Цифровізація вищої освіти: виклики та відповіді ВЮ АРЕШОНКОВ Вісник Національної академії педагогічних наук України 2 (2), 1-6, 2020 | 64 | 2020 |
Соціально-психологічний стан українського суспільства в умовах повномасштабного російського вторгнення: нагальні виклики і відповіді ММ Слюсаревський Вісник Національної академії педагогічних наук України 4 (1), 2022 | 47 | 2022 |
Науково-методичне забезпечення цифровізації освіти України: стан, проблеми, перспективи ВГ Кремень, ВЮ Биков, ОІ Ляшенко, СГ Литвинова, ВІ Луговий, ... Вісник Національної академії педагогічних наук України 4 (2), 1-49, 2022 | 24 | 2022 |
Загальна середня освіта України в контексті освіти країн Європи: тривалість і структура ВГ КРЕМЕНЬ, ОІ ЛЯШЕНКО, ОІ Локшина Вісник Національної академії педагогічних наук України 2 (2), 1-10, 2020 | 24 | 2020 |
Психологічна підтримка учасників освітнього процесу в умовах війни ММ Слюсаревський, ЛВ Григоровська Вісник Національної академії педагогічних наук України 4 (1), 2022 | 23 | 2022 |
Концепція освіти дітей раннього та дошкільного віку: новий погляд СО Сисоєва, ОД Рейпольська Вісник Національної академії педагогічних наук України 2 (1), 1-10, 2020 | 23 | 2020 |
Рамка цифрової компетентності для громадян: європейська стратегія визначення рівня компетентності в галузі цифрових технологій ОВ Овчарук Педагогіка і психологія. Вісник Національної академії педагогічних наук …, 2018 | 23 | 2018 |
Концепція виховання дітей та молоді в цифровому просторі ВГ Кремень, СО Сисоєва, ІД Бех, ОЛ Вознесенська, НВ Гавриш, ... Вісник Національної академії педагогічних наук України 4 (2), 1-30, 2022 | 22 | 2022 |
Освіта і наука—основа інноваційного людського розвитку ВГ КРЕМЕНЬ, ВІ ЛУГОВИЙ, ПЮ САУХ Вісник Національної академії педагогічних наук України 2 (2), 1-5, 2020 | 21 | 2020 |
Мережа державних закладів вищої освіти України: аналітичний огляд конкурентоспроможності ВГ Кремень, ВІ Луговий, ПЮ Саух, ЖВ Таланова Вісник Національної академії педагогічних наук України, 2022 | 20 | 2022 |
Філософія Григорія Сковороди в контексті людиноцентризму ВГ Кремень Вісник Національної академії педагогічних наук України 4 (2), 1-8, 2022 | 19 | 2022 |
Електронний ресурс «Видатні педагоги України та світу» й онлайн-проєкт «Ми стоїмо на плечах наших попередників: Видатні педагоги-ювіляри» ЛД Березівська, ТМ Деревянко Вісник Національної академії педагогічних наук України 2 (1), 1-3, 2020 | 19 | 2020 |
Психологічний супровід освіти в умовах пандемії ВГ ПАНОК, ІВ МАРУХІНА, ДД РОМАНОВСЬКА Вісник Національної академії педагогічних наук України 2 (2), 1-7, 2020 | 18 | 2020 |
Концепція психологічного супроводу освітніх реформ у діяльності психологічної служби ВГ Панок Вісник Національної академії педагогічних наук України 2 (1), 1-16, 2020 | 18 | 2020 |
Стратегічне бачення нової моделі вищої освіти: рух до створення університетів світового класу ПЮ САУХ Вісник Національної академії педагогічних наук України 2 (2), 1-6, 2020 | 17 | 2020 |
Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами: стратегія реалізації ЛІ ПРОХОРЕНКО, ОО БАБЯК, НІ Баташева Вісник Національної академії педагогічних наук України 2 (1), 1-6, 2020 | 16 | 2020 |
Результати онлайн-опитування «Потреби вчителів у підвищенні фахового рівня з питань використання цифрових засобів та ІКТ в умовах карантину» ОВ ОВЧАРУК, ІВ ІВАНЮК Вісник Національної академії педагогічних наук України 2 (1), 1-4, 2020 | 16 | 2020 |
Науково-методичний супровід нової української школи ОМ Топузов, ТМ Засєкіна Вісник Національної академії педагогічних наук України 3 (2), 1-7, 2021 | 15 | 2021 |
Наукове забезпечення розвитку освіти дорослих в Україні НГ Ничкало Вісник Національної академії педагогічних наук України 2 (2), 1-14, 2020 | 15 | 2020 |
Про виконання Програми спільної діяльності Міністерства освіти і науки України та Національної академії педагогічних наук України на 2017-2020 роки ВГ КРЕМЕНЬ, ВІ ЛУГОВИЙ, ОМ ТОПУЗОВ, ІЮ РЕГЕЙЛО, ... Вісник Національної академії педагогічних наук України 2 (2), 1-12, 2020 | 15 | 2020 |