Follow
Науковий журнал "Маркетинг і цифрові технології" Scientific journal "Marketing and Digital
Науковий журнал "Маркетинг і цифрові технології" Scientific journal "Marketing and Digital
Verified email at opu.ua - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Маркетинг у соціальних мережах: стратегії та інструменти на ринку В2С
НЛ Савицька
Маркетинг і цифрові технології Marketing and Digital Technologies 1 (1), 20-33, 2017
642017
Цифрова парадигма як основа визначень: цифровий бізнес, цифрове підприємство, цифрова трансформація
ЮО Нікітін, ОІ Кульчицький
Маркетинг і цифрові технології, Marketing and Digital Technologies 3 (4), 77-87, 2019
482019
ІНСТРУМЕНТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ НЕКОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ УКРАЇНИ
ТМ Борисова
Маркетинг і цифрові технології Marketing and Digital Technologies 1 (2), 54-76, 2017
362017
ЕФЕКТИВНІСТЬ ЦИФРОВИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ: ВІД ПОСТАНОВКИ МЕТИ ДО ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТУ
ОМ Сохацька, ОА Легкий
Маркетинг і цифрові технології Marketing and Digital Technologies 1 (2), 4-31, 2017
302017
РОЛЬ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В АКТИВІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНОЇ БІЗНЕС-ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
СВ Ковальчук, ОМ Ковінько, ІВ Лісовський
Маркетинг і цифрові технології 2 (1), 55-73, 2018
272018
Електронна торгівля в Україні: стан, тенденції, перспективи розвитку
ТВ Сак, ДО Ховхалюк
Маркетинг і цифрові технології 4 (3), 73-85, 2020
242020
Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств
СБ Семенюк, ВА Фалович
Маркетинг і цифрові технології, Marketing and Digital Technologies 4 (1), 61-72, 2020
242020
Маркетингові цифрові технології у дослідженні споживачів органічної продукції
СВ Ковальчук, ЄМ Забурмеха
Маркетинг і цифрові технології Marketing and Digital Technologies 1 (1), 34-51, 2017
242017
Конкурентний аналіз інформаційного бізнес-середовища у цифровому маркетингу
ІА Підгурська, ОА Легкий
Маркетинг і цифрові технології, Marketing and Digital Technologies 3 (3), 25-34, 2019
192019
Компліментарність стратегій маркетингу та логістики в ланцюгу поставок товарів повсякденного попиту
ЄВ Крикавський, ЛЯ Якимишин
Маркетинг і цифрові технології 2 (1), 21-32, 2018
192018
THE ANALYSIS OF INTERNET MARKETING RESEARCH DIRECTIONS
J Sabaitytė, V Davidavičienė
Маркетинг і цифрові технології 2 (1), 7-20, 2018
172018
Digital Marketing in Hotels
N Serohina, N Petryshchenko, B Andrlic
Маркетинг і цифрові технології, Marketing and Digital Technologies 3 (3), 35-42, 2019
162019
Цифрові технології сучасної логістики та управління ланцюгами поставок
ВІ Скіцько
Маркетинг і цифрові технології 2 (3), 48-63, 2018
132018
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІЖДЕННЯ КРЕДИТНОГО РЕЙТИНГУ НА ОСНОВІ ШТУЧНОЇ НЕЙРОННОЇ МЕРЕЖІ
СФ Смерічевський, НВ Касьянова, СС Глушаченко
Маркетинг і цифрові технології Marketing and Digital Technologies 1 (2), 32-40, 2017
132017
Використання маркетингових інструментів і цифрових технологій у просуванні металургійної продукції
МП Сагайдак, НК Лавреньов
Маркетинг і цифрові технології Marketing and Digital Technologies 1 (1), 83-107, 2017
132017
Фінансово-економічні аспекти функціонування ринку кіберспорту
ЄВ Чайка, ОВ Зозульов
Маркетинг і цифрові технології, Marketing and Digital Technologies 3 (3), 56-67, 2019
122019
Управління конкурентним потенціалом підприємства на основі оцінювання комплексу маркетингу
ВВ Атюшкіна, ІА Педько
Маркетинг і цифрові технології 2 (3), 85-103, 2018
122018
Сайт наукового журналу як інструмент Інтернет-маркетингу знань науково-освітніх установ
СМ Ілляшенко
Маркетинг і цифрові технології Marketing and Digital Technologies 1 (1), 6-19, 2017
112017
КОМУНІКАТИВНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ГРУПИ У FACEBOOK ЯК ІНСТРУМЕНТУ ПРОСУВАННЯ ВИПУСКОВОЇ КАФЕДРИ НА РИНКУ НАУКОВО-ОСВІТНІХ ПОСЛУГ
СМ Ілляшенко, ЮС Шипуліна, НС Ілляшенко
Маркетинг і цифрові технології 2 (1), 83-95, 2018
102018
Digital Marketing Opportunities and Paradoxes of Communications
P Pererva, V Kobieliev, I Dolyna
Маркетинг і цифрові технології 4 (4), 6-13, 2020
92020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20