G. Mozgova, Г.В. Мозгова, Г.В. Мозговая, Mozghova
G. Mozgova, Г.В. Мозгова, Г.В. Мозговая, Mozghova
Подтвержден адрес электронной почты в домене karazin.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Інструменти Internet-маркетингу та їх переваги для сучасних українських підприємств
ГВ Мозгова
Ефективна економіка, 79-86, 2013
95*2013
Використання CRM-систем на українському ринку: особливості та перспективи
ГВ Мозгова, АО Морозов, ОД Фомін
Фаховий збірник наукових праць національного авіаційного університету …, 2017
202017
Впровадження системи маркетингу партнерських відносин на промисловому підприємстві
ГВ Мозгова, ТА Петросян
Вісник Харківського національного університету імені ВН Каразіна серія …, 2014
102014
Систематизація інструментів маркетингової комунікаційної політики в Інтернеті
ГВ Мозгова, КС Жара
Електронне наукове фахове видання "Ефективна економіка", www.economy.nayka …, 2017
82017
Регулювання інформаційного середовища маркетингу
ГВ Мозгова
ступеня к. е. н.: спец. 08.02. 03 «Організація управління, планування і …, 2006
62006
Контент-маркетинг в корпоративному блозі
ГВ Мозгова, НК Мугдусієва
Економіка та суспільство, 897-903, 2017
42017
Використання мобільного додатку Інстаграм як інструменту інтернет-маркетингу соціальних зв'язків для просування бренду вищих навчальних закладів та їх підрозділів
ГВ Мозгова, ОД Колосовська, ВС Оніщенко
Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Економічні науки …, 2017
42017
Платформи з обміну повідомленнями як інструмент маркетингових Інтернет-комунікацій
ГВ Мозгова, АО Осадча
Інфраструктура ринку: Електронний науково-практичний журнал, 58-64, 2017
42017
Маркетинговий менеджмент: Методичні вказівки до вивчення навчальної дисципліни для студентів спеціальності «Маркетинг»
ГВ Мозгова
Мозгова ГВ, Х.: ХНУ імені ВН Каразіна, 2012
42012
Вірусний маркетинг: можливості використання під час реалізації маркетингової стратегії
ГВ Мозгова, ВЕ Курасова
Науковий журнал «Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія …, 2018
2*2018
Основні тенденції в розвитку маркетингових комунікацій
ГВ Мозгова, ОО Хомутова
Глобальні та національні проблеми економіки, 339-343, 2018
22018
Сучасний стан, проблеми та тенденції розвитку ІТ-ринку України
ГВ Мозгова, МД Косенко
Приазовський економічний вісник, С. 179-182, 2018
22018
Порівняльна характеристика готовності України, Росії та Молдови до мережевої економіки
ГВ Мозгова, ВО Тарасенко
Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Економічні науки …, 2014
22014
Напрями вдосконалення антикризових заходів з позиції превентивного маркетингу
ГВ Мозгова
Бізнес Інформ, 187-190, 2012
22012
Соціально-етичний маркетинг
ІВ Семеняк, ВА Євтушенко, АВ Катаєв, ГВ Мозгова, СВ Оберемок
22005
Offline- та online-інструменти реклами: сутність, переваги та недоліки використання
ГВ Мозгова, ВІ Ляшевька, ЮВ Матковська
Східна Європа: економіка, бізнес та управління, 25-31, 2021
12021
Формування soft skills фахівця в галузі маркетингу на основі компетентнісного підходу
Г Мозгова, В Євтушенко, А Мозгова
Економіка та суспільство, 308-316, 2020
12020
Сайт як інструмент інтернет- маркетингу
ГВ Мозгова, ЮА Бойко
Електронне наукове фахове видання Мукачівського державного університету …, 2017
1*2017
Формування інформаційної системи менеджменту зовнішньоекономічної діяльності на базі сучасних інформаційних технологій
ГВ Мозгова, АІ Свіржевська
Вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки», 248-251, 2014
12014
ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ВИХОДУ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗОВНІШНІ РИНКИ
О Сівакова, В Євтушенко, Г Мозгова
Економіка та суспільство, 2021
2021
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20