Підписатись
Тетяна Бортник
Тетяна Бортник
УНУС, економіки і підприємництва факультет, кафедра маркетингу
Підтверджена електронна адреса в udau.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Кадровий потенціал: оцінка і перспективи підвищення
ВА Бортник, ТІ Бортник
Вісник Київського інституту бізнесу та технологій, 50-53, 2007
202007
Роль керівника в ефективному розвитку сільськогосподарського виробництва
ТІ Бортник, ОГ Мачушенко
Економіка АПК, 115-119, 2002
92002
Збут продукції рослинництва сільськогосподарськими підприємствами
АО Харенко, ОЛ Бурляй, ТІ Бортник
Актуальні проблеми економіки, 213-225, 2015
62015
Маркетинг: навч. посіб. для студ. ВНЗ/Уманський держ. аграрний ун-т
ТІ Бортник, ВІ Рибчак, АО Харенко
Умань:[УВПП], 2008
62008
Мотиваційні пріоритети в діяльності фермерських господарств
ТІ Бортник
Економіка АПК, 25-28, 2003
52003
Маркетинг плодоягідної продукції: стан, тенденції, перспективи
ВА Лементовська, АО Харенко, ТІ Бортник
Харків: ХНАУ, 2018
22018
Збут продукції тваринництва сільськогосподарськими підприємствами
АО Харенко, МА Коротєєв, ТІ Бортник
Актуальні проблеми економіки, 185-197, 2016
22016
Цільовий маркетинг для залучення й утримання клієнтів
ТІ Бортник, ОВ Семенда
SCIENTIA, 2023
2023
Маркетингове ціноутворення
ТІ Бортник
УНУС, 2016
2016
ІНФРАСТРУКТУРА ТОВАРНОГО РИНКУ
ТІ Бортник
УНУС, 2016
2016
Сучасний стан та перспективи розвитку аудиту в Україні
Т Бортник
Тернопіль, ТНЕУ, 2014
2014
Экологический маркетинг как составляющая формирования рационального зе млепользования
ТІ БОРТНИК, ВА ЛЕМЕНТОВСЬКА, АО ХАРЕНКО
Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва …, 2013
2013
Екологічний маркетинг як складова формування раціонального землекористування
ТІ Бортник, ВА Лементовська, АО Харенко
Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва …, 2013
2013
ОЦЕНКАХ ЦЕЛЕСООБРАЗНОСТИ ВВЕДЕНИЯ ИННОВАЦИОННЫХ ИЗМЕНЕНИЙ НА ПРИМЕРЕ ОАО" УМАНЬФЕРММАШ"
ПП СЕМЧЕНКО, ТІ БОРТНИК
Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва 2 …, 2011
2011
СОЦИОЛОГИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ МОТИВОВ ВЫБОРА ПРОФЕССИИ МАРКЕТОЛОГА
НО МОСЕЙЧУК, ТІ БОРТНИК
Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва …, 2011
2011
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–15