Follow
Карпенко Наталія Володимирівна
Карпенко Наталія Володимирівна
Other namesKarpenko Nataliya, Карпенко Наталия Владимировна
Poltava University of Economics and Trade, Doctor of Econonics, Head of the Marketing Chair
Verified email at uccu.org.ua - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу
СМ Ілляшенко, ВЯ Заруба, ЛГ Мельник, ПГ Перерва, ІЛ Решетнікова, ...
Університетська книга, 2008
922008
МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ: СУЧАСНИЙ ЗМІСТ МОНОГРАФІЯ За загальною редакцією доктора економічних наук, професора НВ Карпенко
НВ Карпенко, МВ Макарова, НС Педченко, ВІ Перебийніс, ОС Тєлетов, ...
772018
Управління маркетингом на підприємствах малого та середнього бізнесу
НВ Карпенко
РВВ ПУСКУ, 2008
652008
Комплекс маркетингових комунікацій у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю підприємства
НВ Карпенко, НІ Яловега
ВНЗУ" Полтавський університет економіки і торгівлі", 2012
552012
Теорія і практика маркетингу в Україні: монографія
АФ Павленко, АВ Войчак, ВЯ Кардаш, ВП Пилипчук
К.: КНЕУ, 2005
512005
МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ. Монографія
НВ Карпенко
Полтава: РВВ ПУЕТ, 2010
38*2010
Управління маркетинговоюполітикою підприємства
НВ Карпенко
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія …, 2011
232011
Господарські зв’язки в інфраструктурному комплексі продовольчого ринку України: монографія
НВ Карпенко
Полтава: РВВ ПУСКУ 122, 2004
232004
Marketynh innovatsii i innovatsii v marketynhu [Marketing of innovations and innovations in marketing]
SM Illiashenko
Universytetska knyha, Sumy, Ukraine, 2008
222008
Бенчмаркінг бізнес-процесів на підприємствах малого та середнього бізнесу
НВ Карпенко
Вид-во СумДУ, 2007
202007
Маркетинг
НВ Карпенко
Х.: Студцентр, 2004
172004
Міжнародний досвід формування концепції соціально-відповідального маркетингу
НВ Карпенко
Академічний огляд, 129-135, 2013
162013
Історична ґенеза маркетингу в Україні
Н Карпенко
Українська наука: минуле, сучасне, майбутнє, 35-44, 2008
162008
Kom pleks marketynhovykh komunikatsiy u stratehichnomu upravlinni marketynhovoyu diyal’nistyu pidpryyemstva [Complex of marketing communications strategic mana gement of …
NV Karpenko, NI Yaloveha
Poltava: RVV PUET [in Ukrainian], 2012
132012
The influence of the consumer’s type–physical or digital–on their behavioral characteristics
NV Karpenko, MM Ivannikova
122021
Методологічні засади цільової ринкової орієнтації підприємства
НВ Карпенко
Маркетинг і менеджмент інновацій, 154-160, 2012
112012
Діагностика психічного розвитку в роботі педагога (вчителя, вихователя): навч. посібник
НВ Карпенко
К.: Каравелла, 2008
112008
Benchmarking business processes for small and medium businesses [Benchmarking business processes for small and medium businesses]
NV Karpenko
Mechanism of economic regulation 4, 138-149, 2007
102007
Методика оцінки потенціалу розвитку малого та середнього бізнесу
НВ Карпенко
Науковий вісник НЛТУ України 17 (6), 133-143, 2007
102007
Управління маркетингом на торговельному підприємстві
НВ Карпенко, НІ Яловега
92018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20