Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх педагогів до керівництва художньою працею дітей дошкільного віку ГВ Борин Наука і освіта, 48-50, 2011 | 42* | 2011 |
Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до роботи з батьками дітей раннього віку. ГВ Борин Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2009 | 32 | 2009 |
Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до роботи з батьками дітей раннього віку. ГВ Борин Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2009 | 32 | 2009 |
Обдарована дитина: психолого-педагогічний аспект діяльності педагога в умовах ДНЗ Г Борин Матеріали II науково-практичної конференції «Соціальні трансформації у …, 2017 | 9 | 2017 |
Педагогічні умови організації художньо-конструктивної діяльності дітей дошкільного віку в умовах ЗДО Г Борин Молодь і ринок, 2021 | 8 | 2021 |
Міждисциплінарна інтеграція як засіб підготовки майбутніх фахівців ГВ Борин ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 43-46, 2011 | 8 | 2011 |
Діяльнісний підхід у професійній підготовці майбутніх педагогів до творчої художньо-конструктивної діяльності з дітьми дошкільного віку ГВ Борин ДНВЗ" Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника", 2019 | 6 | 2019 |
Художньо-естетичне виховання старших дошкільників як психолого-педагогічна проблема Н Фабрицій, ГВ Борин Матеріали II науково-практичної конференції «Соціальні трансформації у …, 2017 | 5 | 2017 |
Підготовка майбутніх педагогів до керівництва образотворчою діяльністю дітей дошкільного віку ГВ Борин Науковий журнал: Освітній простір України.–Випуск 7, 27-33, 2016 | 5 | 2016 |
Обдарована дитина: психолого-педагогічний аспект підготовки майбутнього педагога ГВ Борин Освітній простір України, 46-52, 2016 | 5 | 2016 |
Формування соціальної компетентності молодших школярів у навчально-виховному процесі початкової школи НА Басюк, ТС Гужанова, НЮ Рудницька Проблеми освіти: зб. наук. праць, 10-14, 2015 | 5 | 2015 |
Професійна підготовка студентів до просвітницько-консультативної взаємодії засобами педагогічної практики ГВ Борин Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія: Педагогіка та …, 2015 | 5 | 2015 |
Розвиток творчості майбутнього педагога в процесі професійної підготовки ГВ Борин Освітній простір України, 35-39, 2014 | 5 | 2014 |
Професійна підготовка студентів до художньо-конструктивної діяльності з дітьми дошкільного віку засобами педагогічної практики ГВ Борин АКАДЕМІЧНІ СТУДІЇ. СЕРІЯ «ПЕДАГОГІКА» 1 (3), 180-186, 2021 | 4 | 2021 |
Особистісно діяльнісний підхід у підготовці майбутніх вихователів до роботи з батьками дітей дошкільного віку Г Борин Обрії, 22-24, 2011 | 4 | 2011 |
Підготовка майбутніх вихователів до формування художньо-конструктивної діяльності дітей дошкільного віку ГВ Борин | 2 | 2023 |
Розвиток творчого потенціалу майбутнього вихователя у процесі підготовки до керівництва художньо-конструктивною діяльністю дітей дошкільного віку Г Борин Перспективи та інновації науки, 2022 | 2 | 2022 |
Просвітницько-консультативна підтримка батьків дітей раннього віку: навчальнометодичний посібник для студентів ГВ Борин Івано-Франківськ: Лілея „НВ, 2011 | 2 | 2011 |
Здоровий спосіб життя родини як запорука фізичного здоров’я дітей із раннього віку ГВ Борин Слобожанський науково-спортивний вісник: зб. наук. ст.–Вип 8, 32-34, 2005 | 2 | 2005 |
Формування професійної готовності майбутніх керівників закладів дошкільної освіти до управлінської діяльності C Гаврилюк, Г Борин Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, 133-139, 2023 | 1 | 2023 |