Follow
Олена Давидова / Davydova Olena
Олена Давидова / Davydova Olena
Khmelnytskyi National University; Хмельницький національний університет
Verified email at khmnu.edu.ua - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Теорія та практика формування інноваційної стратегії корпоративних структур: монографія
ЛІ Федулова, ОА Фомова
Хмельницький: ХНУ, 2009
182009
Сучасний стан та перспективи розвитку готельного господарства України
ОА Давидова
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 257-260, 2017
172017
Проблеми формування інноваційних стратегій корпоративних підприємств (за результатами опитування керівників корпоративних підприємств Хмельницької області)
ЛІ Федулова, ОА Фомова
Український соціум, 28, 2009
102009
Сучасні тенденції управління діловою кар’єрою персоналу
ЮВ Коломієць, ОА Фомова
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 86-89, 2014
92014
Методологічні засади формування портфеля інноваційних пропозицій регіональних інноваційних центрів
ЛІ Федулова, ОА Фомова
RN 1, R2, 2009
72009
Методичні підходи до формування корпоративної інноваційної системи
ОА Фомова
Економіка і прогнозування 3, 135-147, 2008
72008
Проблеми становлення міжнародного маркетингу в Україні
ОА Фомова
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 163-166, 2013
52013
Інноваційна стратегія корпоративних структур (на прикладі підприємств машинобудування)
ОА Фомова
Режим доступу: http://dissertation. org. ua/080004/09foai, 0
5
Особливості формування маркетингової комунікаційної стратегії
ІВ Гвоздецька, ОА Фомова
Хмельницький національний університет, 2013
32013
Особливості формування інноваційного корпоративного університету в корпоративних структурах
ІВ Гвоздецька, ОА Фомова
Хмельницький національний університет, 2010
32010
Проблеми формування кадрового потенціалу готельного господарства україни
ОА Давидова
Хмельницький національний університет, 2019
22019
Роль міжнарожного маркетингу в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю підприємства
ОА Фомова
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 13-16, 2015
22015
Особливості маркетингу послуг в Україні
ОА Фомова
ВІСНИК, 1113, 2013
22013
Особливості ризику міжнародного підприємства
ОА Фомова
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.–2012.–No4 …, 2012
22012
Проблеми та перспективи зовнішньоторговельної діяльності України в сучасних умовах
АМ Катанаха, ОА Фомова
Хмельницький національний університет, 2014
12014
РОЛЬ ТА МІСЦЕ ІННОВАЦІЙНОЇ КОРПОРАТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ В ДІЛОВІЙ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
ОА Фомова
Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка, 301-305, 2013
2013
Проблеми та перспективи інноваційного потенціалу українських підприємств на міжнародній арені
ЮІ Кальмук, ОА Фомова
Хмельницький національний університет, 2010
2010
МЕТОДИКА ОЦІНКИ ВАРТОСТІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ПРИ ЇЇ ПЕРЕТВОРЕННІ В ІННОВАЦІЙНИЙ ПРОДУКТ
ОА Фомова, ОІ Волков, МП Денисенко, АП Гречан
ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ, 180, 2008
2008
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕОРІЇ І ПРАКТИКИ МАРКЕТИНГУ У РІЗНИХ СФЕРАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ
НЮ БУГА, АЛ МАЛА, НЗ ЯВОРСЬКА, ОП КАРПІЙ, ОА ФОМОВА
ПРОБЛЕМИ АНТИКРИЗОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
ОА Фомова
АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ У …, 0
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20