Підписатись
Слюсар Микола
Слюсар Микола
аспірант, Житомирський державний університет імені Івана Франка
Підтверджена електронна адреса в zu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Міфічне та міфізація в медіа просторі і рекламі: теоретико-методологічні проблеми
МВ Слюсар
Українська полоністика, 76-84, 2018
52018
Substantive approach to the definition of" advertising": philosophical and communicative aspect
LL Shkil
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка …, 2021
42021
Інтернет-мем і його гедоністична функція в ситуації невизначеності й ризиків повсякденного життя сучасної людини
ОП Поліщук, МВ Слюсар
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка …, 2020
42020
Terror and war in socio-political processes
В Слюсар, М Слюсар, К Волкова
Society and Security, 81-87, 2023
2023
PR-ДІЯЛЬНІСТЬ МУСУЛЬМАНСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ УКРАЇНИ (2010–2023 рр.)
ВМ Слюсар, ОІ Предко, МВ Слюсар
2023
Myth-making by advertising means: socio-philosophical and historical-philosophical discourses
М Слюсар
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка …, 2021
2021
МІФОТВОРЕННЯ ЗАСОБАМИ РЕКЛАМИ: СОЦІАЛЬНО-ФІЛОСОФСЬКИЙ ТА ІСТОРИКО-ФІЛОСОФСЬКИЙ ДИСКУРСИ
МВ Слюсар
ФІЛОСОФСЬКІ НАУКИ, 139, 2021
2021
Міфотворчість засобами реклами у філософії Ролана Барта
МВ Слюсар
2021
МІФІЗАЦІЯ ОБРАЗУ МАТЕРІ ЗАСОБАМИ РЕКЛАМИ: СВІТОГЛЯДНО-КОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ
М Слюсар
Редакційна колегія, 185, 2021
2021
Культурні практики в епоху інформаційного суспільства: український контекст
ОП Поліщук, НМ Ковтун, НВ Венцель, ОВ Коваленко, МВ Слюсар
2020
Реклама как социальное явление в обществе мультиверсума
ВМ Слюсар, МВ Слюсар
2020
ГЕНДЕРНА КОМУНІКАЦІЯ У СУЧАСНОМУ РЕКЛАМНОМУ ПРОСТОРІ: СВІТОГЛЯДНО-КОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ
М Слюсар
Редакційна колегія, 183, 2020
2020
МАСКУЛІННІ ОБРАЗИ В РЕКЛАМНОМУ ПРОСТОРІ СУЧАСНОЇ МЕДІАРЕАЛЬНОСТІ (НА ПРИКЛАДАХ УКРАЇНИ ТА ПОЛЬЩІ)
М Слюсар
Українська полоністика 17, 76-85, 2020
2020
РЕКЛАМНИЙ СИМУЛЯКР У СИМВОЛІЧНОМУ ВИРОБНИЦТВІ ТА ОБМІНІ СУЧАСНОГО СУСПІЛЬСТВА
ОП Поліщук, МВ Слюсар
Редакційна колегія: ЮС Сабадаш, доктор культурології, професор (голова), СВ …, 2020
2020
СИМУЛЯКРИ ТА МІФІЗАЦІЯ У СУЧАСНИХ РЕКЛАМНИХ ОБРАЗАХ
МВ Слюсар
ББК 78.6 я431, 48, 2019
2019
Міфотворчість в комунікативному просторі: до питання концептуалізації проблеми
МВ Слюсар
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка …, 2018
2018
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–16