Світлана Віталіївна Чернобровкіна Svitlana Chernobrovkina (ORCID: 0000-0001-6309-6466)
Світлана Віталіївна Чернобровкіна Svitlana Chernobrovkina (ORCID: 0000-0001-6309-6466)
НТУ "ХПІ" , кафедра экономіки i маркетингу
Підтверджена електронна адреса в kpi.kharkov.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Сучасний стан та проблеми металургійної та машинобудівної промисловості України
СВ Чернобровкіна
НТУ" ХПІ", 2015
52015
Дослідження особливостей формування програм мерчандайзінгу компаніями-дистрибуторами
МВ Літвиненко, СВ Чернобровкіна, ОВ Великодна
НТУ" ХПІ", 2014
42014
Власні торгові марки в роздрібній торгівлі
ГМ Удянська, СВ Чернобровкіна
НТУ" ХПІ", 2014
42014
Теоретико-методологічні основи ситуаційного аналізу при проектуванні рекламної кампанії
ГМ Удянська, СВ Чернобровкіна
Вісник Національного технічного університету ХПІ. Сер.: Технічний прогрес та …, 2013
42013
Маркетингові комунікації промислових підприємств: теоретичні аспекти
С Чернобровкіна
Вісник Національного технічного університету" Харківський політехнічний …, 2019
12019
Формування іміджу підпиємства як фактору його конкурентоспроможності
МВ Мірошник, СВ Чернобровкіна, МО Журавльова
Вісник Національного технічного університету ХПІ. Серія: Технічний прогрес …, 2014
12014
МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ЗАСОБІВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ
С Чернобровкіна
Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 62-64, 2020
2020
Рекомендовано Вченою радою Національного технічного університету «ХПІ» як навчальний посібник.
ВМ Кобєлєв, ГІ Власова, ОП Косенко, МВ Литвиненко, СЕ Кучіна, ...
2019
Теоретичні аспекти маркетингових комунікацій підприємств
СВ Чернобровкіна
Центр фінансово-економічних наукових досліджень, 2019
2019
Визначення показника комунікативності підприємства
СВ Чернобровкіна
Центр фінансово-економічних наукових досліджень, 2019
2019
Стратегічні комунікаційні напрями просування продукції підприємства
СВ Чернобровкіна
Національний технічний університет" Харківський політехнічний інститут", 2019
2019
Побудова ієрархії комунікаційних заходів для машинобудівних підприємств України
С Чернобровкіна
Економічний аналіз, 95-101, 2019
2019
ВПЛИВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ФІНАНСОВИЙ РЕЗУЛЬТАТ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА
С Чернобровкіна
Вісник Національного технічного університету" Харківський політехнічний …, 2019
2019
Оптимізаційне моделювання витрат на маркетингові комунікації для машинобудівних підприємств України
ДА Горовий, ДА Горовой, СВ Чернобровкіна, СВ Чернобровкина
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019
2019
Маркетинг промислового підприємства
АІ Яковлєв, СП Сударкіна, МІ Ларка, ВМ Кобєлєв, ОП Косенко, ...
Кондор, 2019
2019
Зв'язки з громадськістю
СВ Чернобровкіна
Національний технічний університет" Харківський політехнічний інститут", 2019
2019
Аналіз діяльності машинобудівної галузі України
СВ Чернобровкіна
Миколаївський національний аграрний університет, 2019
2019
Методичні вказівки для проведення практичних занять з курсу" Рекламні технології"
ОМ Кітченко, СЕ Кучіна
Zебра, 2019
2019
Аналіз сучасного стану та тенденції розвитку ринку джинсів в Україні
СВ Чернобровкіна, ДМ Синельникова
НТУ" ХПІ", 2018
2018
Теоретичне обґрунтування ролі маркетингового менеджменту як основного інструмента сучасного бізнес–середовища
МВ Мірощник, СВ Чернобровкіна, ЄО Лучна
Національний фармацевтичний університет, 2018
2018
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20