Підписатись
Карпенко Наталія Володимирівна, Nataliya Karpenko, Karpenko N.V.
Карпенко Наталія Володимирівна, Nataliya Karpenko, Karpenko N.V.
Інші іменаKarpenko Nataliya, Карпенко Наталия Владимировна
Poltava University of Economics and Trade, Doctor of Econonics, Head of the Marketing Chair
Підтверджена електронна адреса в uccu.org.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу
СМ Ілляшенко, ВЯ Заруба, ЛГ Мельник, ПГ Перерва, ІЛ Решетнікова, ...
Університетська книга, 2008
972008
МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ: СУЧАСНИЙ ЗМІСТ МОНОГРАФІЯ За загальною редакцією доктора економічних наук, професора НВ Карпенко
НВ Карпенко, МВ Макарова, НС Педченко, ВІ Перебийніс, ОС Тєлетов, ...
952018
Управління маркетингом на підприємствах малого та середнього бізнесу
НВ Карпенко
РВВ ПУСКУ, 2008
742008
Комплекс маркетингових комунікацій у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю підприємства
НВ Карпенко, НІ Яловега
ВНЗУ" Полтавський університет економіки і торгівлі", 2012
672012
Теорія і практика маркетингу в Україні: монографія
АФ Павленко, АВ Войчак, ВЯ Кардаш, ВП Пилипчук
К.: КНЕУ, 2005
572005
МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ
НВ Карпенко
Полтава: РВВ ПУЕТ, 2010
402010
Marketynh innovatsii i innovatsii v marketynhu [Marketing of innovations and innovations in marketing]
SM Illiashenko
Universytetska knyha, Sumy, Ukraine, 2008
252008
Управління маркетинговою політикою підприємства.
НВ Карпенко
Науковий вісник ПУЕТ. Серія «Економічні науки» 1 (5 (50)), 2014
242014
Господарські зв’язки в інфраструктурному комплексі продовольчого ринку України: монографія
НВ Карпенко
Полтава: РВВ ПУСКУ 122, 2004
242004
Бенчмаркінг бізнес-процесів на підприємствах малого та середнього бізнесу
НВ Карпенко
Вид-во СумДУ, 2007
232007
The influence of the consumer’s type–physical or digital–on their behavioral characteristics
NV Karpenko, MM Ivannikova
172021
Міжнародний досвід формування концепції соціально-відповідального маркетингу
НВ Карпенко
Академічний огляд, 129-135, 2013
172013
Методологічні засади цільової ринкової орієнтації підприємства
НВ Карпенко
Маркетинг і менеджмент інновацій, 154-160, 2012
172012
Історична ґенеза маркетингу в Україні
Н Карпенко
Українська наука: минуле, сучасне, майбутнє, 35-44, 2008
162008
Kom pleks marketynhovykh komunikatsiy u stratehichnomu upravlinni marketynhovoyu diyal’nistyu pidpryyemstva [Complex of marketing communications strategic mana gement of …
NV Karpenko, NI Yaloveha
Poltava: RVV PUET [in Ukrainian], 2012
132012
Нейромаркетинг для малого бізнесу
НВ Карпенко, ММ Іваннікова
Науковий вісник ПУЕТ. Серія «Економічні науки», 2021
122021
Digital marketing technologies for small and medium enterprises
N Karpenko, M Ivannikova
КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021
112021
Управління маркетингом на торговельному підприємстві
НВ Карпенко, НІ Яловега
112018
Marketing of innovations and innovations in marketing: monograph/S. Yu. Ilyashenko/ed. SM Ilyashenko
SY Ilyashenko
Sumy: VTD" University Book, 2008
112008
Методика оцінки потенціалу розвитку малого та середнього бізнесу
НВ Карпенко
Науковий вісник НЛТУ України 17 (6), 133-143, 2007
112007
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20