Follow
Михальченко Інна Григорівна, Михальченко И.Г., Mykhalchenko Inna, ORCID 0000-0002-9553-1968
Михальченко Інна Григорівна, Михальченко И.Г., Mykhalchenko Inna, ORCID 0000-0002-9553-1968
Verified email at nau.edu.ua
Title
Cited by
Cited by
Year
Особливості розробки маркетингової програми підприємства в умовах цифрового ринку
О Казанська, І Михальченко, Г Радченко
Наукові інновації та передові технології, 2022
302022
Методичні рекомендації до виконання кваліфікаційної роботи
Т Князєва, ОВ Полоус, АВ Шевченко, ГА Радченко, ІГ Михальченко
Національний авіаційний університет, 2022
152022
Особливості трансформації світового ринку авіаційних перевезень
СФ Смерічевський, ІГ Михальченко
Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка, 29-37, 2015
112015
Організаційно-економічний механізм глобалізаційних процесів в авіаційній галузі
МІГ Новикова М.В.
Формування ринкових відносин в Україні, 124-130, 2008
72008
The institutional parameters of world air transport market
IG Mykhalchenko
Економічний форум, 16-20, 2014
52014
Personnel marketing in the system of airline anti-crisis management
O Polous, I Heiets, I Mykhalchenko, O Krapko
Marketing i menedžment innovacij 13 (4), 20-29, 2022
32022
Інституційні недоліки функціонування міжнародного ринку авіаперевезень
ІГ Михальченко
Economic annals-XXI, 20-23, 2013
32013
Причини та форми прояву глобалізаційних процесів у світовій економіці
Михальченко
Сучасні проблеми глобалізаційних процесів у світовій економіці, 7-8, 2007
3*2007
ECONOMIC EFFECTS OF FOREIGN DIRECT INVESTMENT IN HOST-COUNTRY MARKETS
ІГ Михальченко
Економічний вісник. Серія: фінанси, облік, оподаткування, 108-116, 2021
2*2021
Закономірності регулювання глобального ринку транспортних перевезень
ІГ Михальченко
Вісник Дніпропетровського університету: Серія «Економіка».–Д …, 2011
22011
Ефективність співробітництва авіакомпаній в умовах кризи
ІГ МИХАЛЬЧЕНКО
Науковий вісник Інституту міжнародних відносин НАУ. Серія: економіка, право …, 2010
22010
Конкурентні стратегії підприємств в кризовий період: маркетинговий аспект авіакомпаній
ОВ Полоус, ІГ Михальченко
Review of transport economics and management, 50-56, 2023
12023
Importance of social media marketing nowadays
I Mykhalchenko, K Tkach
National Aviation University, 2022
12022
Інституціональне забезпечення функціонування вітчизняних авіакомпаній на світовому ринку авіаперевезень
ІГ Михальченко
12015
Ринок як економічна інституція
ІГ Михальченко
Політ. Сучасні проблеми науки, 383-383, 0
1
Formation of Marketing Competencies in Case of Startups Integration into the Intellectualized Market Space
S Smerichevskyi, O Polous, I Mykhalchenko, L Raicheva
Data-Centric Business and Applications: Modern Trends in Financial and …, 2024
2024
Anticrisis Marketing of IT Sector Companies in the Conditions of Economic Activitys Informatization and Intellectualization
O Polous, I Mykhalchenko, H Radchenko, O Lysenko
Proceedings of the 12th International Conference on Applied Innovations in …, 2024
2024
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ МІЖНАРОДНИХ АЕРОПОРТІВ (ОГЛЯД) Вступ
ОМ Вовк, ІО Геєць, ТВ Князєва, НВ Коваленко, КВ Марінцева, ...
2023
Навчально-методичний комплекс дисципліни" Авіаційний маркетинг у глобальному ринковому середовищі"
ІГ Михальченко, КВ Астахов
Національний авіаційний університет, 2023
2023
СТРАТЕГІЧНІ ОРІЄНТИРИ МАРКЕТИНГОВОЇ КОНЦЕПЦІЇ ФРАНЧАЙЗИНГОВОГО ПІДПРИЄМСТВА
О Казанська, І Михальченко
Наукові перспективи (Naukovì perspektivi), 2021
2021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20