Специфіка драматичного тексту французького театру кінця ХХ століття ГІ Работяга Літ.-зн. студії.–К.: КНУ ім. Т. Шевченка, 539-543, 2012 | 2 | 2012 |
Мандрівна література епохи ґаджетів: видовищність і літературність нотаток про Стамбул Себастьяна Менара Г Работяга Сучасні літературознавчі студії, 392-400, 2017 | 1 | 2017 |
Сучасні літературознавчі студії. Вип. 12 М Бабарика, О Бандровська, К Баринова, Т Белімова, Р Біляшевич, ... Вид. центр КНЛУ, 2015 | | 2015 |
ГІБРИДНІСТЬ ДРАМАТИЧНОЇ ФОРМИ ЯК ЗАСІБ РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ ЖАЛОБИ У ЦИКЛІ “КОРОТКИХ ДРАМ” Ф. МІНЬЯНА Г РАБОТЯГА літературознавчі студії, 463, 2015 | | 2015 |
ПОЕТИКА ПОДІЇ У ФРАНЦУЗЬКІЙ ДРАМАТУРГІЇ 80-90 РОКІВ ХХ СТ.(НА МАТЕРІАЛІ П’ЄС Б.-М. КОЛЬТЕСА ТА Ф. МІНЬЯНА) ГІ РАБОТЯГА КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЛІНГВІСТИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2015 | | 2015 |
Переосмислення травматичного воєнного досвіду доби в п'єсах Ф. Міньяна Вояки (1987) та Куди ж ти, Єреміє?(1988) ГІ Работяга Іноземна філологія, 80-86, 2014 | | 2014 |
Прислухаючись до персонажа: особливості драматичного мовлення у театрі голосів” Ф. Міньяна (на матеріалі п’єси Помешкання”) Г Работяга Сучасні літературознавчі студії, 480-488, 2014 | | 2014 |
Композиційні та світоглядні особливості драматичного конфлікту у п’єсі Б.-М. Кольтеса Битва негра з собаками ГІ Работяга Від бароко до постмодернізму, 168-172, 2013 | | 2013 |
Композиційні та світоглядні особливості драматичного конфлікту у п’єсі Б.-М. Кольтеса «Битва негра з собаками» GI Rabotiaga Від бароко до постмодернізму: збірник наукових праць 17 (2), 2013 | | 2013 |
Рецепція традиційних та новітніх медіа в сучасному театрі (на матеріалі п’єси Ф. Міньяна Інвентар” та відеороботи І. Мюллер Ти там, але я тебе не бачу”) Г Работяга Сучасні літературознавчі студії, 332-341, 2013 | | 2013 |
ПОШУК ВЛАСНОГО ПРОСТОРУ У П’ЄСІ БЕРНАРА-МАРІ КОЛЬТЕСА «ПОВЕРНЕННЯ ДО ПУСТЕЛІ» ГІ Работяга Наукові праці. Філологія. Літературознавство 164 (152), 2011 | | 2011 |