Козак Людмила Василівна
TitleCited byYear
Дослідження інноваційних моделей навчання у вищій школі
LV Kozak
Освітологічний дискурс, 95-107, 2014
212014
Структура та ознаки інноваційної професійної діяльності викладача вищого навчального закладу
ЛВ Козак
Педагогічний процес: теорія та практика, 50-60, 2012
152012
Професійно-орієнтовані форми навчання у підготовці фахівців туризму
ЛВ Козак
Збірник наукових праць:«Педагогічний процес: теорія і практика, 68-78, 2009
112009
Критерії готовності майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності
ЛВ Козак
Педагогічний процес: теорія і практика, 76, 2013
102013
Розвиток дослідницької компетентності викладачів вищої школи
СО Сисоєва, Л Козак
ТОВ «Видавниче підприємство «ЕДЕЛЬВЕЙС», 2016
72016
Активізація пізнавальної діяльності студентів у процесі навчання
ЛВ Козак
Матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції «Наука і освіта 42 …, 2004
72004
Формування дослідницьких компетенцій майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології
Л Козак
Неперервна професійна освіта: теорія і практика, 55-60, 2014
52014
Особистісно-орієнтоване навчання природознавства майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у педагогічному коледжі
ЛВ Козак
спец. 13.00. 04 „Теорія і методика професійної освіти”/Козак Людмила Василівна, 2006
52006
Кейс-метод у підготовці майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності
ЛВ Козак
Освітологічний дискурс, 153-162, 2015
42015
Структурно-компонентна модель підготовки майбутнього викладача дошкільної педагогіки і психології до інноваціної професійної діяльності
ЛВ Козак
Педагогічний процес: теорія і практика, 98-110, 2013
42013
Зміст підготовки майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності
ЛВ Козак
Неперерв. проф. освіта: теорія і практика.–2013.–Вип 3 (4), 60-68, 0
4
Педагогічна інноватика у розвитку нових напрямів освіти
ЛВ Козак
Освітологічний дискурс, 74-85, 2014
32014
Теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності
ЛВ Козак
автореферат дис.. д-ра пед. наук 13 (04), 2015
22015
Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності у педагогічній теорії
ЛВ Козак
Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки, 2013
22013
Методологічні засади інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи
ЛВ Козак
Теоретико-методологічні проблеми неперервної професійної освіти. Ч 1, 11-16, 2011
22011
Організація самостійної роботи у підготовці майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології
ЛВ Козак
Педагогічний процес: теорія і практика, 81-91, 2013
12013
Асистентська практика у формуванні здатності майбутнього викладача дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності
ЛВ Козак
Педагогічний процес: теорія та практика (5), 96-107, 2012
12012
Принципи інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи
ЛВ Козак
Педагогічний процес: теорія і практика: зб. наук. пр./засн.: Київський …, 2011
12011
сучасні педагогічні моделі особистісно орієнтованого навчання
ЛВ Козак
Педагогічний процес: теорія і практика. Збірник наукових праць. Випуск 1, 75-87, 2003
12003
Використання методів ТРВЗ у роботі з дітьми дошкільного віку засобами ІКТ
ЛВ Козак, ІА Швидка
Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology 6 (1 …, 2018
2018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20