Ольга Коменда|Olha Komenda|Olga Komenda
Ольга Коменда|Olha Komenda|Olga Komenda
доцент кафедри історії, теорії мистецтв та виконавства, Східноєвропейський національний університет
Підтверджена електронна адреса в eenu.edu.ua - Домашня сторінка
НазваПосиланняРік
Музично-риторичні прийоми як засіб інтерпретації текстів Г.Сковороди у хоровій симфонії О.Щетинського "Узнай себе"
О Коменда
Музикознавчі студії Інституту мистецтв Волинського національного …, 2010
32010
Музикознавчі інтерпретації поняття стилю
О Коменда
Українське мистецтвознавство: матеріали, дослідження, рецензії, 113-117, 2009
32009
Поняття жанру в сучасному музикознавстві
О Коменда
Музична україністика: сучасний вимір, 120-140, 2009
32009
Музикознавчі інтерпретації поняття стилю
О Коменда
Музикознавчі студії Інституту мистецтв Волинського національного …, 2009
32009
Творчість М. Рославця в контексті становлення музичного модернізму
О Коменда
Diss. автореф. дис.… канд. мистецтвознавства/Коменда Ольга Іванівна Ін-т …, 2004
32004
«П’єро» подарував мені Київ, а «Дон-Жуана» вже Львів…”: ескіз творчого портрету Олександра Козаренка
О Коменда
Музикознавчі студії Інституту мистецтв СНУ імені Лесі Українки та НМАУ ім. П …, 2014
22014
Музика, поезія й танець у хореодрамі Віктора Тиможинського "Неминуча"
О Коменда, В Дужич-Ніколайчук
Студії мистецтвознавчі 18, 58-65, 2007
22007
П’ять прелюдій О.Скрябіна ор. 74 і п’ять “харківських” прелюдій М.Рославця: до питання традицій і новаторства ладогармонічної мови
О Коменда
Наукові записки. Мистецтвознавство, 45-52, 1999
21999
Піанізм Олександра Козаренка: проблеми виконавства та інтерпретації (на прикладі концертного жанру)
О Коменда
Українське мистецтвознавство: матеріали, дослідження, рецензії, 175-183, 2015
12015
Жанрово-інтонаційні джерела тематизму камерної кантати Олександра Козаренка «П’єро мертвопетлює»
О Коменда
Українська культура: минуле, сучасне шляхи розвитку 1 (18), 162−165, 2012
12012
Коменда Ольга Іванівна©
ОІ Коменда
Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, 342, 2019
2019
УНИВЕРСАЛИЗМ КАК ТИПОЛОГИЧЕСКАЯ ЧЕРТА ТВОРЧЕСКОЙ ЛИЧНОСТИ: МЕТОДОЛОГИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ИССЛЕДОВАНИЯ
О Коменда
Ars inter Culturas 7, 227-248, 2018
2018
Рекомендовано до друку науково-методичною радою Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки (протокол № 2 від 17 жовтня 2018 року)
СО Волгін
2017
Ukrainian Pianist Oleksandr Kozarenko
O Komenda, N Odarchuk
International Journal of Humanities and Cultural Studies (IJHCS) ISSN 2356 …, 2016
2016
МАГІСТЕРСЬКА РОБОТА (ЗА СПЕЦІАЛІЗАЦІЄЮ)
СВ Гаврилюк
2016
Рефлексії з приводу рецепції
О Коменда
Сучасні проблеми дослідження, реставрації та збереження культурної спадщини …, 2016
2016
МУЗЫКАЛЬНЫЙ ТЕАТР АЛЕКСАНДРА КОЗАРЕНКО
О Коменда
Ars inter Culturas, 91-106, 2016
2016
Три подхода к изучению исполнительской интерпретации музыкального текста
О Коменда
Музыкальная академия, 159-164, 2015
2015
Творчість Миколи Рославця в контексті становлення музичного модернізму
О Коменда
Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2015
2015
Музика мови і мовлення в концепції українського національного мово-стилю Олександра Козаренка
О Коменда
Яровиця, 2014
2014
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20