Цифрова культура, цифрова грамотність, цифрова компетентність як сучасні освітні феномени ЛГ Гаврілова, ЯВ Топольник Інформаційні технології і засоби навчання, 1-14, 2017 | 152 | 2017 |
Система формування професійної компетентності майбутніх учителів музики засобами мультимедійних технологій ЛГ Гаврілова | 63 | 2015 |
Digital culture, digital literacy, digital competence as the modern educational phenomena LH Havrilova, YV Topolnik Information Technologies and Learning Tools 61 (5), 1-14, 2017 | 62 | 2017 |
Tsyfrova kultura, tsyfrova hramotnist, tsyfrova kompetentnist yak suchasni osvitni fenomeny [Digital culture, digital literacy, digital competence as modern educational phenomena] LH Havrilova, YV Topolnyk Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia 61 (5), 1-14, 2017 | 52 | 2017 |
Distance learning courses in developing future music teachers’ instrumental performance competence L Havrilova, O Ishutina, V Zamorotska, D Kassim Видавничий центр Криворiзького державного педагогiчного унiверситету, 2019 | 43 | 2019 |
Теоретичні аспекти впровадження дистанційного навчання в Україні ЛГ Гаврілова, ЮІ Катасонова Освітологічний дискурс, 168-182, 2017 | 32 | 2017 |
Цифровая культура, цифровая грамотность, цифровая компетентность как феномены современного образования ЛГ Гаврилова, ЯВ Топольник Информационные технологии и средства обучения 61 (5), 1-14, 2017 | 31 | 2017 |
Analysis and Interpretation of Yuri Chugunov’s Suite of Moods for Saxophone and Piano L Havrilova, A Kozyr, O Ishutina, O Khvashchevska, S Chuhai Opus 26 (1), 1-23, 2020 | 29 | 2020 |
Професійна компетентність майбутніх учителів музики як педагогічний феномен ЛГ Гаврілова Духовність особистості: методологія, теорія і практика, 71-82, 2017 | 29 | 2017 |
Цифрова культура як феномен сучасного інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища ЛГ Гаврілова, НС Воронова Засоби навчальної та науково-дослідної роботи, 21-34, 2018 | 17 | 2018 |
Науково-методологічні підходи до аналізу професійної компетентності майбутніх учителів початкових класів ЛГ Гаврілова Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, 7-16, 2015 | 17 | 2015 |
A survey analysis of art teachers’ use of transmedia technology L Havrilova, V Oriekhova, O Beskorsa, O Churikova-Kushnir, Z Sofronii Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences 8 …, 2021 | 13 | 2021 |
Інформаційно-комунікаційні технології в педагогічних дослідженнях: навчально-методичний посібник для студентів вищих педагогічних навчальних закладів ЛГ Гаврілова, ЛО Кухар, ЯВ Топольник Слов’янськ: Видавництво БІ Маторіна, 2017 | 13 | 2017 |
Theoretical aspects of the introduction of distance learning in Ukraine LH Gavrilova, JI Katasonova Educational Discourse, 2, 2017 | 13 | 2017 |
Systema formuvannia profesiinoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv muzyky zasobamy multymediinykh tekhnolohii (The system of developing professional competence of future music … LG Gavrilova NPU im. MP Drahomanova. K, 2015 | 13 | 2015 |
Transmedia educational project as a method of developing music teacher’transmedia competence L Havrilova, O Beskorsa, V Oriekhova, L Khmarna Music Education Research 24 (3), 393-404, 2022 | 12 | 2022 |
Katasonova Yu. Teoretychni aspekty vprovadzhennia dystantsiinoho navchannia v Ukraini [Theoretical aspects of the introduction of distance learning in Ukraine] L Havrilova Osvitolohichnyi dyskurs, 16-17, 2017 | 12 | 2017 |
Spetsyfika rozroblennia dystantsiinykh kursiv z muzychno-istorychnykh dystsyplin [The specifics of the development of distance learning courses in music history] LH Havrilova Information technologies and learning tools 58 (2), 26-37, 2017 | 12 | 2017 |
Проблема формування професійної компетентності майбутніх учителів музики засобами комп’ютерних технологій у теорії вітчизняної музичної освіти Л Гаврілова, В Федоришин Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, 213-225, 2017 | 12 | 2017 |
Формування професійної компетентності майбутніх учителів англійської мови початкової школи засобами ІКТ ЛГ Гаврілова, ОВ Ябурова, ОЄ Ішутіна Інформаційні технології і засоби навчання, 300-311, 2017 | 11* | 2017 |