TEACHING IN A WEB-BASED DISTANCE LEARNING ENVIRONMENT: BENEFITS AND CHALLENGES O Mudra National University of Urban Economy in Kharkiv, Tesol-Ukraine., 2021 | 2 | 2021 |
Tendentsii stanovlennia ta rozvytku inshomovnoi osvity v universytetakh Velykoi Brytanii [Trends in formation and development of foreign language education at the universities … OV Lazarenko | 2 | 2010 |
Benefits of flipped learning in teaching ESP T Tonenchuk, N Tsyntar, O Mudra Сучасні дослідження з іноземної філології, 385-395, 2023 | | 2023 |
PROFESSIONAL COMMUNICATIVE COMPETENCE AS THE KEY COMPONENT OF THE FOREIGN LANGUAGE FOR SPECIFIC PURPOSES COURSE DESIGN O Mudra Інноваційна педагогіка 2 (56), 79-84, 2023 | | 2023 |
ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОГО ТА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ У СИСТЕМІ MOODLE ОВ Мудра Програмний комітет, 465, 2023 | | 2023 |
Syntactic Means of Expressing Emotivity (On the Basis of the English Literary Works) N Tsyntar, V Kushneryk, T Tonenchuk, O Mudra, I Bloshchynskyi World Journal of English Language https://www.sciedupress.com/journal/index …, 2022 | | 2022 |
Олена МУДРА Я МУДРИЙ АКТУАЛЬНI ПИТАННЯ ГУМАНIТАРНИХ НАУК, 2022099, 2022 | | 2022 |
ВПЛИВ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ОСВІТНЬОЇ ПОЛІТИКИ НА ФОРМУВАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ O Mudra, Y Mudryi Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2022 | | 2022 |
Teaching in a Web-based Distance Learning Environment O Mudra Actual trends of modern scientific research. Abstracts of the 7th …, 2021 | | 2021 |
СУЧАСНІ ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ Й ФУНКЦІОНУВАННЯ КУРСІВ НАВЧАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ О Мудра Germanic Philology. Journal of Yuriy Fedkovych Chernivtsi National …, 2021 | | 2021 |
РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ РЕФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЦІЛЕЙ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ КІНЦЯ ХХ–ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ ОВ Мудра Young 83 (7.1), 2020 | | 2020 |
МОЖЛИВОСТІ ПРАКТИЧНОГО ЗАСТОСУВАННЯ ДОСВІДУ НАВЧАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ В УКРАЇНІ ОВ Мудра Сучасний рух науки: тези доп. X міжнародної науково-практичної інтернет …, 2020 | | 2020 |
ПОДГОТОВКА БУДУЩИХ ЭКОНОМИСТОВ К ПРОФЕССИОНАЛЬНОМУ ИНОЯЗЫЧНОМУ ОБЩЕНИЮ КАК ПРОБЛЕМА СРАВНИТЕЛЬНОЙ ПЕДАГОГИКИ Е Мудрая Modern engineering and innovative technologies, 42-46, 2019 | | 2019 |
Підготовка майбутніх економістів до професійного іншомовного спілкування в університетах Великої Британії ОВ Мудра http://catalog.library.tnpu.edu.ua:8080/library/DocDescription?doc_id=584508, 2015 | | 2015 |
ПРОБЛЕМИ СТАНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ В УНІВЕРСИТЕТАХ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ КІНЦЯ ХХ–ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ OV Mudra | | 2014 |
PROFESSIONAL COMMUNICATIVE COMPETENCE OF THE FUTURE ECONOMISTS THROUGH LEARNING FOREIGN LANGUAGE FOR SPECIFIC PURPOSES M O.V. http://gisap.eu/ru/node/24914, 139–140, 2013 | | 2013 |
Загальна характеристика навчального процесу, цілі та зміст навчання професійного іншомовного спілкування в університетах Великої Британії МО В. http://www.confcontact.com/2012_11_28/3_mudra.htm, 2012 | | 2012 |
Пріоритетні напрями розвитку професійного іншомовного спілкування у вищих навчальних закладах Великої Британії кінця ХХ–початку ХХІ сторіччя О Лазаренко Проблеми підготовки сучасного вчителя, 311-317, 2011 | | 2011 |
Зміст стратегічних нормативних документів в галузі професійного іншомовного спілкування на економічних факультетах університетів Великої Британії ОВ Лазаренко Вид-во НПУ ім. МП Драгоманова, 2011 | | 2011 |
ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОГО ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ КІНЦЯ ХХ-ПОЧАТКУ ХХІ СТОРІЧЧЯ O Lazarenko | | |