Подписаться
Тетяна Сергіївна Дронова (Попадюк) / Татьяна Сергеевна Дронова / Dronova Tatyana Sergiivna
Тетяна Сергіївна Дронова (Попадюк) / Татьяна Сергеевна Дронова / Dronova Tatyana Sergiivna
ДНУ ім. О.Гончара, факультет економіки, Oles Honchar Dnipro National University
Подтвержден адрес электронной почты в домене dnu.dp.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Підвищення ефективності використання персоналу та його розвиток: монографія
АГ Бабенко, ЛБ Баранник, АЛ Бикова, КВ Бондаревська, НВ Волкова, ...
Університет митної справи та фінансів, 2017
182017
Стратегічне управління підприємствами малого та середнього бізнесу промислового регіону
ІД Падерін, ОО Борншайн, БС Ватченко, ОБ Ватченко, ОО Гетьман, ...
Університет митної справи та фінансів, 2017
72017
Аналіз конкурентних переваг Приватбанку
Ю Щавелева, Т Дронова
Молодий вчений, 341-344, 2021
42021
Формування маркетингових комунікаційних каналів для просування інноваційних товарів на промисловому ринку
Т Решетілова, Т Дронова, К Пілова
Біла КО, 2023
12023
Маркетинговий статистичний аналіз веб-сайту університету митної справи та фінансів
ВД Хурдей, ТС Дронова
Маркетинг і цифрові технології 7 (2), 105-118, 2023
12023
Потенціал маркетингу в управлінні інноваційними процесами
І Павловська, В Хурдей, Д Міщенко, Т Дронова, І Плескун
12023
Маркетингові комунікації в соціальних мережах
Т Дронова
Національний авіаційний університет, 2023
12023
Маркетингова діагностика товарного асортименту рітейла в конкурентному середовищі
В Даценко, Т Дронова, В Хурдей, Л Семенова
Економічні горизонти, 100-110, 2022
12022
АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА
ДО Чудіна, ТС Дронова
Scientific review 4 (76), 6-15, 2021
12021
Аналіз товарного асортименту ритейла
Т Дронова
Економіка та суспільство, 2021
12021
Роль матеріальної мотивації у підвищенні продуктивності праці в аграрному секторі
ТС Дронова, АГ Бабенко
Соціально-трудові від-носини: теорія та прак-тика. – м. Київ, 69 – 76, 2014
1*2014
Інвестиції – важливий вклад у людський капітал сільськогосподарських підприємств Полтавської області
ТС Дронова
Науковий вісник Херсонського держав-ного університету. Серія «Економічні …, 2014
12014
СОЦІАЛЬНА МЕРЕЖА ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЇ В ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ
В Хурдей, Д Міщенко, Т Дронова
Економічні горизонти, 47-56, 2023
2023
Використання Інтернет-технологій в маркетинговій статистиці
ДА Міщенко, ТС Дронова, ЛЮ Семенова
" Видавничий дім" Інтернаука", 2023
2023
Маркетингові інтернет-технології у сфері послуг
ТС Дронова
Сумський державний університет, 2023
2023
Діяльність туристичного підприємства ПП «Кайф»
МЄ Сирота, ТС Дронова
ДНУ імені Олеся Гончара; Видавничий дім «Гельветика», 2023
2023
Діагностика маркетингової діяльності в рітейл-банку
ТС Дронова
ГО «Науково-освітній інноваційний центр суспільних трансформацій», 2023
2023
Аналіз маркетингової стратегії просування продукції підприємства
ТС Дронова
Центр міжнародного наукового співробітництва «ТК Меганом»; Люблінський …, 2023
2023
ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ КОМПАНІЇ
В Хурдей, В Даценко, Т Дронова, Д Міщенко, І Павловська
Економічні горизонти, 4-14, 2023
2023
Стратегії глобальної конкурентоспроможності: соціально-економічні виміри: матеріали X Міжнародної науково-практичної конференції, Черкаси, 23 березня 2023 р.
О Байлова, І Балак, В Барвінко, А Барвінок, О Біловодська, ...
2023
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20