Підписатись
Олена Давидова / Davydova Olena
Олена Давидова / Davydova Olena
Khmelnytskyi National University; Хмельницький національний університет
Підтверджена електронна адреса в khmnu.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Сучасний стан та перспективи розвитку готельного господарства України
ОА Давидова
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 257-260, 2017
242017
Теорія та практика формування інноваційної стратегії корпоративних структур: монографія
ЛІ Федулова, ОА Фомова
Хмельницький: ХНУ, 2009
192009
Сучасні тенденції управління діловою кар'єрою персоналу
ЮВ Коломієць, ОА Фомова
112014
Методологічні засади формування портфеля інноваційних пропозицій регіональних інноваційних центрів
ЛІ Федулова, ОА Фомова
RN 1, R2, 2009
112009
Проблеми формування інноваційних стратегій корпоративних підприємств (за результатами опитування керівників корпоративних підприємств Хмельницької області)
ЛІ Федулова, ОА Фомова
Український соціум, 28, 2009
112009
Проблеми становлення міжнародного маркетингу в Україні
ОА Фомова
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 163-166, 2013
72013
Методичні підходи до формування корпоративної інноваційної системи
ОА Фомова
Економіка і прогнозування 3, 135-147, 2008
72008
Особливості формування маркетингової комунікаційної стратегії
ІВ Гвоздецька, ОА Фомова
Хмельницький національний університет, 2013
52013
Проблеми формування кадрового потенціалу готельного господарства україни
ОА Давидова
Хмельницький національний університет, 2019
42019
Інноваційна стратегія корпоративних структур (на прикладі підприємств машинобудування)
ОА Фомова
Режим доступу: http://dissertation. org. ua/080004/09foai, 0
4
Роль міжнарожного маркетингу в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю підприємства
ОА Фомова
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 13-16, 2015
32015
Особливості ризику міжнародного підприємства
ОА Фомова
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.–2012.–No4 …, 2012
32012
Особливості формування інноваційного корпоративного університету в корпоративних структурах
ІВ Гвоздецька, ОА Фомова
Хмельницький національний університет, 2010
32010
Проблеми та перспективи зовнішньоторговельної діяльності України в сучасних умовах
АМ Катанаха, ОА Фомова
Хмельницький національний університет, 2014
22014
Особливості маркетингу послуг в Україні
ОА Фомова
Хмельницький національний університет, 2013
22013
РОЛЬ ТА МІСЦЕ ІННОВАЦІЙНОЇ КОРПОРАТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ В ДІЛОВІЙ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
ОА Фомова
Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка, 301-305, 2013
2013
Проблеми та перспективи інноваційного потенціалу українських підприємств на міжнародній арені
ЮІ Кальмук, ОА Фомова
Хмельницький національний університет, 2010
2010
МЕТОДИКА ОЦІНКИ ВАРТОСТІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ПРИ ЇЇ ПЕРЕТВОРЕННІ В ІННОВАЦІЙНИЙ ПРОДУКТ
ОА Фомова, ОІ Волков, МП Денисенко, АП Гречан
ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ, 180, 2008
2008
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕОРІЇ І ПРАКТИКИ МАРКЕТИНГУ У РІЗНИХ СФЕРАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ
НЮ БУГА, АЛ МАЛА, НЗ ЯВОРСЬКА, ОП КАРПІЙ, ОА ФОМОВА
ПРОБЛЕМИ АНТИКРИЗОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
ОА Фомова
АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ У …, 0
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20