Наталія Фурманкевич
Наталія Фурманкевич
доцент кафедри журналістики, ТНПУ ім. В. Гнатюка
Підтверджена електронна адреса в tnpu.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Характер взаємодії засобів масової комунікації та громадської думки
НМ Фурманкевич
Держава та регіони. Сер.: Соціальні комунікації, 118-121, 2011
22011
Ефекти рекламного мовлення
НМ Фурманкевич
Вісник Луганського нац. пед. ун-ту ім. Т. Шевченка. Серія Філологічні науки …, 2008
22008
Гендернi стереотипи в українських мас-медiйних реалiях
НМ Фурманкевич
Евразийское Научное Объединение 3 (10), 183-185, 2015
2015
Політичний портрет як один із способів формування громадської думки
НМ Фурманкевич
Наукові записки Інституту журналістики, 195-199, 2013
2013
Специфіка тізер-кампанії на українському рекламному ринку
НМ Фурманкевич
Діалог: медіа-студії, 422-430, 2012
2012
E-MAIL МАРКЕТИНГ ТА ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ БРЕНДА ЯК ФАКТОРА РЕКЛАМИ
Н Фурманкевич
2010
Н. Фурманкевич
Н Фурманкевич
2009
РЕКЛАМНИЙ ДИСКУРС В ЕЛЕКТРОННИХ МАС-МЕДІА УКРАЇНИ: СОЦІОЛІНГВІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ, ФОРМИ ТВОРЕННЯ В ІНТЕРНЕТІ
ІВ Крупський, ВД Демченко, ОА Мітчук
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–8