Циганок Володимир Миколайович; Tsyhanok  Volodymyr (ORCID: 0000-0001-6781-498X)
Циганок Володимир Миколайович; Tsyhanok Volodymyr (ORCID: 0000-0001-6781-498X)
Поліський національний університет, факультет економіки та менеджменту, кафедра
Подтвержден адрес электронной почты в домене polissiauniver.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Аналіз виробництва продукції птахівництва в умовах ринкових перетворень
ВМ Циганок, ЮВ Гуля
Житомирський національний агроекологічний університет, 2011
32011
Ключові фактори успіху бренду «Наша Ряба» на ринку мяса птиці
ЮВ Циганок
Вісник ЖНАЕУ, 82-90, 2010
22010
Результативність реалізації стратегії розвитку українського концерну хмелярства «Укрхміль»/В. М Циганок, ЮВ Циганок
ВМ Циганок
Вісник Державного вищого навчального закладу «Державного агроекологічного …, 2006
22006
МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПРОВЕДЕННЯ ДЕГУСТАЦІЙНИХ ЗАХОДІВ ЯК ЕЛЕМЕНТУ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
ВМ Циганок, МО Горик-Чубатюк, ЮВ Гуля
Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні …, 2019
12019
Обґрунтування маркетингової стратегії розвитку підприємств галузі птахівництва на основі бренд-підходу
ЮВ Гуля, ВМ Циганок
Бизнес Информ, 2016
12016
Дослідження можливостей використання у вітчизняних технологіях брендингу новітніх стратегій побудова індивідуальності бренда та залучення споживачів у бренд
ВМ Циганок, ЮВ Гуля, АВ Ращенко
Агросвіт, 32-35, 2012
12012
ПРЕЗЕНТАЦіЯ ЯК ЗАХіД іНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНіКАЦіЙ
ВМ Циганок, МО Горик-Чубатюк, ЮВ Гуля
Бизнес Информ, 2020
2020
Методичні засади структурно-логічної моделі управління брендингом птахівничих підприємств
ЮВ Гуля, ВМ Циганок
Інноваційна економіка, 157-165, 2016
2016
Теоретико-методологічні аспекти імплементації основ маркетингу в навчальний процес
ВМ Циганок, ОМ Буднік, ЮВ Гуля
«Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, 214-219, 2014
2014
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ІМПЛЕМЕНТАЦІЇ ОСНОВ МАРКЕТИНГУ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС//The theoretical and methodological principals of implementation of marketing
ОМ Буднік, ЮВ Гуля, ВМ Циганок
Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія …, 2014
2014
Дослідження ефективності використання складових комплексу маркетингу виробників курятини
ВМ Циганок, ЮВ Гуля, АВ Ращенко
Ученые записки Крымского федерального университета имени ВИ Вернадского …, 2012
2012
Методичні засади оцінки ефективності брендування торговельних марок на ринку м'яса птиці
ВМ Циганок, ЮВ Гуля, АВ Ращенко
Агросвіт, 22-28, 2012
2012
МАРКЕТИНГ ЯК ФУНКЦІЯ МЕНЕДЖМЕНТУ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ЗРОСТАННЯ СІЛЬСЬКОЇ ЕКОНОМІКИ
О Величко, О Власенко, І Волкова, С Гаркавенко, В Гросул, Ю Данько, ...
СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ В АГРАРНОМУ СЕКТОРІ ЕКОНОМІКИ 10, 163, 0
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–13