Ігор Віталійович Пономаренко (Igor Ponomarenko)
Ігор Віталійович Пономаренко (Igor Ponomarenko)
Kyiv National University of Technologies and Design
Підтверджена електронна адреса в knutd.edu.ua - Домашня сторінка
НазваПосиланняРік
Вплив діяльності транснаціональних корпорацій на економіку України
ІВ Пономаренко
Ефективна економіка, 2013
82013
Методологічні підходи регіонального аналізу зайнятості населення
ІВ Пономаренко
Економіка та держава, 108-110, 2008
72008
Статистичний аналіз структури прямих іноземних інвестицій
ІВ Пономаренко
Інвестиції: практика та досвід, 15-18, 2013
32013
Особливості функціонування ринку праці Україні в умовах інтеграції до Європейського Союзу
ІВ Пономаренко, ІІ Віннікова, ГМ Гребньов
КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017
22017
Глобальний ринок деривативів: сучасний стан та перспективи розвитку., ІВ Пономаренко, ІІ Віннікова., Науковий вісних Херсонського державного університету.–2015
ІВ Пономаренко
Науковий вісник Херсонського державного університету.–Режим доступу: http …, 2015
2*2015
Оцінювання зайнятості населення в сільській місцевості економічних регіонів України
ІВ Пономаренко
Агросвіт, 37-42, 2008
22008
Цифровий маркетинг як ефективний інструмент підвищення рівня конкурентоспроможності компанії
ІВ Пономаренко
Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку. Серія: Економіка та менеджмент …, 2018
12018
Використання мультисенсорного брендінгу в сучасних умовах
ІВ Пономаренко, ІІ Віннікова
Ефективна економіка, 2014
12014
Маркетинг у соціальних мережах як один з ключових інструментів цифрового маркетингу
ІВ Пономаренко
Електронне наукове фахове видання Класичного приватного університету …, 2018
2018
Особливості розвитку цифрового маркетингу в сучасних умовах
ІВ Пономаренко
Міжнародна науково-практична конференція студентів, аспірантів та науковців …, 2018
2018
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СЕМАНТИЧНОГО ЯДРА САЙТУ
ІВ Пономаренко, ВО Слишинська
ІІ Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «СУЧАСНІ ДЕТЕРМІНАНТИ …, 2018
2018
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ
ІВ Пономаренко, РІ Яковець
ІІ Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «СУЧАСНІ ДЕТЕРМІНАНТИ …, 2018
2018
Теоретико-методологічні основи дослідження цифрового маркетингу
ІВ Пономаренко, ІІ Віннікова
Електронний науково-практичний журнал Причорноморського науково-дослідного …, 2018
2018
Вплив економічних факторів на рівень розвитку вищої освіти у регіонах України
ОЮ Чубукова, ІВ Пономаренко
Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти …, 2018
2018
Забезпечення інформаційної безпеки ЗВО у розрізі регіонів
ОЮ Чубукова, ІВ Пономаренко
Перспективи та пріоритети розвитку економічної системи в умовах нестабільності, 2018
2018
Оцінювання впливу регіональних факторів розвитку вищої освіти на рівень економічної безпеки ЗВО
ОЮ Чубукова, ІВ Пономаренко
Стратегічні напрями інноваційного розвитку економіки країни: перспективи та …, 2018
2018
Захист інформації в закладах освіти у сучасних умовах
ОЮ Чубукова, ІВ Пономаренко
Соціально-економічний розвиток країн: досвід, проблеми, перспективи, 2018
2018
Інноваційні технології доповненої реальності для викладання дисциплін у вищих навчальних закладах України
ОЮ Чубукова, ІВ Пономаренко
Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку, 2018
2018
Практичні аспекти застосування інноваційних цифрових технологій в маркетинговій діяльності
ІВ Пономаренко, ІІ Віннікова, ГМ Гребньов
Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський …, 2018
2018
ВЕБ-АНАЛІТИКА ЯК ВАЖЛИВИЙ ІНСТРУМЕНТ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ WEB ANALYTICS AS AN IMPORTANT TOOL OF DIGITAL MARKETING
ІВ Пономаренко
ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ДУМКИ, 220, 2018
2018
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20