Подписаться
Карпенко Наталія Володимирівна
Карпенко Наталія Володимирівна
Другие именаKarpenko Nataliya, Карпенко Наталия Владимировна
Poltava University of Economics and Trade, Doctor of Econonics, Head of the Marketing Chair
Подтвержден адрес электронной почты в домене uccu.org.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу
СМ Ілляшенко, ВЯ Заруба, ЛГ Мельник, ПГ Перерва, ІЛ Решетнікова, ...
Університетська книга, 2008
922008
МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ: СУЧАСНИЙ ЗМІСТ МОНОГРАФІЯ За загальною редакцією доктора економічних наук, професора НВ Карпенко
НВ Карпенко, МВ Макарова, НС Педченко, ВІ Перебийніс, ОС Тєлетов, ...
782018
Управління маркетингом на підприємствах малого та середнього бізнесу
НВ Карпенко
РВВ ПУСКУ, 2008
652008
Комплекс маркетингових комунікацій у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю підприємства
НВ Карпенко, НІ Яловега
ВНЗУ" Полтавський університет економіки і торгівлі", 2012
572012
Теорія і практика маркетингу в Україні: монографія
АФ Павленко, АВ Войчак, ВЯ Кардаш, ВП Пилипчук
К.: КНЕУ, 2005
522005
МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ. Монографія
НВ Карпенко
Полтава: РВВ ПУЕТ, 2010
38*2010
Управління маркетинговою політикою підприємства.
НВ Карпенко
Науковий вісник ПУЕТ. Серія «Економічні науки» 1 (5 (50)), 2014
232014
Господарські зв’язки в інфраструктурному комплексі продовольчого ринку України: монографія
НВ Карпенко
Полтава: РВВ ПУСКУ 122, 2004
232004
Marketynh innovatsii i innovatsii v marketynhu [Marketing of innovations and innovations in marketing]
SM Illiashenko
Universytetska knyha, Sumy, Ukraine, 2008
222008
Бенчмаркінг бізнес-процесів на підприємствах малого та середнього бізнесу
НВ Карпенко
Вид-во СумДУ, 2007
212007
Маркетинг
НВ Карпенко
Х.: Студцентр, 2004
172004
Міжнародний досвід формування концепції соціально-відповідального маркетингу
НВ Карпенко
Академічний огляд, 129-135, 2013
162013
Історична ґенеза маркетингу в Україні
Н Карпенко
Українська наука: минуле, сучасне, майбутнє, 35-44, 2008
162008
Kom pleks marketynhovykh komunikatsiy u stratehichnomu upravlinni marketynhovoyu diyal’nistyu pidpryyemstva [Complex of marketing communications strategic mana gement of …
NV Karpenko, NI Yaloveha
Poltava: RVV PUET [in Ukrainian], 2012
132012
Методологічні засади цільової ринкової орієнтації підприємства
НВ Карпенко
Маркетинг і менеджмент інновацій, 154-160, 2012
132012
The influence of the consumer’s type–physical or digital–on their behavioral characteristics
NV Karpenko, MM Ivannikova
122021
Управління маркетингом на торговельному підприємстві
НВ Карпенко, НІ Яловега
102018
Benchmarking business processes for small and medium businesses [Benchmarking business processes for small and medium businesses]
NV Karpenko
Mechanism of economic regulation 4, 138-149, 2007
102007
Методика оцінки потенціалу розвитку малого та середнього бізнесу
НВ Карпенко
Науковий вісник НЛТУ України 17 (6), 133-143, 2007
102007
Управління портфелем бізнесу виробничого підприємства (на прикладі ЗАТ «Пирятинський сирзавод»)
Н Карпенко
Маркетинг в Україні, 42-48, 2007
92007
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20