Підписатись
Yana Polyakova / Яна Полякова
Yana Polyakova / Яна Полякова
Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Підтверджена електронна адреса в hneu.net
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Formalization of the enterprise international economic activity efficiency management
TV Shtal, EL Hasanov, GS Ukubassova, SA Kozhabaeva, YO Polyakova
Utopía y praxis latinoamericana: revista internacional de filosofía …, 2018
162018
Modeling of convergence of the economic system of Ukraine with g20 countries based on the analysis of structural changes in Ukrainian foreign trade
TV Shtal, YO Polyakova, NV Proskurnina, IB Drobroskok, OV Kot
J. Advanced Res. L. & Econ. 9, 2129, 2018
152018
Соціально-економічні аспекти розвитку рекламної діяльності. Наукове видання
НМ Лисиця, ЯО Полякова
Харків: Вид. ХНЕУ, 2007
112007
Логіко-семантична основа формування базових компонентів стратегії підприємства
ЯО Полякова
Проблемы экономики, 151-156, 2016
72016
Принципи формування комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій підприємства на міжнародному ринку В2В
ЯО Полякова, МВ Надеіна
Бизнес Информ, 448-453, 2018
42018
Сучасні тенденції розвитку ринку електронної комерції в Україні
ЯО Полякова, ДС Соломіна
Бизнес Информ, 449-455, 2018
32018
Критерії вибору базових стратегій зовнішньоекономічної діяльності підприємства
ЯО Полякова, ДВ Баскович
Бизнес Информ, 80-84, 2017
32017
Формування рекламного бюджету підприємства в процесі маркетингових комунікацій
ЯО Полякова, ЯА Полякова
32012
Соціально-економічні аспекти управління рекламною діяльністю підприємства
ЯО Полякова
Автореф. Харків.–2004, 2004
32004
Підвищення ефективності маркетингових комунікацій підприємства
ЯО Полякова
Економіка: проблеми теорії та практики: зб. наук. праць. Випуск 246, 688-694, 0
3
Методичні аспекти оцінки корпоративної культури у стратегічному управлінні підприємства
ЯО Полякова, ЯА Полякова
22018
Assessment of economic activity of enterprise based on the balanced scorecard
MV Martynenko, NM Lysytsia, YO Polyakova, OO Bolotova
12020
Методика формування дистриб’юторської мережі підприємства
ЯО Полякова, СО Юдін
Науковий вісник ПУЕТ. Серія «Економічні науки», 2019
12019
Assessing Corporate Culture of an Enterprise-based on Competing Values Framework Design
IS Balandina, LV Obolentseva, SA Aleksandrova, YO Polyakova, ...
Journal of Advanced Research in Law and Economics 9 (4 (34)), 1176-1185, 2018
12018
Формирование системы показателей оценки маркетинговых коммуникаций предприятия
ЯА Полякова
Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі, 86–95-86–95, 2012
12012
Определение структуры рекламного бюджета на основе имитационного моделирования
ЯА Полякова
БизнесИнформ, 2009
12009
Деякі проблеми формування полікультурної особистості школярів засобами іноземної мови
Я Полякова
ББК 74.202 Г. 94, 201, 2007
12007
Воздействие факторов внешней среды на возникновение и развитие стратегического менеджмента
ЯА Полякова, ЯО Полякова
12005
Сучасні напрями вдосконалення ринку особистого страхування в Україні
Я Полякова
2023
Service innovations management based on emotional intelligence in Ukraine
NM Lysytsia, MV Martynenko, YV Byelikova, YO Polyakova
2020
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20