Подписаться
Науковий журнал "Маркетинг і цифрові технології" Scientific journal "Marketing and Digital
Науковий журнал "Маркетинг і цифрові технології" Scientific journal "Marketing and Digital
Подтвержден адрес электронной почты в домене opu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Маркетинг у соціальних мережах: стратегії та інструменти на ринку В2С
НЛ Савицька
Маркетинг і цифрові технології Marketing and Digital Technologies 1 (1), 20-33, 2017
882017
Цифрова парадигма як основа визначень: цифровий бізнес, цифрове підприємство, цифрова трансформація
ЮО Нікітін, ОІ Кульчицький
Маркетинг і цифрові технології, Marketing and Digital Technologies 3 (4), 77-87, 2019
682019
ІНСТРУМЕНТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ НЕКОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ УКРАЇНИ
ТМ Борисова
Маркетинг і цифрові технології Marketing and Digital Technologies 1 (2), 54-76, 2017
402017
РОЛЬ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В АКТИВІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНОЇ БІЗНЕС-ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
СВ Ковальчук, ОМ Ковінько, ІВ Лісовський
Маркетинг і цифрові технології 2 (1), 55-73, 2018
372018
ЕФЕКТИВНІСТЬ ЦИФРОВИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ: ВІД ПОСТАНОВКИ МЕТИ ДО ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТУ
ОМ Сохацька, ОА Легкий
Маркетинг і цифрові технології Marketing and Digital Technologies 1 (2), 4-31, 2017
372017
Електронна торгівля в Україні: стан, тенденції, перспективи розвитку
ТВ Сак, ДО Ховхалюк
Маркетинг і цифрові технології 4 (3), 73-85, 2020
332020
Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств
СБ Семенюк, ВА Фалович
Маркетинг і цифрові технології, Marketing and Digital Technologies 4 (1), 61-72, 2020
292020
Компліментарність стратегій маркетингу та логістики в ланцюгу поставок товарів повсякденного попиту
ЄВ Крикавський, ЛЯ Якимишин
Маркетинг і цифрові технології 2 (1), 21-32, 2018
272018
Маркетингові цифрові технології у дослідженні споживачів органічної продукції
СВ Ковальчук, ЄМ Забурмеха
Маркетинг і цифрові технології Marketing and Digital Technologies 1 (1), 34-51, 2017
252017
Конкурентний аналіз інформаційного бізнес-середовища у цифровому маркетингу
ІА Підгурська, ОА Легкий
Маркетинг і цифрові технології, Marketing and Digital Technologies 3 (3), 25-34, 2019
242019
THE ANALYSIS OF INTERNET MARKETING RESEARCH DIRECTIONS
J Sabaitytė, V Davidavičienė
Маркетинг і цифрові технології 2 (1), 7-20, 2018
182018
Digital Marketing in Hotels
N Serohina, N Petryshchenko, B Andrlic
Маркетинг і цифрові технології, Marketing and Digital Technologies 3 (3), 35-42, 2019
172019
Цифрові технології сучасної логістики та управління ланцюгами поставок
ВІ Скіцько
Маркетинг і цифрові технології 2 (3), 48-63, 2018
162018
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
ОВ Жегус
Маркетинг і цифрові технології 2 (2), 58-75, 2018
162018
КОМУНІКАТИВНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ГРУПИ У FACEBOOK ЯК ІНСТРУМЕНТУ ПРОСУВАННЯ ВИПУСКОВОЇ КАФЕДРИ НА РИНКУ НАУКОВО-ОСВІТНІХ ПОСЛУГ
СМ Ілляшенко, ЮС Шипуліна, НС Ілляшенко
Маркетинг і цифрові технології 2 (1), 83-95, 2018
142018
Фінансово-економічні аспекти функціонування ринку кіберспорту
ЄВ Чайка, ОВ Зозульов
Маркетинг і цифрові технології, Marketing and Digital Technologies 3 (3), 56-67, 2019
132019
Управління конкурентним потенціалом підприємства на основі оцінювання комплексу маркетингу
ВВ Атюшкіна, ІА Педько
Маркетинг і цифрові технології 2 (3), 85-103, 2018
132018
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІЖДЕННЯ КРЕДИТНОГО РЕЙТИНГУ НА ОСНОВІ ШТУЧНОЇ НЕЙРОННОЇ МЕРЕЖІ
СФ Смерічевський, НВ Касьянова, СС Глушаченко
Маркетинг і цифрові технології Marketing and Digital Technologies 1 (2), 32-40, 2017
132017
Використання маркетингових інструментів і цифрових технологій у просуванні металургійної продукції
МП Сагайдак, НК Лавреньов
Маркетинг і цифрові технології Marketing and Digital Technologies 1 (1), 83-107, 2017
122017
Methodical Approach to Accounting Intangible Assets and Brand Values in Marketing Pricing Policy
O Chukurna
Маркетинг і цифрові технології 4 (3), 63-72, 2020
112020
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20