Упровадження STEM-освіти в умовах інтеграції формальної і неформальної освіти обдарованих учнів: методичні рекомендації НІ Поліхун, КГ Постова, ІА Сліпухіна, ГВ Онопченко, ОВ Онопченко Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2019 | 60 | 2019 |
Психологічні умови розвитку дослідницьких здібностей обдарованих підлітків КГ Постова Национальный педагогический университет имени М. П. Драгоманова, Киев, 2016 | 17 | 2016 |
Методика та організація навчальнодослідницької діяльності учнів з біології в контексті STEM-підходу в освіті ЖІ Білик, КГ Постова Освіта та розвиток обдарованої особистості, 27-31, 2017 | 14 | 2017 |
Розроблення та реалізація освітніх програм спеціалізованої освіти наукового спрямування: методичні рекомендації НІ Поліхун, КГ Постова, ІА Сліпухіна, ЛВ Горбань Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2021 | 7 | 2021 |
STEM-освіта як основний орієнтир в оновленні інноваційних технологій у процесі навчання фізики у вищих навчальних закладах технічного профілю ОС Кузьменко, СВ Дембіцька Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і …, 2017 | 7 | 2017 |
Проєкт освітньої програми для закладів спеціалізованої освіти наукового спрямування НІ Поліхун, ІА Сліпухіна, КГ Постова, ЛВ Горбань Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2021 | 6 | 2021 |
Передумови та перспективи STEM-освіти в Україні К Постова Наукові записки Малої академії наук України. Серія: Педагогічні науки, 75-82, 2017 | 5 | 2017 |
Педагогічна підтримка обдарованих дітей, схильних до дослідницької діяльності ІС Волощук, ЮВ Гоцуляк, ВБ Дунець, НІ Поліхун, КГ Постова, КВ Сіпко, ... Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2015 | 4 | 2015 |
Аналіз моделей обдарованості у працях зарубіжних та вітчизняних учених К Постова Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика.–К.: Інститут …, 2011 | 3 | 2011 |
Особливості викладання природничих дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах технічного спрямування (на прикладі географії) КГ Постова, ЛА Дідик Освіта та розвиток обдарованої особистості, 28-31, 2016 | 2 | 2016 |
Аналіз основних концепції дослідницьких здібностей К Постова Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика, 138-146, 2013 | 2 | 2013 |
Передумови розвитку дослідницьких здібностей в підлітковому віці КГ Постова Горизонти освіти [Психологія Педагогіка науково-методичний журнал …, 2013 | 2 | 2013 |
Історія вивчення дослідницьких здібностей особистості КГ Постова Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика.–К.: Інститут …, 2012 | 2 | 2012 |
Основні підходи щодо розвитку здібностей особистості КГ Постова Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика.–К.: Інститут …, 2012 | 2 | 2012 |
Вивчення літичної активності деяких пряно-ароматичних рослин як метод підвищення ефективності роботи гуртків валеології ЄВ Даниленко, КГ Постова, ГП Мегалінська, ІО Ткачук, ЖІ Білик, ... Освіта та розвиток обдарованої особистості, 95-100, 2022 | 1 | 2022 |
Інтернет-ресурси в дослідницькій діяльності підлітків KH Postova Scientific notes of Junior Academy of Sciences of Ukraine, 85-94, 2021 | 1 | 2021 |
Виклики дистанційного навчання НІ Поліхун, КГ Постова, ІА Сліпухіна Освіта та розвиток обдарованої особистості 3 (78), 63-69, 2020 | 1 | 2020 |
STEM-проєкт—особливості планування і реалізації в освітньому процесі (на прикладі проєкту Червона книга та природоохоронні території України для п'ятикласників) К Постова Наукові записки Малої академії наук України. Серія: Педагогічні науки, 56, 2019 | 1 | 2019 |
Психологічна діагностика інтелектуально обдарованих старшокласників НА Бєльська, МЮ Мельник, НІ Поліхун, КГ Постова Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2018 | 1 | 2018 |
Методологічні принципи дослідження діагностики інтелектуально обдарованих старшокласників, схильних до дослідної діяльності КГ Постова Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика 1 (20), 100-109, 2018 | 1 | 2018 |