Підписатись
Dmytro Kharenko
Dmytro Kharenko
Міжнародний гуманітарний університет (м.Одеса, Україна)
Немає підтвердженої електронної адреси - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Sales tunnels in messengers as new technologies for effective Internet-marketing in tourism and hospitality
I Bashynska, I Litovchenko, D Kharchenko
International Journal of Innovative Technology and Exploring Engineering 8 …, 2019
482019
Research of the gastronomic brand of tourist destination
D Kharenko, O Dyshkantiuk, S Salamatina, L Kovalenko
Технологический аудит и резервы производства 3 (5 (41)), 15-21, 2018
42018
Analysis of gastronomic events: a case study of Portugal
D Kharenko, O Dyshkantiuk, L Ivychuk
Технологический аудит и резервы производства 1 (5 (39)), 79-85, 2018
42018
Дослідження гастрономічного бренду туристичної дестинації/Харенко ДО, Дишкантюк ОВ, Саламатіна СЕ, Коваленко ЛМ
ДО Харченко
Розвиток продуктивних сил і регіональна економіка, 15, 2018
32018
Innovative methodology for the development of operational management standards in the hotel business
D Kharenko, L Titomir, A Markovska
Technology audit and production reserves 1 (4), 69, 2023
2023
Innovative methodology for the development of operational management standards in the hotel business
L Titomir, D Kharenko, A Markovska
2023
MANAGEMENT AND PROMOTION OF A GASTRONOMY BRAND OF THE TOURIST DESTINATION: A CASE STUDY ODESA (UKRAINE)
DO Kharenko
Internship organizing committee, 164, 2022
2022
ANALYSIS OF FOOD PREFERENCES OF MODERN UKRAINIANS
K Dmytro, A Victoria TKACH, KAMUSHKOV
2021
Research of the gastronomic brand of Odesa and practical recommendations for solving key problems
D Kharenko, O Dyshkantiuk, S Salamatina, KC Iu, L Kovalenko
Технологический аудит и резервы производства 1 (5 (45)), 33-35, 2019
2019
Research of the gastronomic brand of tourist destination
K Dmytro, D Oksana, S Svitlana, K Liliia
Technology audit and production reserves, 3 (41) 2018 3 (5 (41)), 15-21, 2018
2018
The potential of the restaurant industry in the development of gastronomic tourism in the Odessa region.
O Dyshkantiuk, D Kharenko, L Ivychuk
Food Industry Economics 10 (2), 31-39, 2018
2018
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–11