Підписатись
Роєнко Людмила
Роєнко Людмила
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, доцент кафедри фахових методик та
Підтверджена електронна адреса в udpu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Прийоми стимулювання активності молодших школярів у предметно-перетворювальній діяльності
ЛМ Роєнко
К.: Либідь–128 с, 2002
102002
„Педагогічна практика” Посібник для студентів
ОА Біда, ЛМ Роєнко, ОА Комар
Уманський державний педагогічний університет імені П. Тичини, Науковий світ, 2004
92004
Теорія і технології вивчення освітньої галузі «Мова і література»
ЛМ Роєнко
ПП Жовтий ОО, 2015
62015
Підготовка майбутніх учителів початкових класів до впровадження інноваційних технологій на уроках рідної мови
ЛМ Роєнко
62000
Типи та особливості уроків української мови і літературного читання у початкових класах: навч.-метод. посіб
ГП Волошина, ЛМ Роєнко
Умань: видавець «Сочінський, 2013
52013
Особливості трудової активності молодших школярів
ЛМ Роєнко
Рідна школа, 57-58, 2000
42000
Використання інтерактивних технологій на уроках рідної мови в початкових класах
Л Роєнко
Збірник наукових праць [Уманського державного педагогічного університету …, 2009
32009
Технології розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках рідної мови та читання
Л Роєнко
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2009
32009
Підготовка майбутнього вчителя до застосування прийомів розвитку критичного мислення на уроках літературного читання
Г Волошина, Л Роєнко
Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 16-25, 2017
22017
Педагогічні умови формування самооцінки молодших школярів в освітній діяльності
ЛМ Роєнко, ОА Комар, ПВ Дячук
Іnternational Science Group.–Boston: Primedia eLaunch, 2021
12021
ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ДО РОЗВИТКУ ЛІТЕРАТУРНО-ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Л Роєнко
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, 128-133, 2019
12019
Технології навчання в мовно-літературній галузі початкової школи: навчально-методичний посібник для самостійної роботи
ЛМ Роєнко, ТА Торчинська
Умань: Візаві, 2018
12018
Підготовка майбутніх учителів початкової школи до розвитку критичного мислення при опрацюванні художнього твору
Л Роєнко
Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 45-50, 2013
12013
FEATURES, PROBLEMS AND PROSPECTS OF THE APPLICATION OF DEEP MACHINE LEARNING IN LINGUISTICS
М Краснюк, С Краснюк, С Гончаренко, Л Роєнко, В Денисенко, ...
Вісник науки та освіти, 2023
2023
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ДО РОЗВИТКУ ЛІТЕРАТУРНО-ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Л Роєнко
Проблеми підготовки сучасного вчителя, 62-67, 2023
2023
РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ПРЕДМЕТНО-ПЕРЕТВОРЮВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Л Роєнко
Перспективи та інновації науки, 2023
2023
ТРУДОВА АКТИВНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА
Л Роєнко
Věda a perspektivy, 2023
2023
РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗА ДОПОМОГОЮ НАОЧНИХ МОДЕЛЕЙ В. ПРОППА
Л Роєнко
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, 116-122, 2022
2022
Методика навчання української мови і літературного читання: практикум: навчальний посібник
ЛМ Роєнко
Умань: Візаві, 2022, 2022
2022
Implementation of a Monitoring System in the Educational Process in Primary School.
ЛМ Роєнко, ОА Комар, ОС Комар, НА Коломієць, ПВ Дячук
International Journal of Learning, Teaching and Educational Research, 2019
2019
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20