Підписатись
Пащук Лідія Віталіївна / Lidia Pashchuk
Пащук Лідія Віталіївна / Lidia Pashchuk
Taras Shevchenko National University of Kyiv, Faculty of Economics
Немає підтвердженої електронної адреси - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Формування системи маркетингу персоналу на підприємстві
ЛВ Пащук
ступеня канд. екон. наук: спец. 08.00. 04/ЛВ Пащук.–Київ: Київський …, 0
10*
Визначення потреби підприємства в персоналі на основі плану маркетингу
ЛВ Пащук
Економіка та держава, 37-39, 2011
52011
Особливості формування комплексу маркетингу у сфері туристичної послуг
Л Пащук, І Голобородько
Маркетинг в Україні, 37-44, 2012
42012
Международные Системы Мерчандайзинга В Управлении Поведением Потребителей
Л Пащук, Е Комендант
Вестник Киевского национального университета имени Тараса Шевченко …, 2015
3*2015
Міжнародні Системи Мерчандайзингу В Управлінні Поведінкою Споживачів
Л Пащук, О Комендант
Вісник Киiвського нацiонального унiверситету iм. Тараса Шевченка. Серiя …, 2014
32014
МІЖНАРОДНІ СИСТЕМИ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧІВ
ОВ Комендант, ЛВ Пащук
Вісник Киiвського нацiонального унiверситету iм. Тараса Шевченка. Серiя …, 2014
32014
Маркетингові Засади Підвищення Ефективності Діяльності Бізнес-Асоціацій
ЛВ Пащук
Вісник Киiвського нацiонального унiверситету iм. Тараса Шевченка. Серiя …, 2013
32013
Особливості управління персоналом вітчизняних підприємств хімічної галузі на засадах маркетингу
Л Пащук
Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка …, 2009
22009
ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГУ В РОЗРОБЦІ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
ЛВ ПАЩУК
2*
Лізинг персоналу як нетрадиційна форма його привернення
Т Білорус, Л Пащук
Вісник Киiвського нацiонального унiверситету iм. Тараса Шевченка. Серiя …, 2008
12008
ОСОБЛИВОСТІ КОНТРОЛЮ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГУ В МІЖНАРОДНИХ КОМПАНІЯХ
І Гейпеле, ЛВ Пащук
JEL F 00, G15, H87, J62, O33, 239, 2015
2015
Маркетинговые Основы Повышения Эффективности Деятельности Бизнес-Ассоциаций
Л Пащук
Вестник Киевского национального университета имени Тараса Шевченко …, 2013
2013
Синергические Эффекты Создания Партнерских Сетей На Промышленных Рынках
Н Бутенко, Л Пащук
Вестник Киевского национального университета имени Тараса Шевченко …, 2013
2013
Міжнародному бізнесу-маркетингову підтримку
Н Бутенко, В Кравченко, Л Пащук
Маркетинг в Україні, 10-13, 2012
2012
ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМИ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВ КОРПОРАТИВНОГО СЕКТОРУ
Н Бутенко, Л Пащук
2008
НАПРЯМИ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ У КОМЕРЦІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
ВВ Журило, ЛВ Пащук
І МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ, 88, 0
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–16