Follow
Олена Пінська
Олена Пінська
Криворізький державний педагогічний університет, Kryvyi Rih State Pedagogical University
Verified email at kdpu.edu.ua
Title
Cited by
Cited by
Year
Професійна мотивація як засіб підвищення ефективності навчальної діяльності студентів
ОЛ Пінська
Проблеми трудової і професійної підготовки, 111-115, 2009
672009
Теоретичні засади проблеми особистісної самореалізації як психологічного феномену.
ОЛ Пінська
Університет імені Альфреда Нобеля, 2018
122018
Психологічні основи розвитку креативності особистості в умовах педагогічної інноватики : метод. посібник
СФ Устименко, НМ Токарева, АІ Воронін, ОЛ Пінська, ЄЛ Гергель
Кривий Ріг : Видавничий дім, 2007
82007
Особливості організації викладацько-студентської взаємодії в умовах дистанційного навчання
С Дрібас, О Пінська, О Даценко
Психологія: реальність і перспективи, 56= 62-56= 62, 2021
52021
Міжособистісні відносини як психологічний чинник педагогічної взаємодії суб’єктів освітнього процесу у вищій школі.
ОЛ Пінська
Університет імені Альфреда Нобеля, 2017
52017
Самопізнання як детермінанта професійного самовдосконалення майбутнього вчителя
ОЛ Пінська
Університет імені Альфреда Нобеля, 2017
32017
Теоретичні засади організації педагогічної взаємодії в навчальному процесі вищих закладів освіти
ОЛ Пінська, ТЛ Шепеленко
Педагогіка вищої та середньої школи, 308-313, 2014
32014
Диференціація самостійної роботи студентів як психолого-педагогічна проблема
ОЛ Пінська
Сталий розвиток промисловості та суспільства: матеріали конференції 22-25 …, 2013
3*2013
Диференціація самостійної роботи студентів як психолого-педагогічна проблема
ОЛ Пінська
Сталий розвиток промисловості та суспільства : матеріали конференції 22-25 …, 2013
3*2013
Диференціація самостійної роботи студентів як психолого-педагогічна проблема
ОЛ Пінська
3
Особливості педагогічної творчості та фактори її розвитку в майбутніх педагогів
ОЛ Пінська
Educational Dimension 35, 272-278, 2012
22012
Психологiчнi аспекти професiйного самовизначення в ранньому юнацькому вiцi
О Пінська
Актуальні проблеми психології в закладах освіти 12, 39-50, 2022
12022
Психологічний аспект проблеми пізнавальної активності як риси особистості
ОЛ Пінська
Актуальні проблеми психології в закладах освіти 9, 47-54, 2019
12019
Формування професійно-педагогічної спрямованості майбутнього вчителя в процесі навчання іноземної мови
ЮВ Ірхіна
Науковий вісник МНУ імені ВО Сухомлинського, 2019
12019
Сутність і змістовна характеристика самореалізації особистості
ОЛ Пінська
Актуальні проблеми психології в закладах освіти 8, 36-45, 2018
12018
Формування готовності майбутнього вчителя до творчої педагогічної діяльності
ОЛ Пінська
Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія: Педагогіка і психологія …, 2018
12018
Формування у майбутнього вчителя невербальної поведінки у процесі навчання
ОЛ Пінська
Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія …, 2016
12016
Психолого-педагогічні умови формування готовності студентів до творчої професійно-педагогічної діяльності
Т Шепеленко, О Пінська
Educational Dimension 40, 331-337, 2014
12014
Психолого-педагогічні засади організації особистісно орієнтованого навчання майбутніх педагогів
ОЛ Пінська
Educational Dimension 38, 398-401, 2013
12013
Інтонаційна виразність мовлення як засіб розвитку емоційної сфери майбутнього вчителя
ОЛ Пінська
Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. праць., 327-331, 2011
12011
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20