Подписаться
G. Mozgova, Г.В. Мозгова, Г.В. Мозговая, H. Mozghova
G. Mozgova, Г.В. Мозгова, Г.В. Мозговая, H. Mozghova
Подтвержден адрес электронной почты в домене karazin.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Інструменти Internet-маркетингу та їх переваги для сучасних українських підприємств
ГВ Мозгова
Ефективна економіка, 79-86, 2013
166*2013
Використання CRM-систем на українському ринку: особливості та перспективи
ГВ Мозгова, АО Морозов, ОД Фомін
Фаховий збірник наукових праць національного авіаційного університету …, 2017
48*2017
Впровадження системи маркетингу партнерських відносин на промисловому підприємстві
ГВ Мозгова, ТА Петросян
Вісник Харківського національного університету імені ВН Каразіна. Серія …, 2014
182014
Формування soft skills фахівця в галузі маркетингу на основі компетентнісного підходу
Г Мозгова, В Євтушенко, А Мозгова
Економіка та суспільство, 308-316, 2020
13*2020
Систематизація інструментів маркетингової комунікаційної політики в Інтернеті
ГВ Мозгова, КС Жара
Електронне наукове фахове видання "Ефективна економіка", www.economy.nayka …, 2017
102017
Контент-маркетинг в корпоративному блозі
ГВ Мозгова, НК Мугдусієва
Економіка та суспільство, 897-903, 2017
102017
Сайт як інструмент інтернет- маркетингу
ГВ Мозгова, ЮА Бойко
Електронне наукове фахове видання Мукачівського державного університету …, 2017
10*2017
Використання мобільного додатку Інстаграм як інструменту інтернет-маркетингу соціальних зв'язків для просування бренду вищих навчальних закладів та їх підрозділів
ГВ Мозгова, ОД Колосовська, ВС Оніщенко
Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Економічні науки …, 2017
8*2017
Вірусний маркетинг: можливості використання під час реалізації маркетингової стратегії
ГВ Мозгова, ВЕ Курасова
Науковий журнал «Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія …, 2018
7*2018
Платформи з обміну повідомленнями як інструмент маркетингових Інтернет-комунікацій
ГВ Мозгова, АО Осадча
Інфраструктура ринку: Електронний науково-практичний журнал, 58-64, 2017
72017
Основні тенденції в розвитку маркетингових комунікацій
ГВ Мозгова, ОО Хомутова
Глобальні та національні проблеми економіки, 339-343, 2018
62018
Регулювання інформаційного середовища маркетингу
ГВ Мозгова
ступеня к. е. н.: спец. 08.02. 03 «Організація управління, планування і …, 2006
62006
Формування інформаційної системи менеджменту зовнішньоекономічної діяльності на базі сучасних інформаційних технологій
ГВ Мозгова, АІ Свіржевська
Вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки», 248-251, 2014
52014
Сучасний стан, проблеми та тенденції розвитку ІТ-ринку України
ГВ Мозгова, МД Косенко
Приазовський економічний вісник, С. 179-182, 2018
42018
Електронні майданчики державних закупівель як джерело маркетингової інформації в Інтернеті
ГВ Мозгова, АД Мозгова, КС Белякова
Бізнес-навігатор 1 (6.1-1 (56)), 208-215, 2019
32019
Види сайтів – основного інструменту Інтернет-маркетингу
ГВ Мозгова, ВА Євтушенко, ВО Білоконь
Економіка та суспільство, doi.org/10.32782/2524-0072/2021-34-40, 2021
22021
Інноваційне управління зовнішньоекономічною діяльністю українських сільськогосподарських підприємств
ГВ Мозгова, ЮА Бойко
Фаховий збірник наукових праць «Проблеми системного підходу в економіці …, 2018
22018
Інноваційний вплив міжнародних галузевих виставок на розвиток ринку гнучкої упаковки в Україні
ГВ Мозгова, АО Смоляга
Ефективна економіка, http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/11_2, 2018
22018
Порівняльна характеристика готовності України, Росії та Молдови до мережевої економіки
ГВ Мозгова, ВО Тарасенко
Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Економічні науки …, 2014
22014
Напрями вдосконалення антикризових заходів з позиції превентивного маркетингу
ГВ Мозгова
Бізнес Інформ, 187-190, 2012
22012
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20