Підписатись
Окландер Тетяна Олегівна; Oklander Tetiana
Окландер Тетяна Олегівна; Oklander Tetiana
Одеська державна академія будівництва та архітектури
Підтверджена електронна адреса в ogasa.org.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Analysis of technological innovations in digital marketing
M Oklander, T Oklander, O Yashkina, I Pedko, M Chaikovska
Eastern-European Journal of Enterprise Technologies 5 (3 (95)), 80-91, 2018
782018
Інноваційні методи впливу на споживачів: аромамаркетинг
ТО Окландер
Маркетинг і менеджмент інновацій, 97-101, 2011
472011
Тенденції маркетингових досліджень: онлайн панелі та онлайн спільноти
МА Окландер, ТО Окландер, ОІ Яшкіна, МА Окландер, ТО Окландер, ...
Маркетинг і менеджмент інновацій 2018 (1), 118-129, 2018
382018
Цифровий маркетинг-модель маркетингу ХХІ сторіччя:[монографія]
МА Окландер, ТО Окландер, ОІ Яшкіна
Астропринт, 2017
372017
Evolution of the marketing theory: genesis, conception, periodization
MA Oklander, TO Oklander
Маркетинг і менеджмент інновацій, 92-105, 2016
372016
SEGMENTATION AND COMMUNICATION IN DIGITAL MARKETING.
M Oklander, T Oklander
Marketing & Management of Innovations, 2017
352017
Маркетинг: підручник
ЄМ Забарна, ТО Окландер
Одеса: ОНПУ, 2012
322012
Модернізація маркетингової діяльності промислових підприємств: монографія
ТО Окландер
Донецьк: Ноулідж, 2013
282013
Marketing research trends: online panels and online communities
MA Oklander, TO Oklander, OI Yashkina
Marketing and Management of Innovations 1, 118-129, 2018
222018
Tsyfrovyi marketynh–model marketynhu ХХІ storichchia [Digital marketing–the marketing model of the 21st century]
MA Oklander, TO Oklander, OI Yashkina
Odesa [in Ukrainian], 2017
212017
Генезис маркетингу
ТО Окландер
Маркетинг і менеджмент інновацій, 33-37, 2011
212011
Маркетинг
НІ Волкова, ТО Окландер, ЕМ Забарна, ОМ Козакова, ОБ Мішина, ...
Издательство АО БАХВА, 2009
212009
Development of the subsystem of forecasting for the system of marketing information management at an industrial enterprise
M Oklander, T Oklander, I Pedko, O Yashkina
Восточно-Европейский журнал передовых технологий, 39-51, 2017
192017
Новітні технології маркетингових комунікацій як засіб зниження підприємницьких ризиків
ТО Окландер
Економічні інновації, 274-285, 2015
162015
Маркетингові дослідження інновацій та підприємницькі ризики
МА Окландер, ТО Окландер, ОІ Яшкіна, ІА Педько, МА Окландер, ...
Астропринт, 2017
132017
Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства
ТО Окландер, ЮЮ Мелішкевич
Актуальні проблеми теорії та практики менеджменту: матеріали ІV міжнар …, 2015
132015
Tendentsii marketynhovykh doslidzhen: onlain-paneli ta onlain-spilnoty [Marketing research trends: online dashboards and online communities]
MA Okladnder, TO Oklander, OI Yashkina
Marketing and innovation management 1, 118-129, 2018
112018
Marketynhovi doslidzhennia innovatsii ta pidpryiemnytski ryzyky [Marketing Research Innovations and Business Risks]
MA Oklander, TO Oklander, IA Pedko, OI Yashkina
Odesa: Astro-prynt, 2017
112017
Innovatsiini metody vplyvu na spozhyvachiv: aromamarketynh [Innovative methods of influence on consumers: Aromamarketing]
TO Oklander
Marketynh i menedzhment innovatsii-Marketing and Innovation Management 3, 97-101, 2011
112011
Digital Marketing-The Marketing Model of the 21st Century
MA Oklander, TO Oklander, OI Yashkina
Odesa: Astroprint 292, 2017
102017
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20