Козак Людмила Василівна
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Дослідження інноваційних моделей навчання у вищій школі
LV Kozak
Освітологічний дискурс, 95-107, 2014
392014
Структура та ознаки інноваційної професійної діяльності викладача вищого навчального закладу
ЛВ Козак
Педагогічний процес: теорія та практика, 50-60, 2012
192012
Професійно-орієнтовані форми навчання у підготовці фахівців туризму
ЛВ Козак
Збірник наукових праць:«Педагогічний процес: теорія і практика, 68-78, 2009
122009
Розвиток дослідницької компетентності викладачів вищої школи
СО Сисоєва, Л Козак
ТОВ «Видавниче підприємство «ЕДЕЛЬВЕЙС», 2016
102016
Критерії готовності майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності
ЛВ Козак
Педагогічний процес: теорія і практика, 76, 2013
92013
Активізація пізнавальної діяльності студентів у процесі навчання
ЛВ Козак
Матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції «Наука і освіта 42 …, 2004
92004
Кейс-метод у підготовці майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності
LV Kozak
Освітологічний дискурс, 153-162, 2015
72015
Формування дослідницьких компетенцій майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології
L Kozak
Неперервна професійна освіта: теорія і практика, 55-60, 2014
72014
Структурно-компонентна модель підготовки майбутнього викладача дошкільної педагогіки і психології до інноваціної професійної діяльності
ЛВ Козак
Педагогічний процес: теорія і практика, 98-110, 2013
72013
Особистісно-орієнтоване навчання природознавства майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у педагогічному коледжі
ЛВ Козак
спец. 13.00. 04 „Теорія і методика професійної освіти”/Козак Людмила Василівна, 2006
72006
Педагогічна інноватика у розвитку нових напрямів освіти
ЛВ Козак
Освітологічний дискурс, 74-85, 2014
62014
Принципи інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи
ЛВ Козак
Педагогічний процес: теорія і практика: зб. наук. пр, 112-119, 2011
62011
Розвиток університетської освіти: навчання на основі дослідження
ЛВ Козак
Освітологічний дискурс, 38-52, 2016
52016
ЗМІСТ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИК ЛАДАЧІВ ДОШКІЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ І ПСИХОЛОГІЇ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ПРО ФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
L Kozak
Неперервна професійна освіта: теорія і практика, 60-68, 2013
52013
Теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: автореферат дис.... д-ра пед. наук …
ЛВ Козак
Бориса Грінченка, 2015
42015
Компетентності майбутнього викладача дошкільної педагогіки і психології у сфері інноваційної професійної діяльності
ЛВ Козак
Педагогічна освіта: Теорія і практика, 2015
32015
Методологічні засади інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи
L Kozak
Неперервна професійна освіта: теорія і практика, 11-16, 2011
32011
Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: концептуальні засади
ЛВ Козак
Педагогічний процес: теорія і практика, 38-43, 2015
22015
Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності у педагогічній теорії
ЛВ Козак
Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки, 2013
22013
Особистісно орієнтоване навчання: ретроспективний аналіз
Л КОЗАК
Неперервна професійна освіта: теорія і практика (2), 113-117, 2003
22003
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20