Ігор Віталійович Пономаренко (Igor Ponomarenko)
Ігор Віталійович Пономаренко (Igor Ponomarenko)
Kyiv National University of Technologies and Design
Verified email at knutd.edu.ua - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Вплив діяльності транснаціональних корпорацій на економіку України
ІВ Пономаренко
Ефективна економіка, 2013
112013
Методологічні підходи регіонального аналізу зайнятості населення
ІВ Пономаренко
Економіка та держава, 108-110, 2008
62008
Статистичний аналіз структури прямих іноземних інвестицій
ІВ Пономаренко
Інвестиції: практика та досвід, 15-18, 2013
42013
Глобальний ринок деривативів: сучасний стан та перспективи розвитку., ІВ Пономаренко, ІІ Віннікова., Науковий вісних Херсонського державного університету.–2015
ІВ Пономаренко
Науковий вісник Херсонського державного університету.–Режим доступу: http …, 2015
32015
Аналіз ринку мінеральних вод в Україні
ІВ Пономаренко
Інфраструктура ринку, 412-418, 2018
22018
Інноваційні технології доповненої реальності для викладання дисциплін у вищих навчальних закладах України
ОЮ Чубукова, ІВ Пономаренко
Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку, 2018
22018
Оцінювання зайнятості населення в сільській місцевості економічних регіонів України
ІВ Пономаренко
Агросвіт, 37-42, 2008
22008
Оцінювання економічної активності населення України
ІВ Пономаренко
Ринок праці та зайнятість населення. Бюлетень ІПК ДСЗУ, 18-22, 2007
2*2007
Сучасні проблеми економічного розвитку України
ОВ Ольшанська, АО Мельник, НП Борецька, МП Денисенко, ...
ТОВ" ДКС центр", 2018
12018
Цифровий маркетинг як ефективний інструмент підвищення рівня конкурентоспроможності компанії
ІВ Пономаренко
Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку, 2018
12018
Веб-аналітика як важливий інструмент цифрового маркетингу
ІВ Пономаренко
Східна Європа: економіка, бізнес та управління, 2018
12018
Особливості функціонування ринку праці Україні в умовах інтеграції до Європейського Союзу
ІВ Пономаренко, ІІ Віннікова, ГМ Гребньов
Економічний вісник НТУУ “КПІ”, 2016
12016
Використання мультисенсорного брендінгу в сучасних умовах
ІВ Пономаренко, ІІ Віннікова
Ефективна економіка, 2014
12014
Прихований Інтернет-маркетинг у соціальних мережах
ІВ Пономаренко
Міжнародна науково-практична конференція «Інформаційні технології, системний …, 2019
2019
Основні способи збору електронних адрес клієнтів в рамках реалізації Email-маркетингу
ІВ Пономаренко, АВ Федорченко
Науково-практичний журнал «Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку», 31-39, 2019
2019
Аналіз ринку продуктового ритейлу в Україні
ІВ Пономаренко, ІІ Віннікова
Інфраструктура ринку, 2019
2019
Використання Інтернет-маркетингу для налагодження комунікацій з цільовою аудиторією
ІВ Пономаренко, ІІ Віннікова
Інфраструктура ринку, 2019
2019
Особливості використання основних інструментів цифрового маркетингу
ІВ Пономаренко, ДА Ковальов
Інфраструктура ринку, 2019
2019
Оцінювання діяльності суб’єктів малого підприємництва в Україні
ІВ Пономаренко, КВ Воловненко
Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку, 2019
2019
A/B-тестування як ефективний інструмент цифрового маркетингу
АВ Федорченко, ІВ Пономаренко
Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку, 2019
2019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20