Професійна мотивація як засіб підвищення ефективності навчальної діяльності студентів ОЛ Пінська Проблеми трудової і професійної підготовки, 111-115, 2009 | 67 | 2009 |
Теоретичні засади проблеми особистісної самореалізації як психологічного феномену. ОЛ Пінська Університет імені Альфреда Нобеля, 2018 | 12 | 2018 |
Психологічні основи розвитку креативності особистості в умовах педагогічної інноватики : метод. посібник СФ Устименко, НМ Токарева, АІ Воронін, ОЛ Пінська, ЄЛ Гергель Кривий Ріг : Видавничий дім, 2007 | 8 | 2007 |
Особливості організації викладацько-студентської взаємодії в умовах дистанційного навчання С Дрібас, О Пінська, О Даценко Психологія: реальність і перспективи, 56= 62-56= 62, 2021 | 5 | 2021 |
Міжособистісні відносини як психологічний чинник педагогічної взаємодії суб’єктів освітнього процесу у вищій школі. ОЛ Пінська Університет імені Альфреда Нобеля, 2017 | 5 | 2017 |
Самопізнання як детермінанта професійного самовдосконалення майбутнього вчителя ОЛ Пінська Університет імені Альфреда Нобеля, 2017 | 3 | 2017 |
Теоретичні засади організації педагогічної взаємодії в навчальному процесі вищих закладів освіти ОЛ Пінська, ТЛ Шепеленко Педагогіка вищої та середньої школи, 308-313, 2014 | 3 | 2014 |
Диференціація самостійної роботи студентів як психолого-педагогічна проблема ОЛ Пінська Сталий розвиток промисловості та суспільства: матеріали конференції 22-25 …, 2013 | 3* | 2013 |
Диференціація самостійної роботи студентів як психолого-педагогічна проблема ОЛ Пінська Сталий розвиток промисловості та суспільства : матеріали конференції 22-25 …, 2013 | 3* | 2013 |
Диференціація самостійної роботи студентів як психолого-педагогічна проблема ОЛ Пінська | 3 | |
Особливості педагогічної творчості та фактори її розвитку в майбутніх педагогів ОЛ Пінська Educational Dimension 35, 272-278, 2012 | 2 | 2012 |
Психологiчнi аспекти професiйного самовизначення в ранньому юнацькому вiцi О Пінська Актуальні проблеми психології в закладах освіти 12, 39-50, 2022 | 1 | 2022 |
Психологічний аспект проблеми пізнавальної активності як риси особистості ОЛ Пінська Актуальні проблеми психології в закладах освіти 9, 47-54, 2019 | 1 | 2019 |
Формування професійно-педагогічної спрямованості майбутнього вчителя в процесі навчання іноземної мови ЮВ Ірхіна, ЮВ Ирхина Науковий вісник МНУ імені ВО Сухомлинського, 2019 | 1 | 2019 |
Сутність і змістовна характеристика самореалізації особистості ОЛ Пінська Актуальні проблеми психології в закладах освіти 8, 36-45, 2018 | 1 | 2018 |
Формування готовності майбутнього вчителя до творчої педагогічної діяльності ОЛ Пінська Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія: Педагогіка і психологія …, 2018 | 1 | 2018 |
Формування у майбутнього вчителя невербальної поведінки у процесі навчання ОЛ Пінська Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія …, 2016 | 1 | 2016 |
Психолого-педагогічні умови формування готовності студентів до творчої професійно-педагогічної діяльності Т Шепеленко, О Пінська Educational Dimension 40, 331-337, 2014 | 1 | 2014 |
Психолого-педагогічні засади організації особистісно орієнтованого навчання майбутніх педагогів ОЛ Пінська Educational Dimension 38, 398-401, 2013 | 1 | 2013 |
Інтонаційна виразність мовлення як засіб розвитку емоційної сфери майбутнього вчителя ОЛ Пінська Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. праць., 327-331, 2011 | 1 | 2011 |