Intelligent control system against aircraft's structural damage in the flight VM Kazak, DO Shevchuk, NA Tymoshenko, LV Pomytkina 2016 4th International Conference on Methods and Systems of Navigation and …, 2016 | 3 | 2016 |
Method of state estimation and identification of the arial vehicle under destabilizing action of weather conditions VM Kazak, DO Shevchuk, NA Tymoshenko, IV Prochorenko 2016 4th International Conference on Methods and Systems of Navigation and …, 2016 | 2 | 2016 |
Model of Stabilization of Helicopter in Hover Mode over a Given Point Object under Destabilizing Action of Weather Conditions VM Kazak, D Shevchuk, N Tymoshenko Journal of Automation and Control., Science and Education Publishing Co …, 2014 | 2 | 2014 |
The reconfigurable flight control system for recovering stability and controllability of the airplane in special flight situations VM Kazak, DO Shevchuk, NA Tymoshenko, IV Prokhorenko Проблеми тертя та зношування, 26-32, 2019 | 1 | 2019 |
Алгоритм синтезу інтелектуальної системи діагностування та керування ГТД у процесі його експлуатації ДО Шевчук, ВС Гасиджак, ІВ Прохоренко, СМ Гальченко, ... Національний авіаційний університет, 2018 | 1 | 2018 |
Impact of training process of aviation specialists on flight safety parameters VM Kazak, IV Prokhorenko, NA Timoshenko Electronics and control systems, 50-55, 2017 | 1 | 2017 |
Застосування моделей нейронних мереж штучного інтелекту при підготовці авіаційних фахівців ВМ Казак, ДО Шевчук, НА Тимошенко, ІВ Прохоренко ScienceRise 2 (2 (19)), 43-49, 2016 | 1 | 2016 |
Measuring Model of Helicopter’s Hovering Stabilization Parameters Against Point Objects VM Kazak, DO Shevchuk, NA Tymoshenko, IV Prochorenko Electronics and control systems, 121-125, 2016 | | 2016 |
Measuring Model of Helicopter’s Hovering Stabilization Parameters Against Point Objects N Tymoshenko, D Shevchuk, I Prochorenko Electronics and control systems.–2016.–№ 3 (49).–С. 121-125., 2016 | | 2016 |
Neural network model for predicting the level of residual knowledge of the subjects of study I Prochorenko, N Tymoshenko, S Galchenko Aviation in the XXI-st century. Safety in aviation and space technologies …, 2016 | | 2016 |
Intelligent Control System Against Aircraft’s Structural Damage in the Flight D Shevchuk, N Tymoshenko IEEE 4th International Conference «Methods and Systems of Navigation and …, 2016 | | 2016 |
Method of State Estimation and Identification of the Arial Vehicle under Destabilizing Action of Weather Conditions N Tymoshenko, D Shevchuk, I Prochorenko IEEE 4th International Conference «Methods and Systems of Navigation and …, 2016 | | 2016 |
Синтез прецизійної системи стабілізації вертольота на режимі висіння над точковим об’єктом ВМ Казак, НА Тимошенко, ВА Казак Науковий вісник Херсонської державної морської академії 1 (12), 220-225, 2015 | | 2015 |
Автоматизація керування процесом стабілізації вертольота на режимі висіння над точковим об’єктом у складних погодних умовах НА Тимошенко Національний авіаційний університет, 2015 | | 2015 |
Демпфування коливань центра мас вертольота відносно центра точкового об’єкта з визначенням оптимального керування ВМ Казак, НА Тимошенко, АМ Драгоєв, МВ Кияниця, ОО Яремчук НАУ, 2015 | | 2015 |
СИНТЕЗ ОПТИМАЛЬНОЇ СИСТЕМИ СТАБІЛІЗАЦІЇ ВЕРТОЛЬОТА ЧАСТОТНИМ ТА ЧАСОВИМ МЕТОДАМИ ОП Кривоносенко, НВ Білак, НА Тимошенко Advances in aerospace technology 34 (1), 36-42, 2008 | | 2008 |
Вплив процесу підготовки авіаційних фахівців на показники безпеки польотів VM Kazak, IV Prokhorenko, NA Tymoshenko Electronics and Control Systems 2 (52), 50-55, 0 | | |
THE MODEL OF A COMPLEX SYSTEM OF „HELICOPTER-AUTOMATIC CONTROL SYSTEM” MOTION EVN KAZAK, NA TYMOSHENKO | | |
СИСТЕМА РЕКОНФІГУРАЦІЇ КЕРУВАННЯ ПОЛЬОТОМ ДЛЯ ВІДНОВЛЕННЯ КЕРОВАНОСТІ ТА СТІЙКОСТІ ПОВІТРЯНОГО КОРАБЛЯ В УМОВАХ ВИНИКНЕННЯ ОСОБЛИВИХ СИТУАЦІЙ У ПОЛЬОТІ ВМ Казак, ДО Шевчук, НА Тимошенко, ІВ Прохоренко Проблеми тертя та зношування, 26-32, 0 | | |
Вплив оптимізації часової структури процесу підготовки авіаційних кадрів на показники безпеки польотів ВМ Казак, ІВ Прохоренко, НА Тимошенко Problems of Informatization and Management 4 (56), 38-43, 0 | | |