Наукова освіта в Україні: теоретичний та нормативно-правовий контекст ЮВ Гоцуляк, МС Гальченко Освіта та розвиток обдарованої особистості, 5-11, 2016 | 20 | 2016 |
Національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні: монографія (До 30-річчя незалежності України) ОВ Аніщенко, НВ Базелюк, ЛД Березівська, ІД Бех, ВЮ Биков, ... КОНВІ ПРІНТ, 2021 | 15 | 2021 |
Досвід підтримки та розвитку обдарованих дітей у Сполучених Штатах Америки МС Гальченко Освіта та розвиток обдарованої особистості, 77, 2015 | 10 | 2015 |
Some Peculiarities of Integrating Visual Literacy into the System of Modern Education T Dyak, M Halchenko, A Ilina, G Ilina, N Ivanova, O Levchenko Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala 14 (1), 322-338, 2022 | 6 | 2022 |
Про співпрацю Інституту обдарованої дитини НАПН України і Малої академії наук України щодо запровадження спеціалізованої освіти наукового спрямування СО ДОВГИЙ, МС ГАЛЬЧЕНКО Вісник Національної академії педагогічних наук України 2 (1), 1-5, 2020 | 5 | 2020 |
Методологічна природа мислення в еволюції пізнавальних дискурсів МС Гальченко Гілея: науковий вісник, 251-255, 2018 | 5 | 2018 |
Стратегії формування творчої особистості: методи, прийоми, форми ВГ Кремень, ВВ Ільїн, МС Гальченко, МВ Ліпін, ЄР Борінштейн, ... Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2020 | 4 | 2020 |
Creating an Open-Access Student Scientific Journal with the Help of “Open Journal Systems” at the UNESCO Center “Junior Academy of Sciences of Ukraine” ГВ Кузьменко, ІВ Братусь, О Ковальова, М Гальченко, Н Арая Берріос, ... International Journal of Computer Science and Network Security 22 (5), 672-680, 2022 | 3 | 2022 |
Трансформація соціокультурних цінностей і знання в просторі глобалізації МС Гальченко Гілея: науковий вісник, 146-150, 2018 | 3 | 2018 |
Принципи наукової освіти М Гальченко Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика, 32-39, 2017 | 3 | 2017 |
Мислення і пізнання в структурі когнітивного процесу: Методологічний аналіз МС Гальченко Державний заклад" Південноукраїнський національний педагогічний університет …, 2016 | 3 | 2016 |
Концепт наукової освіти: сенс і призначення в сучасному світі М Гальченко Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи, 70-75, 2021 | 2 | 2021 |
Метод наукової освіти МС Гальченко Видавничий дім «Гельветика», 2021 | 2 | 2021 |
Інтелект і мислення в концептах сучасної епістемології МС Гальченко " Видавництво" Гілея", 2018 | 2 | 2018 |
Проблема підготовки та перепідготовки вчителів початкових класів [Електронний ресурс]/Максим Гальченко М Гальченко Вісник Інституту розвитку дитини.–Режим доступу: http://www. stattionline …, 2011 | 2 | 2011 |
SCIENCE-DRIVEN EDUCATION AS A PRECONDITION FOR THE FORMATION OF THE COMPETITIVE UKRAINIAN ECONOMY С Довгий, О Топузов, М Гальченко, Т Матусевич, Ф Ревін Financial and credit activity problems of theory and practice 1 (42), 474-483, 2022 | 1 | 2022 |
Антропологія Григорія Сковороди як пролог майбутнього образу людини М Гальченко Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи 2 (29), 20-25, 2022 | 1 | 2022 |
Основи запровадження спеціалізованої освіти наукового спрямування СО Довгий, МС Гальченко | 1 | 2022 |
Теоретико-методологічні та прикладні засади розвитку обдарованої особистості МС Гальченко Вісник Національної академії педагогічних наук України 3 (2), 1-5, 2021 | 1 | 2021 |
Особливості мислення і пізнання в реальності інформаційного простору M Halchenko Філософські обрії, 152-155, 2019 | 1 | 2019 |