Інтерактивні технології навчання іноземної мови В Редько Рідна школа, 28-35, 2011 | 147 | 2011 |
Засоби формування комунікативної компетентності у змісті шкільних підручників з іноземних мов ВГ Редько К.: Генеза, 187-195, 2012 | 130 | 2012 |
Лінгводидактичні засади навчання іноземної мови учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів ВГ Редько, ТК Полонська, НП Басай Київ: Педагогічна думка, 2013 | 104 | 2013 |
Конструювання змісту шкільних підручників з іноземних мов: теорія і практика ВГ Редько Педагогічна думка, 2017 | 93 | 2017 |
Стратегічні напрями розвитку сучасної шкільної іншомовної освіти ВМ Буренко, ВГ Редько Іноземні мови в сучасній школі, 28-33, 2012 | 36 | 2012 |
Молодші школярі… Які вони?/Залежність ефективності навчання іноземних мов учнів початкової школи від їхніх вікових особливостей В Редько Іноземні мови в навчальних закладах, 3, 2003 | 35 | 2003 |
Засоби формування іншомовної комунікативної компетентності учнів початкової школи: результати емпіричних досліджень ВГ Редько Проблеми сучасного підручника, 360-372, 2018 | 26 | 2018 |
Компетентнісно орієнтоване навчання іноземних мов учнів початкової школи: лінгводидактичний аспект ВГ Редько Проблеми сучасного підручника 1 (18), 178-191, 2017 | 26 | 2017 |
Оновлення змісту навчання іноземних мов у сучасній шкільній освіті–прерогатива нової української школи ВГ Редько Іноземні мови в школах України 4, 10-15, 2018 | 20 | 2018 |
Комунікативно-діяльнісна, культурологічна і професійно орієнтована парадигма змісту іншомовної освіти старшокласників В Редько Іноземні мови в навчальних закладах, 19-27, 2011 | 18 | 2011 |
Дидактичне моделювання мовленнєвих ситуацій як засобів компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов у закладах загальної середньої освіти В Редько, М Яковчук Український педагогічний журнал, 30-42, 2021 | 17 | 2021 |
Особливості конструювання змісту рівневого навчання іноземних мов у старшій профільній школі України ВГ Редько, ОС Пасічник Проблеми сучасного підручника, 649-662, 2012 | 17 | 2012 |
Дидактико-методичні підходи до конструювання змісту електронних підручників з іноземних мов для середньої школи ВГ Редько, СІ Карп, ОВ Кохан Комп’ютер у школі та сім’ї, 7-10, 2004 | 17 | 2004 |
Модельна навчальна програма" Іноземна мова. 5–9 класи" для закладів загальної середньої освіти ВГ Редько, ОП Шаленко, СІ Сотникова, ОЯ Коваленко, ІБ Коропецька, ... Міністерство освіти і науки України, 2020 | 16 | 2020 |
Організація компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі: методичні рекомендації ВГ Редько КОНВІ ПРІНТ, 2019 | 16 | 2019 |
Лінгводидактичні засади конструювання змісту компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі ВГ Редько Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал …, 2017 | 16 | 2017 |
Дидактичні і методичні підходи до конструювання змісту та організації навчання другої іноземної мови в загальноосвітніх закладах України ВГ Редько Инновации в образовании 4, 85-95, 2014 | 15 | 2014 |
Концепція компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи ВГ Редько, ТК Полонська, ОС Пасічник, НП Басай Конві Прінт, 2018 | 14 | 2018 |
На засадах єдиної концепції. Особливості побудови змісту шкільних підручників з іноземних мов ВГ Редько Іноземні мови в навчальних закладах, 78-86, 2006 | 14 | 2006 |
До проблеми формування готовності у студентів вищих навчальних закладів до професійної діяльності вчителя іноземної мови ВГ Редько Миколаїв: ІЛІОН, 2004 | 14 | 2004 |