Підписатись
L.Gavrilova, L.Havrilova, Людмила Гаврілова
L.Gavrilova, L.Havrilova, Людмила Гаврілова
Донбаський державний педагогічний університет, кафедра теорії і практики початкової освіти
Підтверджена електронна адреса в slav.dn.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Цифрова культура, цифрова грамотність, цифрова компетентність як сучасні освітні феномени
ЛГ Гаврілова, ЯВ Топольник
Інформаційні технології і засоби навчання, 1-14, 2017
1522017
Система формування професійної компетентності майбутніх учителів музики засобами мультимедійних технологій
ЛГ Гаврілова
632015
Digital culture, digital literacy, digital competence as the modern educational phenomena
LH Havrilova, YV Topolnik
Information Technologies and Learning Tools 61 (5), 1-14, 2017
622017
Tsyfrova kultura, tsyfrova hramotnist, tsyfrova kompetentnist yak suchasni osvitni fenomeny [Digital culture, digital literacy, digital competence as modern educational phenomena]
LH Havrilova, YV Topolnyk
Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia 61 (5), 1-14, 2017
522017
Distance learning courses in developing future music teachers’ instrumental performance competence
L Havrilova, O Ishutina, V Zamorotska, D Kassim
Видавничий центр Криворiзького державного педагогiчного унiверситету, 2019
432019
Теоретичні аспекти впровадження дистанційного навчання в Україні
ЛГ Гаврілова, ЮІ Катасонова
Освітологічний дискурс, 168-182, 2017
322017
Цифровая культура, цифровая грамотность, цифровая компетентность как феномены современного образования
ЛГ Гаврилова, ЯВ Топольник
Информационные технологии и средства обучения 61 (5), 1-14, 2017
312017
Analysis and Interpretation of Yuri Chugunov’s Suite of Moods for Saxophone and Piano
L Havrilova, A Kozyr, O Ishutina, O Khvashchevska, S Chuhai
Opus 26 (1), 1-23, 2020
292020
Професійна компетентність майбутніх учителів музики як педагогічний феномен
ЛГ Гаврілова
Духовність особистості: методологія, теорія і практика, 71-82, 2017
292017
Цифрова культура як феномен сучасного інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища
ЛГ Гаврілова, НС Воронова
Засоби навчальної та науково-дослідної роботи, 21-34, 2018
172018
Науково-методологічні підходи до аналізу професійної компетентності майбутніх учителів початкових класів
ЛГ Гаврілова
Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, 7-16, 2015
172015
A survey analysis of art teachers’ use of transmedia technology
L Havrilova, V Oriekhova, O Beskorsa, O Churikova-Kushnir, Z Sofronii
Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences 8 …, 2021
132021
Інформаційно-комунікаційні технології в педагогічних дослідженнях: навчально-методичний посібник для студентів вищих педагогічних навчальних закладів
ЛГ Гаврілова, ЛО Кухар, ЯВ Топольник
Слов’янськ: Видавництво БІ Маторіна, 2017
132017
Theoretical aspects of the introduction of distance learning in Ukraine
LH Gavrilova, JI Katasonova
Educational Discourse, 2, 2017
132017
Systema formuvannia profesiinoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv muzyky zasobamy multymediinykh tekhnolohii (The system of developing professional competence of future music …
LG Gavrilova
NPU im. MP Drahomanova. K, 2015
132015
Transmedia educational project as a method of developing music teacher’transmedia competence
L Havrilova, O Beskorsa, V Oriekhova, L Khmarna
Music Education Research 24 (3), 393-404, 2022
122022
Katasonova Yu. Teoretychni aspekty vprovadzhennia dystantsiinoho navchannia v Ukraini [Theoretical aspects of the introduction of distance learning in Ukraine]
L Havrilova
Osvitolohichnyi dyskurs, 16-17, 2017
122017
Spetsyfika rozroblennia dystantsiinykh kursiv z muzychno-istorychnykh dystsyplin [The specifics of the development of distance learning courses in music history]
LH Havrilova
Information technologies and learning tools 58 (2), 26-37, 2017
122017
Проблема формування професійної компетентності майбутніх учителів музики засобами комп’ютерних технологій у теорії вітчизняної музичної освіти
Л Гаврілова, В Федоришин
Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, 213-225, 2017
122017
Формування професійної компетентності майбутніх учителів англійської мови початкової школи засобами ІКТ
ЛГ Гаврілова, ОВ Ябурова, ОЄ Ішутіна
Інформаційні технології і засоби навчання, 300-311, 2017
11*2017
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20