Follow
Максим Гальченко
Максим Гальченко
директор, Інститут обдарованої дитини НАПН України
Verified email at iod.gov.ua
Title
Cited by
Cited by
Year
Наукова освіта в Україні: теоретичний та нормативно-правовий контекст
ЮВ Гоцуляк, МС Гальченко
Освіта та розвиток обдарованої особистості, 5-11, 2016
202016
Національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні: монографія (До 30-річчя незалежності України)
ОВ Аніщенко, НВ Базелюк, ЛД Березівська, ІД Бех, ВЮ Биков, ...
КОНВІ ПРІНТ, 2021
162021
Досвід підтримки та розвитку обдарованих дітей у Сполучених Штатах Америки
МС Гальченко
Освіта та розвиток обдарованої особистості, 77, 2015
112015
Some Peculiarities of Integrating Visual Literacy into the System of Modern Education
T Dyak, M Halchenko, A Ilina, G Ilina, N Ivanova, O Levchenko
Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala 14 (1), 322-338, 2022
62022
Про співпрацю Інституту обдарованої дитини НАПН України і Малої академії наук України щодо запровадження спеціалізованої освіти наукового спрямування
СО ДОВГИЙ, МС ГАЛЬЧЕНКО
Вісник Національної академії педагогічних наук України 2 (1), 1-5, 2020
52020
Стратегії формування творчої особистості: методи, прийоми, форми
ВГ Кремень, ВВ Ільїн, МС Гальченко, МВ Ліпін, ЄР Борінштейн, ...
Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2020
52020
Методологічна природа мислення в еволюції пізнавальних дискурсів
МС Гальченко
Гілея: науковий вісник, 251-255, 2018
52018
Creating an Open-Access Student Scientific Journal with the Help of “Open Journal Systems” at the UNESCO Center “Junior Academy of Sciences of Ukraine”
ГВ Кузьменко, ІВ Братусь, О Ковальова, М Гальченко, Н Арая Берріос, ...
International Journal of Computer Science and Network Security 22 (5), 672-680, 2022
32022
Трансформація соціокультурних цінностей і знання в просторі глобалізації
МС Гальченко
Гілея: науковий вісник, 146-150, 2018
32018
Принципи наукової освіти
М Гальченко
Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика, 32-39, 2017
32017
Мислення і пізнання в структурі когнітивного процесу: Методологічний аналіз
МС Гальченко
Державний заклад" Південноукраїнський національний педагогічний університет …, 2016
32016
Концепт наукової освіти: сенс і призначення в сучасному світі
М Гальченко
Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи, 70-75, 2021
22021
Метод наукової освіти
МС Гальченко
Видавничий дім «Гельветика», 2021
22021
Культура мислення як фактор зміни соціокультурної реальності
МС Гальченко
Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені КД …, 2018
22018
Інтелект і мислення в концептах сучасної епістемології
МС Гальченко
" Видавництво" Гілея", 2018
22018
Проблема підготовки та перепідготовки вчителів початкових класів [Електронний ресурс]/Максим Гальченко
М Гальченко
Вісник Інституту розвитку дитини.–Режим доступу: http://www. stattionline …, 2011
22011
Генеза наукової освіти в епістемології і філософії
М Гальченко
Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи 1 (30), 13-18, 2023
12023
SCIENCE-DRIVEN EDUCATION AS A PRECONDITION FOR THE FORMATION OF THE COMPETITIVE UKRAINIAN ECONOMY
С Довгий, О Топузов, М Гальченко, Т Матусевич, Ф Ревін
Financial and credit activity problems of theory and practice 1 (42), 474-483, 2022
12022
Антропологія Григорія Сковороди як пролог майбутнього образу людини
М Гальченко
Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи 2 (29), 20-25, 2022
12022
Основи запровадження спеціалізованої освіти наукового спрямування
СО Довгий, МС Гальченко
12022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20