Організаційні та нормативно-правові аспекти діяльності різнопрофільних фахівців в інклюзивному навчальному закладі І Луценко Особлива дитина: навчання і виховання, 35-44, 2015 | 25 | 2015 |
Організаційно-педагогічні умови діяльності асистента вчителя в інклюзивному навчальному закладі ІВ Луценко Особлива дитина: навчання і виховання, 20, 2017 | 20 | 2017 |
Моделювання індивідуального розвитку дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного ДНЗ: навчально-методичний посібник НМ Компанець, ІВ Луценко К.: Світ науки, 2017 | 20* | 2017 |
Правові аспекти запровадження інклюзивної освіти в Україні І Луценко Особлива дитина: навчання і виховання, 8-17, 2014 | 19 | 2014 |
Психологічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання ІВ Луценко Практичний психолог: Школа, 4-15, 2013 | 18 | 2013 |
Органі заційно-педагогічні умови діяльності асистента вчителя в інклю зивному навчальному закладі АА Колупаєва, ЛВ Коваль, НМ Компанець, ІВ Луценко К.: ТОВ «Атопол, 2014 | 15 | 2014 |
Організаційно-методичний супровід дитини з особливими освітніми потребами в умовах ДНЗ: навчально-методичний посібник НМ Компанець, ІВ Луценко, ЛВ Коваль Київ: Видавнича група «Атопол, 2018 | 9 | 2018 |
Актуальні питання діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі ІВ Луценко Особлива дитина: навчання і виховання 4, 7-13, 2016 | 9 | 2016 |
Індекс інклюзії: загальноосвітній навчальний заклад: навч.-метод. посіб./Під. заг. ред ОО Патрикеєва, НЗ Софій, ІВ Луценко, ІП Василашко ВІ Шинкаренко. К.: Плеяди, 2011 | 9 | 2011 |
Нормативний бюлетень АА Колупаєва, ІВ Луценко Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 242-260, 2016 | 8 | 2016 |
Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами: методичний посібник НВ Заєркова, ІВ Луценко ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2015 | 8 | 2015 |
За заг. ред А Колупаєва, Ю Найда, О Таранченко, С Єфімова, Н Слободянюк, ... Л. Даниленко, Інклюзивна школа: особливості організації та управління …, 2007 | 7 | 2007 |
Ефективний психолого-педагогічний супровід учня з особливими освітніми потребами І Луценко Заступник директора школи 1, 45-54, 2016 | 6 | 2016 |
Відстоювання інтересів дітей з особливими потребами, дітей з інвалідністю на інклюзивну освіту: Тренінговий модуль/За заг. ред. О. Красюкової-Еннз, О. Софій, М. Сварника І Луценко, В Крижанівський, Е Добин Українсько-канадський проект «Інклюзивна освіта для дітей з особливими …, 2010 | 6 | 2010 |
Організація психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання ІВ Луценко URL: https://www. pedrada. com. ua/article/232-organzatsya …, 0 | 6 | |
Роль асистента вчителя в організації навчально-виховного процесу у класі з інклюзивним навчанням ІВ Луценко Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 234-243, 2013 | 5 | 2013 |
Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими потребами в умовах інклюзивного навчання ІВ Луценко Інклюзивна освіта: стан і перспективи розвитку в Україні, 20-33, 2007 | 5 | 2007 |
Інклюзивна школа: особливості організації та управління АА Колупаєва, НЗ Софій, ЮМ Найда Київ, 2007 | 5 | 2007 |
Актуальні питання організації діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі І Луценко Exceptional Child: Teaching & Upbringing 80 (4), 2016 | 4 | 2016 |
Шляхи формування комунікативності при підготовці вчителя в університеті ОІ Дворчук, ІВ Луценко Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені КД …, 2010 | 4 | 2010 |