Підписатись
Анна Замша
Анна Замша
Інші іменаAnna Zamsha, Zamsha A., Замша А.
Ukrainian Academy of Social, Humanities and Health Sciences
Немає підтвердженої електронної адреси - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Бімодально-білінгвальний підхід до організації навчання глухих та слабкочуючих
О Дробот, А Замша, О Федоренко
Exceptional Child: Teaching & Upbringing 84 (4), 2017
24*2017
Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху
Н Адамюк, О Дробот, А Замша, О Федоренко
Особлива дитина: навчання і виховання 1 (90), 35-41, 2019
20*2019
До проблеми розроблення вітчизняної концепції бімодально-білінгвального підходу до навчання глухих та напівглухих
НБ Адамюк, ОА Дробот, АВ Замша, ОФ Федоренко
Інноваційна педагогіка 1 (7), 125-129, 2018
20*2018
Шкільна освіта глухих – виклик для інклюзивної практики навчання. School education for the deaf is a challenge for inclusive education practice
А Замша, О Федоренко
Pedagogical and psychological science and education: transformation and …, 2021
13*2021
TRAINING OF TEACHERS FOR THE IMPLEMENTATION OF UNIVERSAL DESIGN IN EDUCATIONAL ACTIVITIES
N Byrko, H Tolchieva, O Babiak, A Zamsha, O Fedorenko, N Adamiuk
AD ALTA. Journal of Interdisciplinary Research, 117-125, 2022
102022
Роль жестової мови у розвитку особистості нечуючої дитини
АВ Замша
Жестова мова й сучасність: збірник наукових праць, 238-247, 2010
102010
Principles of designing bimodal-bilingual educational environment for the deaf and hard-of-hearing learners
A Zamsha, N Adamiuk
KELM (Knowledge, Education, Law, Management) 6 (1), 45-49, 2020
92020
Порівняльний аналіз монолінгвального та білінгвального підходів до навчання дітей з порушеннями слуху
АВ Замша
Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний …, 2014
92014
Концепція комунікативної доступності освітнього середовища для глухих та напівглухих здобувачів освіти
АВ Замша
Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки …, 2021
62021
Специфіка забезпечення доступності освітнього простору вищого навчального закладу для студентів із порушеннями слуху
АВ Замша, ІВ Мороз, ОФ Федоренко
Збірник наукових праць «Педагогічні науки» 2 (70), 131-135, 2016
62016
Педагогічні аспекти навчання англійської мови учнів із порушеннями слуху
А Замша, О Федоренко
Особлива дитина : навчання і виховання, 53-61, 2016
52016
Роль мотивації в формуванні інтелектуального потенціалу підлітків із порушеннями слуху
А Замша
Особлива дитина: навчання і виховання, 69-76, 2014
52014
Психологічні чинники успішності оволодіння мовою
АВ Замша
Жестова мова й сучасність: збірник наукових праць 1 (7), 5-17, 2012
52012
Роль жестової мови у формуванні особистості нечуючої дитини
АВ Замша
Жестова мова й сучасність, 238-249, 2010
52010
Білінгвальне навчання в контексті вивчення мовного питання осіб з порушеннями слуху в Україні
АВ Замша
Дидактичні та соціально-психологічні аспекти колекційної роботи у …, 2009
52009
The category of quantity in signs of Ukrainian Sign Language
AV Zamsha
International scientific conference «Current trends and fields of …, 2022
42022
Affective-cognitive indicator of emotional intelligence formedness in high schoolers with intellectual disabilities
OO Babiak, IМ Okhrimenko, NA Lyakhova, AV Lapin, AV Zamsha, ...
Wiad Lek 75 (2), 504-507, 2022
42022
Запровадження та розвиток двомовного навчання як неминучий шлях розвитку нечуючої особистості (історичний аспект)
ІІ Чепчина, НВ Іванюшева, АВ Замша
Жестова мова й сучасність: збірник наукових праць 1 (6), 145-153, 2011
42011
КОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЯ КОМУНІКАТИВНОГО СУПРОВОДУ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ
А Замша, Н Адамюк, О Дробот
Інноваційна педагогіка 1 (49), 59-62, 2022
32022
The philosophy of inclusiveness in the deaf and hard-of-hearing students’ education
A Zamsha
International scientific conference «The role of psychology and pedagogy in …, 2022
32022
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20