ХПІ", 2014
62014
Теоретико-методологічні основи ситуаційного аналізу при проектуванні рекламної кампанії
ГМ Удянська, СВ Чернобровкіна
Вісник Національного технічного університету ХПІ. Сер.: Технічний прогрес та …, 2013
52013
Теоретичні аспекти маркетингових комунікацій підприємств
СВ Чернобровкіна
Центр фінансово-економічних наукових досліджень, 2019
42019
Аналіз діяльності машинобудівної галузі України
СВ Чернобровкіна
Миколаївський національний аграрний університет, 2019
42019
Визначення ефективності маркетингових досліджень брендів на основі ключових показників ефективності
ЛС Ларка, СВ Чернобровкіна
Національний технічний університет" Харківський політехнічний інститут", 2022
32022
Шляхи розробки SMM-стратегії для малого та середнього бізнесу
С Чернобровкіна, Є Приходько, А Виниченко
Вісник Національного технічного університету" Харківський політехнічний …, 2020
32020
Визначення показника комунікативності підприємства
СВ Чернобровкіна
Центр фінансово-економічних наукових досліджень, 2019
32019
Оптимізаційне моделювання витрат на маркетингові комунікації для машинобудівних підприємств України
ДА Горовий, ДА Горовой, СВ Чернобровкіна, СВ Чернобровкина
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019
32019
Формування іміджу підпиємства як фактору його конкурентоспроможності
МВ Мірошник, СВ Чернобровкіна, МО Журавльова
Вісник Національного технічного університету ХПІ. Серія: Технічний прогрес …, 2014
32014
Аналіз факторів впливу на конкурентоспроможність мікро-, малих та середніх підприємств України на світовому ринку
СВ Чернобровкіна
Видавничий дім" Інтернаука", 2022
22022
Управління ресурсами підприємства
СЕ Кучіна, ОМ Кітченко, СВ Чернобровкіна
Стильна типографія, 2021
22021
Модель формування засобів маркетингових комунікацій машинобудівних підприємств
СВ Чернобровкіна
22020
Рівні ефективності маркетингової комунікаційної діяльності підприємств
СВ Чернобровкіна
Національний технічний університет" Харківський політехнічний інститут", 2019
22019
Стратегічні комунікаційні напрями просування продукції підприємства
СВ Чернобровкіна
Національний технічний університет" Харківський політехнічний інститут", 2019
22019
Побудова ієрархії комунікаційних заходів для машинобудівних підприємств України
С Чернобровкіна
Економічний аналіз, 95-101, 2019
22019
Вплив маркетингових комунікацій на фінансовий результат промислового підприємства
С Чернобровкіна
Вісник Національного технічного університету" Харківський політехнічний …, 2019
22019
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20