Подписаться
Ірина Жарська
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Povedinka spozhyvacha
MA Oklander, IO Zharska
Kyiv:«Tsentr uchbovoi literatury 208, 2014
139*2014
Маркетинг у секторах національної економіки: монографія
МА Окландер, ВМ Беспалов, АО Губерник, ІО Жарська, ЛП Коваленко
Астропринт, 2004
32*2004
Практикум з маркетингу: теоретичні основи, завдання, кейсові вправи: навч. посіб.
ІО Жарська
Одеса: Атлант ВОІ СОІУ, 2016
28*2016
Digital-маркетинг закладів вищої освіти
ІО Жарська
Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І.Вернадського …, 2020
24*2020
Логістика: навчальний посібник
ІО Жарська
Одеса: ОНЕУ, 2019
242019
Сучасний стан і тенденції ринку освітніх послуг в Україні: статистичні оцінки
ІО Жарська, ВМ Неткова
Статистика України, 45-51, 2014
22*2014
Методичні основи дослідження поведінки споживачів у сфері освітніх послуг
ІО Жарська
Режим доступу: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe, 2014
20*2014
Marketynhovi tekhnolohii ekonomichnoho zrostannia [Marketing Technologies for Economic Growth]
MA Oklander
Odesa: Astroprynt, 2012
20*2012
Маркетингові аспекти реформування залізничного транспорту: Монографія [Текст]
МА Окландер, ІО Жарська
О. : Астропринт, 2010
16*2010
Vykorystannia internet-seredovyshcha dlia prosuvannia osvitnikh posluh vyshchykh navchalnykh zakladiv
IO Zharska
Visnyk KNUTD. Ser. Ekonomichni nauky, 83, 2015
15*2015
Інформаційні системи й технології в системі маркетингу залізничного транспорту
ІО Жарська
Маркетинг і менеджмент інновацій, С.100-111, 2013
15*2013
Особливості дослідження поведінки споживачів освітніх послуг в Інтернет-середовищі
ІО Жарська, ДВ Зіньковська
Бізнес Інформ, 404-412, 2014
10*2014
Принципи організації маркетингових комунікацій ЗВО з абітурієнтами у мережі інтернет
ІО Жарська
Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні …, 2020
8*2020
Сучасні методи просування спеціальності «Маркетинг»
ІЛ Литовченко, ІО Жарська
EUROPEAN COOPERATION, 29-43, 2017
4*2017
Оцінка ефективності маркетингової діяльності в сфері залізничних вантажних перевезень
ІО Жарська
Вісник соціально-економічних досліджень, 240–244, 2013
42013
Формування маркетингової системи підприємства залізничного транспорту в сучасних умовах України: автореф. дис. канд. екон. наук: 08.00.04
ІО Жарська
Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна, 2008
42008
Сучасні моделі управління запасами на підприємстві
ІО Жарська, ЮС Хачірова
Науковий вісник Одеського національного економічного університету, 192-196, 2023
32023
Система маркетингових комунікацій закладу вищої освіти: поєднання "класичних" і "цифрових" інструментів
ІО Жарська
Бізнес Інформ, 2019
32019
Розвиток логістичного аутсорсингу в Україні: підвищення ефективності діяльності транспортних посередників на ринку Одеси
ІО Жарська, МВ Каліна
Бізнес-Інформ, 230-235, 2018
32018
Міжнародний досвід державної підтримки створення транспортно-логістичних центрів
ІО Жарська
Бізнес-Інформ, 2017
32017
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20