Подписаться
Олена Пінська
Олена Пінська
Криворізький державний педагогічний університет, Kryvyi Rih State Pedagogical University
Подтвержден адрес электронной почты в домене kdpu.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Професійна мотивація як засіб підвищення ефективності навчальної діяльності студентів
ОЛ Пінська
Проблеми трудової і професійної підготовки, 111-115, 2009
672009
Теоретичні засади проблеми особистісної самореалізації як психологічного феномену.
ОЛ Пінська
Університет імені Альфреда Нобеля, 2018
122018
Психологічні основи розвитку креативності особистості в умовах педагогічної інноватики : метод. посібник
СФ Устименко, НМ Токарева, АІ Воронін, ОЛ Пінська, ЄЛ Гергель
Кривий Ріг : Видавничий дім, 2007
82007
Особливості організації викладацько-студентської взаємодії в умовах дистанційного навчання
С Дрібас, О Пінська, О Даценко
Психологія: реальність і перспективи, 56= 62-56= 62, 2021
52021
Міжособистісні відносини як психологічний чинник педагогічної взаємодії суб’єктів освітнього процесу у вищій школі.
ОЛ Пінська
Університет імені Альфреда Нобеля, 2017
52017
Самопізнання як детермінанта професійного самовдосконалення майбутнього вчителя
ОЛ Пінська
Університет імені Альфреда Нобеля, 2017
32017
Теоретичні засади організації педагогічної взаємодії в навчальному процесі вищих закладів освіти
ОЛ Пінська, ТЛ Шепеленко
Педагогіка вищої та середньої школи, 308-313, 2014
32014
Диференціація самостійної роботи студентів як психолого-педагогічна проблема
ОЛ Пінська
Сталий розвиток промисловості та суспільства: матеріали конференції 22-25 …, 2013
3*2013
Диференціація самостійної роботи студентів як психолого-педагогічна проблема
ОЛ Пінська
Сталий розвиток промисловості та суспільства : матеріали конференції 22-25 …, 2013
3*2013
Диференціація самостійної роботи студентів як психолого-педагогічна проблема
ОЛ Пінська
3
Особливості педагогічної творчості та фактори її розвитку в майбутніх педагогів
ОЛ Пінська
Educational Dimension 35, 272-278, 2012
22012
Психологiчнi аспекти професiйного самовизначення в ранньому юнацькому вiцi
О Пінська
Актуальні проблеми психології в закладах освіти 12, 39-50, 2022
12022
Психологічний аспект проблеми пізнавальної активності як риси особистості
ОЛ Пінська
Актуальні проблеми психології в закладах освіти 9, 47-54, 2019
12019
Формування професійно-педагогічної спрямованості майбутнього вчителя в процесі навчання іноземної мови
ЮВ Ірхіна, ЮВ Ирхина
Науковий вісник МНУ імені ВО Сухомлинського, 2019
12019
Сутність і змістовна характеристика самореалізації особистості
ОЛ Пінська
Актуальні проблеми психології в закладах освіти 8, 36-45, 2018
12018
Формування готовності майбутнього вчителя до творчої педагогічної діяльності
ОЛ Пінська
Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія: Педагогіка і психологія …, 2018
12018
Формування у майбутнього вчителя невербальної поведінки у процесі навчання
ОЛ Пінська
Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія …, 2016
12016
Психолого-педагогічні умови формування готовності студентів до творчої професійно-педагогічної діяльності
Т Шепеленко, О Пінська
Educational Dimension 40, 331-337, 2014
12014
Психолого-педагогічні засади організації особистісно орієнтованого навчання майбутніх педагогів
ОЛ Пінська
Educational Dimension 38, 398-401, 2013
12013
Інтонаційна виразність мовлення як засіб розвитку емоційної сфери майбутнього вчителя
ОЛ Пінська
Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. праць., 327-331, 2011
12011
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20