Підписатись
Олег Карий
Олег Карий
завідувач кафедри менеджменту організацій, Національний університет "Львівська політехніка"
Підтверджена електронна адреса в lpnu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Стратегічне планування розвитку міста
ОІ Карий
Львів: ЗУКЦ, 2007
75*2007
Choosing effective internet marketing tools in strategic management
V Lagodiienko, O Karyy, M Ohiienko, O Kalaman, I Lorvi, T Herasimchuk
International Journal of Recent Technology and Engineering 8 (3), 5220-5225, 2019
462019
Імідж, бренд та репутація: їх взаємозв’язок і вплив на розвиток територій, організацій та окремих осіб
ОЮ Трач, ОІ Карий
Вісник національного університету «Львівська політехніка 706, 2011
412011
The utilization of Internet marketing communication tools by higher education institutions (on the example of Poland and Ukraine)
A Kisiołek, O Karyy, L Нalkiv
International Journal of Educational Management 35 (4), 754-767, 2021
372021
Комплексний розвиток міст: теорія та методологія стратегічного планування: монографія
О Карий
Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2011
34*2011
Місцеві ініціативи та залучення громадськості до здійснення місцевого самоврядування: навч. посіб. для посадових осіб місцевого самоврядування
ОІ Карий, ЯВ Панас
К.: ВІ ЕН ЕЙ, 2015
332015
Проекти державно-приватного партнерства: ключові проблеми практичної реалізації
ОІ Карий, КВ Процак, АО Мавріна
Економічний аналіз, 35-44, 2015
30*2015
THE EVALUATION OF CONTENT EFFECTIVENESS WITHIN ONLINE AND OFFLINE MARKETING COMMUNICATIONS OF AN ENTERPRISE
I Ugolkov, O Karyy, O Skybinskyi, O Ugolkova, V Zhezhukha
Innovative Marketing 16 (3), 26-36, 2020
292020
Імідж міста як фактор його розвитку
ОІ Карий
Економіка та держава, 35-37, 2010
27*2010
Розвиток ІТ-сфери України: чинники та напрями активізації
О Карий, Л Гальків, А Цапулич
Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія “Проблеми …, 2021
24*2021
Інформаційне забезпечення управління логістичними витратами на підприємстві
ОІ Карий
Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук …, 2004
242004
Innovative, Scientific and Technical Activities in Ukraine: Modern Trends and Forecasts
L Halkiv, O Karyy, I Kulyniak, S Ohinok
2020 IEEE Third International Conference on Data Stream Mining & Processing …, 2020
232020
Comparative Analysis of the Practice of Internet Use in the Marketing Activities of Higher Education Institutions in Poland and Ukraine
A Kisiołek, O Karyy, L Нalkiv
Comparative Economic Research. Central and Eastern Europe 23 (2), 87-102, 2020
192020
Modeling and forecasting of innovative, scientific and technical activity indicators under unstable economic situation in the country: Case of Ukraine
L Halkiv, O Karyy, I Kulyniak, S Ohinok
Data Stream Mining & Processing: Third International Conference, DSMP 2020 …, 2020
172020
The Concept of a Digital Marketing Communication Model for Higher Education Institutions
A Kisiołek, O Karyy, I Kulyniak
Intelligent Sustainable Systems: Proceedings of ICISS 2022, 75-89, 2022
152022
Social media in marketing management of higher education institutions in the context of poland and ukraine
A Kisiołek, O Karyy, L Нalkiv
Polish Journal of Management Studies 24, 2021
152021
Impact of the human factor on the security of information resources of enterprises during the COVID-19 pandemic
P Kobis, O Karyy
Polish Journal of Management Studies, 210-227, 2021
152021
Interest in universities based on search queries on the Internet
Y Bondarenko, S Ohinok, A Kisiołek, O Karyy
Innovative Marketing 17 (3), 179, 2021
152021
Логістична інфраструктура України у світових рейтингах
ОІ Карий, ГВ Подвальна
Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Проблеми …, 2017
142017
Evaluation of the Tourist Attractiveness of Ukraine’s Regions in the Conditions of Uncertainty Using Game Theory
O Karyy, I Kulyniak, N Struchok, L Halkiv, S Ohinok
2021 11th International Conference on Advanced Computer Information …, 2021
132021
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20