Світлана Віталіївна Чернобровкіна С.В. Чернобровкина S.Chernobrovkina (ORCID:0000-0001-6309-6466)
Світлана Віталіївна Чернобровкіна С.В. Чернобровкина S.Chernobrovkina (ORCID:0000-0001-6309-6466)
НТУ "ХПІ" , кафедра економіки та маркетингу
Підтверджена електронна адреса в kpi.kharkov.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Сучасний стан та проблеми металургійної та машинобудівної промисловості України
СВ Чернобровкіна
НТУ" ХПІ", 2015
92015
Власні торгові марки в роздрібній торгівлі
ГМ Удянська, СВ Чернобровкіна
НТУ" ХПІ", 2014
42014
Теоретико-методологічні основи ситуаційного аналізу при проектуванні рекламної кампанії
ГМ Удянська, СВ Чернобровкіна
Вісник Національного технічного університету ХПІ. Сер.: Технічний прогрес та …, 2013
42013
Маркетингові комунікації промислових підприємств: теоретичні аспекти
СВ Чернобровкіна
Національний технічний університет" Харківський політехнічний інститут", 2019
32019
Оптимізаційне моделювання витрат на маркетингові комунікації для машинобудівних підприємств України
ДА Горовий, ДА Горовой, СВ Чернобровкіна, СВ Чернобровкина
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019
22019
Маркетинг промислового підприємства
АІ Яковлєв, СП Сударкіна, МІ Ларка, ВМ Кобєлєв, ОП Косенко, ...
Кондор, 2019
22019
Маркетингова діяльність підприємств
ОП Косенко, АІ Яковлєв, ПГ Перерва, СП Сударкіна, СО Васильцова, ...
22018
Дослідження особливостей формування програм мерчандайзінгу компаніями-дистрибуторами
МВ Літвиненко, СВ Чернобровкіна, ОВ Великодна
НТУ" ХПІ", 2014
22014
Модель формування засобів маркетингових комунікацій машинобудівних підприємств
С Чернобровкіна
Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 62-64, 2020
12020
Шляхи розробки smm-стратегії для малого та середнього бізнесу
С Чернобровкіна, Є Приходько, А Виниченко
Вісник Національного технічного університету" Харківський політехнічний …, 2020
12020
Рівні ефективності маркетингової комунікаційної діяльності підприємств
СВ Чернобровкіна
Національний технічний університет" Харківський політехнічний інститут", 2019
12019
Теоретичні аспекти маркетингових комунікацій підприємств
СВ Чернобровкіна
Центр фінансово-економічних наукових досліджень, 2019
12019
Визначення показника комунікативності підприємства
СВ Чернобровкіна
Центр фінансово-економічних наукових досліджень, 2019
12019
Стратегічні комунікаційні напрями просування продукції підприємства
СВ Чернобровкіна
Національний технічний університет" Харківський політехнічний інститут", 2019
12019
Побудова ієрархії комунікаційних заходів для машинобудівних підприємств України
С Чернобровкіна
Економічний аналіз, 95-101, 2019
12019
Вплив маркетингових комунікацій на фінансовий результат промислового підприємства
СВ Чернобровкіна
Національний технічний університет" Харківський політехнічний інститут", 2019
12019
Аналіз діяльності машинобудівної галузі України
СВ Чернобровкіна
Миколаївський національний аграрний університет, 2019
12019
Дослідження автомобілебудування в Україні
СВ Чернобровкіна
НТУ" ХПІ", 2018
12018
PR-активність підприємств металургійного та машинобудівного комплексу України
СВ Чернобровкіна
НТУ" ХПІ", 2016
12016
Аналіз PR-активності підприємств металургійного та машинобудівного комплексу України
СВ Чернобровкіна
НТУ" ХПІ", 2016
12016
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20