Підписатись
Наталія Фурманкевич
Наталія Фурманкевич
доцент кафедри журналістики, ТНПУ ім. В. Гнатюка
Підтверджена електронна адреса в tnpu.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Ефекти рекламного мовлення
НМ Фурманкевич
Вісник Луганського нац. пед. ун-ту ім. Т. Шевченка. Серія Філологічні науки …, 2008
32008
До проблеми аналізу гендерних досліджень у соціальній комунікації: теоретичний аспект
Н Фурманкевич
Теле-та радіожурналістика, 79-87, 2016
22016
Характер взаємодії засобів масової комунікації та громадської думки
НМ Фурманкевич
Держава та регіони. Сер.: Соціальні комунікації, 118-121, 2011
22011
Теорія масової комунікації: гендерний аспект
НМ Фурманкевич
Молодий вчений, 156-159, 2015
12015
Матеріали засобів масової комунікації як чинник формування громадської думки
НМ Фурманкевич
Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана …, 2011
12011
Гендернi стереотипи в українських мас-медiйних реалiях
НМ Фурманкевич
Евразийское Научное Объединение 3 (10), 183-185, 2015
2015
Медіаосвіта як основний чинник формування комунікативно творчої особистості
НМ Фурманкевич
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2013
2013
Політичний портрет як один із способів формування громадської думки
НМ Фурманкевич
Наукові записки Інституту журналістики, 195-199, 2013
2013
Теорії масової комунікації як різновид соціального спілкування
НМ Фурманкевич
Терно-граф, 2012
2012
Специфіка тізер-кампанії на українському рекламному ринку
Н Фурманкевич
Діалог, 422-430, 2012
2012
E-MAIL МАРКЕТИНГ ТА ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ БРЕНДА ЯК ФАКТОРА РЕКЛАМИ
Н Фурманкевич
2010
Н. Фурманкевич
Н Фурманкевич
2009
РЕКЛАМНИЙ ДИСКУРС В ЕЛЕКТРОННИХ МАС-МЕДІА УКРАЇНИ: СОЦІОЛІНГВІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ, ФОРМИ ТВОРЕННЯ В ІНТЕРНЕТІ
ІВ Крупський, ВД Демченко, ОА Мітчук
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–13