G. Mozgova, Г.В. Мозгова, Г.В. Мозговая, Mozghova
G. Mozgova, Г.В. Мозгова, Г.В. Мозговая, Mozghova
Подтвержден адрес электронной почты в домене karazin.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Інструменти Internet-маркетингу та їх переваги для сучасних українських підприємств
ГВ Мозгова
Ефективна економіка, 79-86, 2013
83*2013
Використання CRM-систем на українському ринку: особливості та перспективи
ГВ Мозгова, АО Морозов, ОД Фомін
Фаховий збірник наукових праць національного авіаційного університету …, 2017
10*2017
Впровадження системи маркетингу партнерських відносин на промисловому підприємстві
ГВ Мозгова, ТА Петросян
Вісник Харківського національного університету імені ВН Каразіна серія …, 2014
72014
Регулювання інформаційного середовища маркетингу
ГВ Мозгова
ступеня к. е. н.: спец. 08.02. 03 «Організація управління, планування і …, 2006
6*2006
Систематизація інструментів маркетингової комунікаційної політики в Інтернеті
ГВ Мозгова, КС Жара
Електронне наукове фахове видання "Ефективна економіка", www.economy.nayka …, 2017
52017
Використання мобільного додатку Інстаграм як інструменту інтернет-маркетингу соціальних зв'язків для просування бренду вищих навчальних закладів та їх підрозділів
ГВ Мозгова, ОД Колосовська, ВС Оніщенко
Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Економічні науки …, 2017
32017
Маркетинговий менеджмент: Методичні вказівки до вивчення навчальної дисципліни для студентів спеціальності «Маркетинг»
ГВ Мозгова
Мозгова ГВ, Х.: ХНУ імені ВН Каразіна, 2012
32012
Вірусний маркетинг: можливості використання під час реалізації маркетингової стратегії
ГВ Мозгова, ВЕ Курасова
Науковий журнал «Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія …, 2018
2*2018
Контент-маркетинг в корпоративному блозі
ГВ Мозгова, НК Мугдусієва
Економіка та суспільство, 897-903, 2017
22017
Порівняльна характеристика готовності України, Росії та Молдови до мережевої економіки
ГВ Мозгова, ВО Тарасенко
Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Економічні науки …, 2014
22014
Напрями вдосконалення антикризових заходів з позиції превентивного маркетингу
ГВ Мозгова
Бізнес Інформ, 187-190, 2012
22012
Соціально-етичний маркетинг
ІВ Семеняк, ВА Євтушенко, АВ Катаєв, ГВ Мозгова, СВ Оберемок
22005
Сайт як інструмент інтернет- маркетингу
ГВ Мозгова, ЮА Бойко
Електронне наукове фахове видання Мукачівського державного університету …, 2017
1*2017
Формування інформаційної системи менеджменту зовнішньоекономічної діяльності на базі сучасних інформаційних технологій
ГВ Мозгова, АІ Свіржевська
Вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки», 248-251, 2014
12014
Використання програмного забезпечення ASOFT CRM для оптимізації бізнес-процесів
ГВ Мозгова, ОО Петряєв, ЄА Штих
Східна Європа: економіка, бізнес та управління, 87-91, 2021
2021
Offline- та online-інструменти реклами: сутність, переваги та недоліки використання
ГВ Мозгова, ВІ Ляшевька, ЮВ Матковська
Східна Європа: економіка, бізнес та управління, 25-31, 2021
2021
Формування soft skills фахівця в галузі маркетингу на основі компетентнісного підходу
Г Мозгова, В Євтушенко, А Мозгова
Економіка та суспільство, 308-316, 2020
2020
Методика використання стратегічної сесії як інструменту маркетингового планування
ГВ Мозгова, АД Мозгова, ММ Хащівська
Ефективна економіка, www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7602, 2020
2020
Електронні майданчики державних закупівель як джерело маркетингової інформації в Інтернеті
ГВ Мозгова, АД Мозгова, КС Белякова
Бізнес-навігатор 1 (6.1-1 (56)), 208-215, 2019
2019
Основні тенденції в розвитку маркетингових комунікацій
ГВ Мозгова, ОО Хомутова
Глобальні та національні проблеми економіки, 339-343, 2018
2018
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20