Академічна доброчесність в контексті європейських практик: досвід Франції N Batechko, D Alla Continuing Professional Education: Theory and Practice, 88-94, 2019 | 23 | 2019 |
Е-середовище як складова корпоративної культури в університетах Французької Республіки К Бровко, А Дурдас, Д Сопова Молодь і ринок, 133-137, 2018 | 16 | 2018 |
Вища освіта Франції в контексті сучасних євроінтеграційних процесів А Дурдас Неперервна професійна освіта: теорія і практика, 2018 | 13 | 2018 |
Розвиток університетської освіти Франції: історичний аспект А Дурдас Педагогічний процес: теорія і практика, 32-37, 2018 | 6 | 2018 |
The system of Higher education quality evaluation in France: History and Modernity A Durdas Неперервна професійна освіта: теорія і практика, 139-143, 2018 | 5 | 2018 |
Аксіологічні аспекти освіти дорослих Франції N Batechko, A Durdas Освітологічний дискурс, 219-232, 2018 | 4 | 2018 |
Структурні особливості вищої освіти Французької Республіки A Durdas Continuing Professional Education: Theory and Practice, 113-120, 2018 | 4 | 2018 |
Університетська освіта Франції: етапи історичного розвитку АП Дурдас Тайп, 2020 | 3 | 2020 |
Організація докторських досліджень у Франції АП Дурдас Сучасні наукові дослідження у психології та педагогіці–прогрес майбутнього …, 2020 | 3 | 2020 |
Освітні моделі оцінювання якості університетської освіти. особливості системи оцінювання якості вищої освіти у Франції АП Дурдас Петровський ОМ Підготовка педагогічних працівників до формування моральних …, 2019 | 3 | 2019 |
Особливості оцінювання якості університетської освіти Франції АП Дурдас Всеукраїнська науково-практична конференція проводилася відповідно до плану …, 2018 | 3 | 2018 |
Вища освіта Франції: особливості структури та тенденції розвитку А ДУРДАС Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи …, 2018 | 3 | 2018 |
Етико-поведінкові аспекти впливу соціальних мереж на розвиток пізнавального інтересу студентів до вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням КА Бровко, АП Дурдас, ДО Сопова АКАДЕМІЧНІ СТУДІЇ. СЕРІЯ «ПЕДАГОГІКА», 3-10, 2022 | 2 | 2022 |
Якість вищої освіти: міжнародний дискурс А Дурдас, Т Кравчук Освітологічний дискурс 36 (1), 185-197, 2022 | 2 | 2022 |
Розвиток пізнавального інтересу студентів медіазасобами у процесі навчання іноземної мови за професійним спрямуванням: науково-етичний підхід КА Бровко, АП Дурдас, ДО Сопова, КГ Андрощук Видавничий дім «Гельветика», 2022 | 2 | 2022 |
Contemporary development tendencies of Higher Education in France A Durdas The Modern Higher Education Review, 2017 | 2 | 2017 |
Regulatory and legal support for the reform of general secondary education in France and Ukraine (1991–2021) А Дурдас Науково-педагогічні студії, 98-107, 2022 | 1 | 2022 |
Медіа дидактичний супровід розвитку пізнавального інтересу та креативності студентів у процесі іншомовної підготовки К Бровко, А Дурдас, Д Сопова, К Андрощук Перспективи та інновації науки, 2022 | 1 | 2022 |
Середня освіта в Україні та Франції: сучасні тенденції AP Durdas Науково-педагогічні студії, 25-32, 2020 | 1 | 2020 |
Система оцінювання якості університетської освіти у Французькій Республіці АП ДУРДАС Київ, 2021, 0 | 1 | |