Підписатись
Інна Горбенко (Луценко)
Інна Горбенко (Луценко)
Університет Григорія Сковроди у Переяславі
Підтверджена електронна адреса в uhsp.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Організаційні та нормативно-правові аспекти діяльності різнопрофільних фахівців в інклюзивному навчальному закладі
І Луценко
Особлива дитина: навчання і виховання, 35-44, 2015
252015
Організаційно-педагогічні умови діяльності асистента вчителя в інклюзивному навчальному закладі
ІВ Луценко
Особлива дитина: навчання і виховання, 20, 2017
202017
Моделювання індивідуального розвитку дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного ДНЗ: навчально-методичний посібник
НМ Компанець, ІВ Луценко
К.: Світ науки, 2017
20*2017
Правові аспекти запровадження інклюзивної освіти в Україні
І Луценко
Особлива дитина: навчання і виховання, 8-17, 2014
192014
Психологічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання
ІВ Луценко
Практичний психолог: Школа, 4-15, 2013
182013
Органі заційно-педагогічні умови діяльності асистента вчителя в інклю зивному навчальному закладі
АА Колупаєва, ЛВ Коваль, НМ Компанець, ІВ Луценко
К.: ТОВ «Атопол, 2014
152014
Організаційно-методичний супровід дитини з особливими освітніми потребами в умовах ДНЗ: навчально-методичний посібник
НМ Компанець, ІВ Луценко, ЛВ Коваль
Київ: Видавнича група «Атопол, 2018
92018
Актуальні питання діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі
ІВ Луценко
Особлива дитина: навчання і виховання 4, 7-13, 2016
92016
Індекс інклюзії: загальноосвітній навчальний заклад: навч.-метод. посіб./Під. заг. ред
ОО Патрикеєва, НЗ Софій, ІВ Луценко, ІП Василашко
ВІ Шинкаренко. К.: Плеяди, 2011
92011
Нормативний бюлетень
АА Колупаєва, ІВ Луценко
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 242-260, 2016
82016
Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами: методичний посібник
НВ Заєркова, ІВ Луценко
ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2015
82015
За заг. ред
А Колупаєва, Ю Найда, О Таранченко, С Єфімова, Н Слободянюк, ...
Л. Даниленко, Інклюзивна школа: особливості організації та управління …, 2007
72007
Ефективний психолого-педагогічний супровід учня з особливими освітніми потребами
І Луценко
Заступник директора школи 1, 45-54, 2016
62016
Відстоювання інтересів дітей з особливими потребами, дітей з інвалідністю на інклюзивну освіту: Тренінговий модуль/За заг. ред. О. Красюкової-Еннз, О. Софій, М. Сварника
І Луценко, В Крижанівський, Е Добин
Українсько-канадський проект «Інклюзивна освіта для дітей з особливими …, 2010
62010
Організація психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання
ІВ Луценко
URL: https://www. pedrada. com. ua/article/232-organzatsya …, 0
6
Роль асистента вчителя в організації навчально-виховного процесу у класі з інклюзивним навчанням
ІВ Луценко
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 234-243, 2013
52013
Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими потребами в умовах інклюзивного навчання
ІВ Луценко
Інклюзивна освіта: стан і перспективи розвитку в Україні, 20-33, 2007
52007
Інклюзивна школа: особливості організації та управління
АА Колупаєва, НЗ Софій, ЮМ Найда
Київ, 2007
52007
Актуальні питання організації діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі
І Луценко
Exceptional Child: Teaching & Upbringing 80 (4), 2016
42016
Шляхи формування комунікативності при підготовці вчителя в університеті
ОІ Дворчук, ІВ Луценко
Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені КД …, 2010
42010
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20