Підписатись
Наталія Романченко
Наталія Романченко
National University of Kyiv-Mohyla Academy
Підтверджена електронна адреса в ukma.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Економіка підприємства: навчальний посібник
Н Романченко, Т Кожемякіна, К Пічик
232018
Маркетинговий менеджмент
ВВ Россоха, ОВ Гуменна, КВ Пічик, НВ Романченко
Київ: ННЦ ІАЕ, 2014
92014
Вплив культури на рівень економічної свободи і міжнародну комерційну діяльність
Л Пан, Н Романченко
92008
Стратегічний моніторинг як підсистема стратегічного управління підприємством
Л Пан, Н Романченко
62008
Системний підхід до оцінки корупції в міжнародному бізнесі як фактора економічної небезпеки
Н Романченко
ВПЦ НаУКМА, 2012
52012
Особливості стимулювання збуту продукції на ринку FMCG у сучасних економічних умовах
НВ Романченко, АІ Ковранська
Наукові записки НаУКМА. Економічні науки, 88-94, 2019
42019
Стратегія просування інноваційних соціальних проектів
Н Романченко, С Костенко
32021
Зміни у фінансуванні медичних закладів України та ефективність використання їхніх активів
НВ Романченко, ТВ Кожемякіна
2*2023
Особливості digital-стратегії міжнародної компанії на ринку активної косметики
N Romanchenko
Наукові записки НаУКМА. Економічні науки 5 (1), 107-112, 2020
22020
Ефективні способи взаємодії зі споживачами у сфері Fashion-індустрії
Н Романченко, С Фіщук
22020
Методи обгрунтування рішень у менеджменті зовнішньоекономічної діяльності
Н Романченко
22007
Інноваційні інструменти діджитал-маркетингу
Н Романченко, Ю Марцинковська
12020
Дизайн-мислення у практиці маркетингу
Н Романченко, А Струк
12020
Управління продуктовим портфелем компаній на ринку фешн-ритейлу
Н Романченко, К Кузнєцова
12020
Особливості формування брендів промисловими підприємствами України
Н Романченко
12010
Культурні детермінанти міжнародного франчайзингу
Н Романченко
12009
Проблема фінансування сфери охорони здоров'я та оцінка перспектив подальшого розвитку галузі
Т Кожемякіна, Н Романченко, М Кожемякін
Видавничий дім" Києво-Могилянська академія", 2024
2024
Перспективи розвитку міжнародного медичного туризму в Україні в період післявоєнного відновлення
Т Кожемякіна, Н Романченко
Видавничий дім" Києво-Могилянська академія", 2023
2023
Трансформація підходів в управлінні та маркетингу у постпандемічний період: колективна монографія
Л Курило, О Боднар, А Гуторов, М Гасанов, В Храпкіна, Н Трушкіна, ...
Інтерсервіс, 2022
2022
Вплив пандемії COVID-19 на ринок праці та адаптаційні заходи компаній
Н Романченко
Інтерсервіс, 2022
2022
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20