Подписаться
Oksana Piankova
Oksana Piankova
Другие именаОксана П'янкова, OV P'iankova
State University of Trade and Economics
Подтвержден адрес электронной почты в домене knute.edu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Зовнішня торгівля України: проблематика структурних змін та пріоритетів
ОВ П’янкова, ОС Ралко
Економіка і суспільство 5, 65-71, 2016
282016
Теоретико-методологічні засади ризик-менеджменту як інструменту управління господарським ризиком
О П`янкова, Н Скопенко
Економіка і організація управління, 235-243, 2014
14*2014
Zovnishnia torhivlia Ukrainy: problematyka strukturnykh zmin ta priorytetiv
OV Piankova, OS Ralko
Foreign Trade of Ukraine: Problems of Structural Change and Priorities …, 2016
122016
Основні етапи становлення та розвитку брендингу у світі
О П`янкова
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету …, 2009
112009
Бренди та торгові марки: сутність понять, функції, класифікація
ОВ П'янкова
102012
Features of adaptation in the life cycle of enterprise development
I Fedulova, O Piankova
Baltic Journal of Economic Studies 2 (3), 119-126, 2016
62016
Обґрунтування напрямів розвитку товарних портфелів підприємств молочної промисловості відповідно до загальносвітових та українських тенденцій споживчої поведінки
О П`янкова
Формування ринкових відносин в Україні, 89-95, 2014
62014
Розвиток брендів у маркетинговій діяльності молокопереробних підприємств
ОВ П'янкова
62013
The factors’ analysis of influencing the development of digital trade in the leading countries
K Kovtoniuk, E Molchanova, O Dluhopolskyi, G Weigang, O Piankova, ...
2021 11th International Conference on Advanced Computer Information …, 2021
52021
Food and beverage brand development: global trends and directions for Ukraine
O Piankova
Economics & Sociology 7 (2), 149-159, 2014
52014
Елементи та етапи реалізації організаційно-економічного механізму управління брендом
О П`янкова
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: збірник наукових праць, 141-146, 2011
52011
«Активні» лекції: сутність, види, особливості, перспективи використання в Українській вищій школі
ОВ П'янкова
32015
Сучасні методи оцінки вартості брендів у світі
ІМ Болотіна, ОВ П'янкова
32010
Forecasting husbandry development using time series
A Kulyk, K Fokina-Mezentseva, O Piankova, L Sierova, M Slokva
Поліський національний університет, 2023
12023
Екологізація управління у контексті сучасних глобальних енергетичних та екологічних трендів.
M Slokva, O Piankova
Економіка і організація управління, 154-167, 2019
12019
Використання виробниками аграрної та харчової продукції України євроінтеграції як інструменту для виходу на нові ринки
О П`янкова, О Ралко
Ефективна економіка, 2017
12017
Валютне регулювання експортних та імпортних операцій суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності в контексті антикризових заходів
О П`янкова
Ефективна економіка, 2016
12016
Корпоративна соціальна відповідальність в умовах кризи – інструмент мінімізації не фінансових ризиків
О П`янкова
Формування ринкових відносин в Україні, 130-134, 2015
12015
Обґрунтування напрямів розвитку брендів підприємств молочної промисловості відповідно до «Піраміди ієрархії потреб споживачів у продуктах харчування та напоях, що …
О П`янкова
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету, 31-38, 2012
12012
Ідентичність брендів українського ринку продуктів харчування
ОВ П'янкова
Наукові праці Національного університету харчових технологій, 70-72, 2009
12009
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20