Модифікація прийому «театр у театрі»: інтермедіальний аспект Л Закалюжний Актуальні проблеми літературознавчої термінології, 173-176, 2017 | 5 | 2017 |
Новітня театрознавча парадигма та родо-жанрові трансформації в сучасній драматургії (In-Year-Face_Theatre, Pokolenie Porno, Новая драма) Л Закалюжний Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах, 134-144, 2015 | 5 | 2015 |
«Три действия по четырем картинам» В. Дурненкова как пьеса-экфрасис ЛВ Закалюжний Science and Education a New Dimension: Philology. 2 (4), 32-37, 2014 | 5 | 2014 |
Жанр історичної драми-хроніки та його змістове наповнення ЛВ Закалюжний ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 215-217, 2005 | 5 | 2005 |
Драма Тетяни Іващенко Таїна буття як спроба художньої реконструкції творчої біографії Івана Франка Л Закалюжний Вісник Львівського університету. Серія філологічна, 265-272, 2015 | 3 | 2015 |
Інтермедіальність і жанрові модифікації в сучасній польській і російській драматургії Л Закалюжний Сучасні літературознавчі студії, 263-271, 2014 | 3 | 2014 |
Драматургія і телебачення: інтермедіальний аспект (на матеріалі п’єс сучасних авторів) ЛВ Закалюжний Видавничий дім" Гельветика", 2018 | 2 | 2018 |
Опозиція" Драма-театр" у концепції Г.-Т. Леманна ЛВ Закалюжний Актуальні проблеми літературознавчої термінології, 147-150, 2015 | 2 | 2015 |
Історична драма-хроніка: до проблеми зміщення сутнісного начала терміна ЛВ Закалюжний ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 177-179, 2006 | 2 | 2006 |
Суїцид як реаліті-шоу у п’єсах Самогубство самотності” Неди Нежданої та Зачаровані потвори” Сергія Щученка Л Закалюжний Сучасні літературознавчі студії, 177-187, 2017 | 1 | 2017 |
Новітній інформаційно-комунікативний простір і сучасна драматургія: інтермедіальний аспект Л Закалюжний Літературний процес: методологія, імена, тенденції. Філологічні науки, 164-167, 2015 | 1 | 2015 |
Semper tiro. Студентський науково-літературний часопис ЛВ Закалюжний, МЛ Ліпісівіцький, НІ Астрахан, ОС Чирков ЖДУ імені Івана Франка, 2020 | | 2020 |
„ДРАМОВАНА ТРИЛОГІЯ” ПАНТЕЛЕЙМОНА КУЛІША ЯК СПРОБА РЕКОНСТРУКЦІЇ ЖАНРУ ІСТОРИЧНОЇ ДРАМИ-ХРОНІКИ В УКРАЇНСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ Л Закалюжний | | 2018 |
Дискурс людини та цивілізації у романі Макса Фріша" Homo Faber" ЛВ Закалюжний, К Лугова Semper tiro: Студентський науково-літературний часопис, 26-28, 2017 | | 2017 |
" Тригрошова опера" Бертольта Брехта: історія написання, тематика, проблематика ЛВ Закалюжний, А Шевчук Semper tiro: Студентський науково-літературний часопис, 43-45, 2017 | | 2017 |
Старим тут не місце" Кормака Маккарті як" реквієм" жанру" вестерн ЛВ Закалюжний, Н Увіна Semper tiro: Студентський науково-літературний часопис, 38-42, 2017 | | 2017 |
Митець і світ: теза-антитеза чи синтез (на матеріалі новел Томаса Манна) ЛВ Закалюжний, К Власенко Semper tiro: Студентський науково-літературний часопис, 16-19, 2017 | | 2017 |
" Правосуддя" як базовий концепт роману Фрідріха Дюрренматта ЛВ Закалюжний, А Дублянська Semper tiro: Студентський науково-літературний часопис, 20-22, 2017 | | 2017 |
Жанровий синкретизм драми Бертольта Брехта" Матінка Кураж та її діти" ЛВ Закалюжний, А Поляковська Semper tiro: Студентський науково-літературний часопис, 29-32, 2017 | | 2017 |
Аналіз мовлення головного героя роману Деніела Кіза" Квіти для Елджернона" як шлях до розуміння розумово відсталої людини ЛВ Закалюжний, О Сосніна Semper tiro: Студентський науково-літературний часопис, 37-39, 2016 | | 2016 |