Наталія Фурманкевич
Наталія Фурманкевич
доцент кафедри журналістики, ТНПУ ім. В. Гнатюка
Підтверджена електронна адреса в tnpu.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Характер взаємодії засобів масової комунікації та громадської думки
НМ Фурманкевич
Держава та регіони. Сер.: Соціальні комунікації, 118-121, 2011
22011
Ефекти рекламного мовлення
НМ Фурманкевич
Вісник Луганського нац. пед. ун-ту ім. Т. Шевченка. Серія Філологічні науки …, 2008
22008
До проблеми аналізу гендерних досліджень у соціальній комунікації: теоретичний аспект
Н Фурманкевич
Теле-та радіожурналістика, 79-87, 2016
12016
Теорія масової комунікації: гендерний аспект
НМ Фурманкевич
Молодий вчений, 156-159, 2015
12015
Гендернi стереотипи в українських мас-медiйних реалiях
НМ Фурманкевич
Евразийское Научное Объединение 3 (10), 183-185, 2015
2015
Медіаосвіта як основний чинник формування комунікативно творчої особистості
Н Фурманкевич
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2013
2013
Політичний портрет як один із способів формування громадської думки
НМ Фурманкевич
2013
Теорії масової комунікації як різновид соціального спілкування
НМ Фурманкевич
Терно-граф, 2012
2012
Специфіка тізер-кампанії на українському рекламному ринку
Н Фурманкевич
Діалог, 422-430, 2012
2012
Матеріали засобів масової комунікації як чинник формування громадської думки
НМ Фурманкевич
Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана …, 2011
2011
E-MAIL МАРКЕТИНГ ТА ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ БРЕНДА ЯК ФАКТОРА РЕКЛАМИ
Н Фурманкевич
2010
Н. Фурманкевич
Н Фурманкевич
2009
РЕКЛАМНИЙ ДИСКУРС В ЕЛЕКТРОННИХ МАС-МЕДІА УКРАЇНИ: СОЦІОЛІНГВІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ, ФОРМИ ТВОРЕННЯ В ІНТЕРНЕТІ
ІВ Крупський, ВД Демченко, ОА Мітчук
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–13